![]() |
mening graag.
I am standing on my own
you look at him, you are blind can’t you see that he is fake I’m looking at you but you can’t see me. He is wrong, I wish I was, I wish I was wrong sometimes I wish I was wrong sometimes, I wish I was I wish I was wrong , I wish I was wrong sometimes Oh I wish I was wrong I know he looks at you, but I am looking too. I am on my own, I am standing in the corner, standing in the shade, where is your light? Why is it not shining on me, why is it shining on him. It is cold and it is dark, I wish I had your light, I wish you noticed me sometimes. I wish I was wrong sometimes, I wish I was, I wish I was wrong, I wish I was wrong I wish I was wrong, I wish I was wrong, I wish I was wrong, … Now I am still here on my own, and he is still wrong, oh yes he is. and you’re still looking and looking and smiling at him I wish I was wrong sometimes, I wish I was, I wish I was wrong, I wish I was wrong I wish I was wrong, I wish I was wrong, I wish I was wrong, … Kheb dit geschreven voor iemand die in een bandje speelt, hij wou een nieuw liedje maar kan eigelijk niet schrijven. Niet dat ik het kan maar ik kan het toch beter dan hem. Graag jullie mening |
ik vind er persoonlijk weinig inhoud in zitten..
|
Ik vind het niet heel origineel, lijkt net of die tekst al vaker is bedacht....Op zich niet slecht hoor, maar niet origineel dus...
|
ik vind hem een beetje chaotisch, misschien kan je hem wat 'ordenen'?
|
Basic, ik kan er niet veel mee...
|
Ik vind het toch niet echt belangrijk 't is maar voor een vriend
|
te simpel woordgebruik. je moet geen engelse dingen schrijven als je nog niet over een complete (of groot genoege) engelse woordenschat beschikt
|
Citaat:
Het lijkt me een mengsel van 'losing my religion' en 'wonderful world', maar dan in brak Engels. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik meende te zeggen, zonder ruzie te gaan maken over iemands Engels, dat het in nogal kinderlijke bewoording is opgesteld. Popliedjes mogen dat dan over het algemeen zijn, ik blijf het vinden. Is ook een van de redenen waarom ik niet van pop hou.
Mijn opa is dood, nog spreek ik de taal der doden niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
sorry maare de tekst betekend niets mijn vriendin en ik lachen dubbel toen we laze I wish I was wrong enz nog 10x :rolleyes: niet echt de bedoeling denk ik
|
Ik sta alleen ( a cynical response to 'mening graag' by Cywu)
Ik sta alleen. Je kijkt naar hem, je bent blind, zodat je niet kan zien dat hij nep is. Ik kijk naar jou, maar jij kan me niet zien. Hij is fout, wat ik ook wel wenste te zijn, Ik wenste dat ik ook weleens fout was, soms etc. Ik wenste dat ik ook weleens fout zat etc. etc. soms etc. etc. soms. Oh, etc. Ik weet dat hij naar je kijkt, maar ik kijk ook! Ik ben op mijn eentje, ik sta in de hoek. Ik sta in de schaduw, waar is je licht? Waarom schijnt het niet op mij, waarom schijnt het op hem? Het is koud, en donker ook. Ik wenste dat ik je licht had. Ik wenste dat je me soms eens op zou merken. Ik wenste dat ik ook weleens fout was, soms, ik wenste dat ik ook weleens fout was etc. etc. etc. Nu ben ik hier nog steeds alleen, en hij is nog steeds fout, zeker weten, en je kijkt nog steeds en je kijkt en lacht naar hem Etc. etc. etc. soms |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:53. |