Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Casemodding (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=594193)

Sublime85 09-09-2003 20:53

Casemodding

Beste Mensen,

Ik wilde bij alternate zo'n windowkitje kopen om zo'n schitterend raampje in mijn raam te bouwen....nu zit ik met een probleem...HOE KRIJG IK ZO'N GAT IN ME KAST..aangezien ik mijn lightsaber nog niet zo onder de knie heb....flexen ??? lijkt me moeilijk om dat zo secuur te doen.

Verder wilde ik 2 nieuwe fans kopen..met van die vettige lichtjes ;) en dan 1 op mijn proc...mijn alpha blokje ;) en dan 1 bovenachterin de lucht eruit laten zuigen en 1 voor onderin 'nieuwe lucht erin zuigen (in de 'standaart' 'gaten' van de kast.) is dat een goed idee of kan ik beter iets anders doen ???

Met vriendelijk groet...

PS andere best goedkope maar leuke casemodding tips en trucs zijn welkom denk dat meerdere mensen dat leuk vinden.

Wes 09-09-2003 21:37

www.casejunkies.com of tweakers, staan wel tips en als je daar beetje rondneust vind je nog wel meer dingen.

Ducksy88 10-09-2003 00:16

Met een dremel moet het lukken, anders kan het wat groffer, een decoupeerzaag. Ik weet niet wat voor vorm je hebt, maar het is niet zowmoeilijk hoor.

Een ccfl'etje is wel cool als je een raam in je kast heb!

Voor tips kan je gewoon zoeken op google naar guide+windowkit ofzowiets.

SisterOfMercy 10-09-2003 00:46

Citaat:

Ducksy88 schreef op 10-09-2003 @ 00:16:
Met een dremel moet het lukken, anders kan het wat groffer, een decoupeerzaag. Ik weet niet wat voor vorm je hebt, maar het is niet zowmoeilijk hoor.
Een groot gat, met zo'n klein dingetje?
Dan kan je beter een slijptol nemen en de randjes daarna wat afwerken..

Quintiano 10-09-2003 00:49

Citaat:

SisterOfMercy schreef op 10-09-2003 @ 00:46:
Een groot gat, met zo'n klein dingetje?
Dan kan je beter een slijptol nemen en de randjes daarna wat afwerken..

Gaat prima met een dremel hoor. Make sure dat 't toerental niet te hoog staat, anders verbrand je 't zooitje.

Anyway, als je beschikking kunt krijgen over een bigass kolomboor is dat natuurlijk heel prettig gaten maken.

SisterOfMercy 10-09-2003 01:00

't gaat wel prima ja, maar je hebt zo ontzettend veel van die slijpschijfjes nodig.. Ik zou't toch liever met zo'n groot ding doen, zeker als je weet dat een slijpschijf juist bedoeld is om zelf ook weg te slijten , zodat er altijd weer een nieuwe scherpe slijpkant is.

skins 10-09-2003 07:30

kolomboor?

Met een kolomboor kan je alleen ronde gaten maken en geen gaten om een raampje in te zetten

Quintiano 10-09-2003 15:08

Citaat:

skins schreef op 10-09-2003 @ 07:30:
kolomboor?

Met een kolomboor kan je alleen ronde gaten maken en geen gaten om een raampje in te zetten

Mooie "rechte" hoekjes, anyone?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15.