![]() |
Blote buik
Tegenwoordig is het "mode" om een streepje van je buik te laten zien. Wat uiteraard komt door al die heupbroeken...
Maar goed, mn vader loopt echt altijd te zeuren dat als ik dat ook maar een heel klein beetje heb dat hij het ordinair (?) vindt en kinderachtig (?) uuh ja. :rolleyes: . Meer zeurende vaders of is mijn papa de enige die zo doet :p |
Mijn vader zeurt er niet over nee.
|
Me vader kan nooit normaal en blij doen als ik nieuwe kleren heb. Vraag 1 is altijd: Hoeveel koste het? En vraag 2: Is het niet te klein? Want dan zit het volgens hem dus te strak en idd te kort.. *grmpf*
|
die 2 inhammetjes vind ik echt sexy :o :)
|
Citaat:
|
Ik heb het ook heel vaak maar mijn ouders vinden het nooit zo erg..
|
Citaat:
|
Doen mn ouders niet moeilijk over..
|
Bij mij zeurt er niemand over...
|
Blote buiken, daar heb ik totaal geen problemen mee.
Maar, laten we het eens gooien op blote buiken die over een heupbroek heenblubberen. Daar heb ik dus WEL problemen mee :-) |
Citaat:
|
mijn vader maakt er wel eens 'grappige' (ahum) opmerkingen over, ik heb van die wijdeafzakbroeken en dan zie je soms wel een stukje rug/buik. zolang er idd geen vet overheen blubbert vind ik het allemaal best.
|
M'n vader zegt altijd dat het slecht is voor m'n rug als ik zit en dr is ontbloot stukje, maar verder niet.
|
Ik geloof niet dat mijn vader dat zelfs al ziet. :D
Anyway, ik doe het ook niet zo vaak. Vind ik mijn buik iets te dik voor. |
In Italie is dat voor mannen ook een must. lage jeans, Roberto Cavalli of Armani boxer eronder en een shirt in maat 128 van de zeeman erbij. Dan ben je in Italie helemaal hot.
|
Citaat:
|
Mijn ouders zeuren er in de winter nog wel eens over, te koud enzo.. en daar ben ik het ook eigenlijk wel mee eens. Waarom ik het dan toch doe :confused:
|
Citaat:
|
Heb ik nooit last van.
Moest het zo zijn : moeder zo er wel iets over zeggen. :| |
Daar hoor ik niemand over klagen hoor!
Verder vind ik die kuiltjes in de onderrug ubergeil, en die zie je wel goed dan. |
Ik kan me het van je vader best voorstellen, maar ach als 't smaakvol wordt gedaan vind ik 't prima
|
Citaat:
|
ik draag nooit heupbroeken, maar ja mijn broeken zakken altijd af dus ja dan heb je het ook omdat ik nooit een riem draag dus ja ach boeit me niet echt vind het alleen superlelijk al je dan iemand hebt met een heupbroek en der string er een meter boven uitsteekt (n)
|
mijn pa zou het nog niet eens opmerken als ik in een bikini de deur uitliep denk ik,het valt m nooit op wat ik aanheb.M'n moeder vind wat ik draag altijd 'geweeeeldig' dus daar heb ik ook geen problemen mee.De enige die er wel es over zeurt is m'n 6 jaar oudere zus (die vroeger aan mijn leeftijd zo'n 10 keer bloter rondliep)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vader heeft er nog nooit iets over gezegd. Ik heb het eigenlijk ook niet zo vaak omdat ik het zelf irritant vind.
|
Mijn vader doet er nooit zo moeilijk over gelukkig.
|
Dat staat wel LEKKER, meisje met blote buik. :o
Heerlijk. :o (Ik geil op buikjes ofzo. :o) |
Citaat:
|
Citaat:
daar hoorde deze nog bij => (n) on-topic: buikjes kunnen erg sexy zijn, mits t r n beetje smaakvol uitziet :D |
Bij mij kun je altijd wel een streepje van mijn buik zien, maar mijn ouders vinden dat juist leuk..
Ik heb er het figuur voor zeggen ze dan.. Maar in de winter zegt ons mam wel eens van.. das toch veels te koud :)? Maark mag het gwoon zelf weten. En mijn ouders vinden mijn kleding (bijna) altijd leuk. |
Ik denk niet dat mijn ouders er over zouden zeuren, als ik al de drang zou hebben er zo bij te lopen :rolleyes:
|
Mijn mammie vindt het ook nooit zo'n puik plan, maar mode is mode (y)
|
M'n vader zegt er wel altijd wat van, maar ik heb best een strenge vader.
|
krijg bijna nooit commentaar over mijn kleding, logisch ook wel..
|
Boeit de ouwe nie:)
Me vader zegt altijd het zelfde als ik kleren heb gekocht en ik hem vertel dat het nieuwe kleren zijn (want ja dat moet): "leuk, netjes" Wat haat ik die woorden: ( Maar vdr intresseert het me niet wat hij zegt, kzie em toch nie en ookal heeft ie commentaar dat is zijn zaak. Me moeder vind t altijd leuk, iz nog wel n btje modern. Kweet nog wel n x, in de 1e, dak toen n heel kort rokje gekocht. Toen ik die aan wou doen naar school op de fiets (in de tijd dat ik nog moed had om de ene poot voor de andere te zetten:D) zei me moeder: zo'n kort rokje? Sara lijkt je dat wel verstandig? Zeik zeik, zeur zeur:) (ze had em zelf met mij gekocht, jah brugger he, dan doe je dat nog geregeld, shoppen met mams) Ik had dikke lol, me moedr maakte zich maar n btje zorgen en ze is zo dat als je t dan de volgende dag aan doet, t al minder erg is. Maar ik ging em dus juist aan doen: haar een btje opfokken. Laatst nog suuuper om gelachen omdat bleek dat zei dat helemaal niet door had dat ik het deed om haar te jennen. Tja... good old times... mmm die zin klopt nie, btje moe. Ag ja. Maar me pa mag zich er van mij nie mee bemoeien en me moeder schijnt dus al1 n trauma te hebben van korte rokjes:P (dat mens is bang dat je n hoer bent als je dat doet, nie da ze dat van andere mensen denkt, maar van zichzelf:S maf) maar al ga ik al1 in bh naar school, boeit haar egt niet :D :D |
Nee, mijn vader (en moeder) zeuren daar niet zo vaak over... Nou hebben ze daar de laatste tijd niet meer zoveel aanleiding toe, maar toch..
Ik vind het inderdaad géén gezicht als een 'gezet' meisje een te strakke broek aandoet, zodat je buik omhoog 'geduwd' word, en het blubbereffect veroorzaakt word.. ;) Nee, dat is bepaald NIET mooi... |
Ik wil er best over zeuren, als iemand daar behoefte aan heeft.
zo koud, een bloot streepje :( |
mn moeder hijst nou al jaren mn broek op omdat ze vindt dat je broek over je buik én je boxer/onderbroek heenmoet :o
|
Citaat:
|
Ik ben juist de gene die tegen mijn pa moet zeggen dat die heupbroek en dat te korte topje echt niet kunnen.
|
Citaat:
|
Mijn vader heeft er ook wel es wat van gezegd, dat hóórt ook een btje bij vaders vind ik.
Ik vind kuiltjes in de onderrug trouwens ontzettend lelijk (ben blij dat ik ze niet heb), maar het zo het idee dat ik hiermee in de minderheid ben.. Wie sluit zich bij mij aan? |
Citaat:
|
op de school waar ik op ZAT was het ook verboden (middelbare school) en op mijn dansgroep ook. mijn ouders vinden het wel goed, ik zelf besteed geen uren aan dat ene streepje of zo.. soms is toevalig mijn truitje zo kort dat jee en "streepjë" ziet, maar ik sta dan zeker niet 3 uur voor de spiegel om het precies juist te krijgen
|
Citaat:
& laat graag een streepje van mn buik zien :D ..I love Trashy!! |
Citaat:
|
Mijn vader vind dat ook niet echt nodig, maar op onze school is dat ook niet toegestaan, dus dan heb ik het ook bijna nooit..
|
Citaat:
alleen ik had et al een keer gezegd in dit topic ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |