![]() |
wat is de betekenis van het woord "trend"
ik bedoel niet de definitie uit het woordenboek, die kan ik zelf ook vinden. meer meningen van jullie. is een trend het zelfde als een rage? zijn er dingen die beginnen als trend en uiteindelijk toch blijvend zijn?
|
Nuanceverschil denk ik. Een trend is meer een ontwikkeling, een rage iets wat voorbij'raast' en weer over is na verloop van tijd.
|
Citaat:
|
Trend is meer qua kleding/haar oftewel stijl.
En een rage is meer als mobiele telefoon (nu niet meer), tamagotchi, oftewel spullen. |
Citaat:
|
Ik heb altijd gedacht dat een mobiele telefoon gewoon een gebruiksvoorwerp was. :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
--- rages/hypes vallen ook onder trends. rage/hype (jojo, astrojax) korte termijn trend (cocooning) lange termijn trend (individualisme) (verschrikkelijk kutvak op 't glr toen. brrr) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een trend is iets wat in is, omdat veel mensen het hebben/doen.
Een trend is iets op haar en kledinggebied en een rage meer op het gebied van hebbedingetjes, zoals die tamagotchi. |
Niet waar, dat is een fout onderscheid denk ik. Een rage is ook iets dat begint als een trend.
|
Citaat:
trend kan wel als rage beginnen. :p ik ga die reader maar eens opzoeken, hopen dat ik die nog ergens heb liggen. hehe. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:22. |