![]() |
Als je in de trein of bus zit en er zitten mensen tegen over je ga je dan ze aankijke
of kijk je een zijkant op :o
|
Meestal kijk ik uit het raam of lees ik wat... Dus dat zou ik dan ook doen.
|
Nou, de blikken kruisen elkaar natuurlijk wel eens. Maar om nou te gaan zitten staren... :-S
Heb er eigenlijk nooit echt een punt van gemaakt. |
Meestal kijk ik uit het raam en word ik aangekeken, geloof ik.
Maar in de trein gedraag ik me meestal heel vreemd.. chaotisch enzo :) |
mwah... ligt eraan.. ik ga iig niet zitten staren.. maar als het me bevalt wat ik zie.. dan kijk ik toch vaker dan anders.. maar meestal dan staar ik gewoon uit het raam..
|
Ik kijk meestal naar buiten
|
meestel staren ze mij aan :D
|
Ik voel me vaak aangestaard en kijk expres niet, bleh ik haat de trein, voel me meestal ongemakkelijk (n)
|
Af en toe kijken, ligt eraan wie het is he ;)
|
vanmiddag moest ik wel.
fok wat was zij jum! :o |
Alleen als ik me zelfgeknipte/plakte kaboutermuts op heb, staar ik ze lang en diep aan :cool:
Anders heel af en toe of ik kijk uit het raam... |
Kijk uit het raam, en zij staren mij aan.
(tenminste... zo voelt het vaak) |
ik kijk vaak via t raam naar mn overburen :) das altyd grappig. vooral als dan de blikken via t raam kruisen. dan blijf je gewoon wazig kyken en lykt t net of je uit t raam kykt.
|
Ik ga meestal tegen ze aanpraten en als ik daar geen zin in heb naar buiten staren maar meestal verveel ik me in de trein....
|
ik zit (bijna) nooit in de trein of bus :)
|
Ik kijk gewoon de hele tijd vooruit naar die persoon me gewone natuurlijke houding :o
|
ik ga meestal ook tegen ze aanpraten..socializen.Vooral als het een leuk persoon betreft (y)
|
ik ga soms tegen ze pratn over ene boek datz e aan het lezne zijn ofzo ...
o soms kijk ik gewoon eventjes , om te zie hoe ze eruit zien , maar om te zegen aangapen NEE , echt niet hoor |
Of ik kijk leuke/interessante mensen tegenover me rechtsteeks aan, maar meestal toch via het raam. Het stomme van het raam is dat ik me vaak pas na een tijd realiseer dat diegene terug aan het kijken is, en dan voel ik me op een of andere manier 'betrapt'
|
nee
|
Citaat:
|
Meestal via het raam en gewoon naar buiten met af en toe me ogen langs de persoon glijden...
Heb wel eens geprobeert een hele tijd de persoon strak aan te kijken... :D is wel grappig maar lastig en de persoon in kwestie vind het vaak ook niet gemakkelijk :D |
Ik ga in kleermakerzit zitten, doe mijn ogen dicht en ga neuriën.
|
Citaat:
|
ik kijk naar buiten of soms om me heen.... meestal ben ik gewoon zwaar in trans
|
Ik kijk ze aan, ik kijk naar buiten, ik lees wat. Ligt er aan. Maar het liefst porbeer ik het knipper-niet-met-je-ogen-spelletje te doen.. en hypnotiseer!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
alleen als ze een symetrisch gezicht hebben
|
Meestal kijk ik het raam uit. Soms kijk ik, hangt eraf hoe interessant ik de persoon voor me vind ;)
|
ik ontwijk t zoveel mogelijk, zodat mensen niet de neiging krijgen om me aan te gaan spreken over een of ander lullig onderwerp waar ik op dat moment helemaal geen behoefte aan heb
|
k vind het nie leuk als iemand me de hele tijd aan zit te staren duz kijk k meestal uit t raam of k ga met me mobieltje ''spelen''
liefs doggie |
Ik reis bijna nooit alleen met de trein, dus meestal praat ik met degene waarmee ik reis, en af en toe kijk ik een beetje om me heen. Ik ga niet mensen met opzet aanstaren. Naar buiten kijken doe ik ook niet, das zo saai.
|
Ja, meestal wel, in combinatie met uit het raam staren en uitjehoofdwetenwathetvolgendeisdatjegaatzien.
|
Ik kijk meestal even vuil terug en als ze niet kappen, jammer dan. dan ga ik met m'n mobieltje spelen en anders naar buiten kijken oid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen kijken is 1 van mijn grootste hobby's :o
|
Nee, dat zou zielig zijn voor de mensen die dan in mijn gezicht zouden moeten kijken. Derhalve lees ik meestal een boek voor m'n studie of kijk uit het raam.
|
mensen spreken mijn nooit aan :( :o :p
|
Ik kijk altijd uit het raam of ik kijk in een van mijn studieboeken.
Overigens heb ik wel een hekel aan ouder mensen die ineens over het weer beginnen. Die blijven echt eeuwig doorlullen.. :D |
Ik kijk altijd naar iedereen, dus ja.
|
Als het een mooi meisje is wel, anders niet :D ;)
Nou ja, dan kijk ik ze niet echt aan, maar het lijkt wel alsof mijn ogen dan automatisch naar haar toegedreven worden :o ... :D :) |
Als het een persoon is waar 'je niet om heen kan', zeg maar, dan dwalen mijn ogen vaak zijn kant op, wat ik dan wel zo veel mogelijk probeer te voorkomen.
In gewone situaties kijk ik wel ff, maar ga echt niet zitten staren. Als anderen dat bij mij doen, vind ik dat altijd heel vervelend, dus doe ik het ook maar niet. |
als ik lang in de trein moet zitten, ga ik mensen meestal aankijken, of bestuderen. Soms kijk ik ook mensen toevallig aan, en krijg je daardoor contact met ze.
Maar meestal zit ik in de trein gewoon voor me uit te staren eigenlijk.. :D |
Citaat:
Elkaar steeds heel sneaky aankijken en als je blik dan wordt gevangen, snel het raam uit kijken. :p Maar soms lees ik ook wel eens wat, of ik speel snake, of ik kijk wat uit het raam, of ik denk na over de dag, of ik denk aan seks. :) |
Meestal staar ik uit het raampje, maar soms zit er zo'n mafkees tegenover me die weer alle aandacht moet trekken
|
Haha, k zat laatst tegenover een zwerver... Rochelen, wijn zuipen, en zn 'geweldige' tekeningen aan andere mensen laten zien.. Das nie zo'n pretje. Ma het was druk, en kon nergens anders zitte... Ma dan staar je toch stiekem wel heeel errug, met zo'n "rimpel (ik denk) gezicht" weetjewel :p
|
Ik vind het altijd maar irritand als je op een vierzits bank zit en er komen opeens allemaal mensen naast je zitten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32. |