![]() |
The Living end (nieuwe single + album)
Dit is de nieuwe single:
http://www.thelivingend.com/mp3/saveus.mp3 De band kondigde al aan dat ze muzikaal niet meer zo ingewikkeld wilden zijn als de laatste cd. Dus het zit allemaal wat simpeler in elkaar helaas. Maar niet te min het is een erg leuk meezing liedje geworden. Maar hopen dat ze snel weer in Nederland komen. De nieuwe cd gaat heten Modern Artillery en komt 13 Oktober in Australie uit. En begin 2004 in de rest van de wereld. |
ik vond de vorige cd wel vet
ff luisteren |
nummer klinkt idd wel lekker, ook vrij standaard maar erg opzwepend niettemin
|
Ja zoiets als Uncle Harry whoohoo
|
Erg cool nummer! klinkt er leuk en vrolijk en alles..indd wel vrij standaard/herkenbaar voor the living end, maar ik vind dit nummer een van de leukere van hen... ookal haalt ie het niet bij English Army
Solo die er in zit vind ik ook erg mooi :) Ik vond de vorige 2 cd's ook al zeker goed. heb ook goede verwachtingen voor dit komende album, ga hem zeker kopen. zou ze ook zeker graag een keer live willen zien... |
Het is idd een echt meezingliedje. Ik denk dat mijn zusje het helemaal geweldig vindt :)
Och ik vind het wel grappig, maar zou er nooit een cd van kopen (origineel), beetje 13 in een dozijn liedje. |
vinnem wat tegenvallen, vin hun 1e album t vetste, die gitaar partijen zijn zoo cool, vind ik hier tegenvallen, maar zal t album n paar goeie luisterbeurten geven
|
Is wel leuk nummertje :) The Living End is (y)
|
Ik vind et een saai lied.
|
wat schattig
:rolleyes: klotenummer |
Ik vind dit persoonlijk best een niet zo leuk nummer...de andere CD's daarentegen zijn erg leuk
|
Ik vind the living end geweldig maar word van dit liedje niet meteen heel erg enthousiast maar ik ben wel zeer benieuwd naar de rest van de cd... en ik vind dat ze dan ook in nederland moeten komen optreden.
|
aardig melodietje maar ze kunnen beter.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08. |