![]() |
Nu dan toch eindelijk...
Hoi b0yzZ,
Ik(en maybe meer mensen hier) heb er ong 2,5 jaar op gewacht, maar hier is et dan EINDELIJK 09.09.03 - NEW ALBUM DETAILS ANNOUNCED! Punk rock band The Offspring is changing the name of their new disc, acknowledging the decision to title the album Chinese Democracy had brought production to a halt. The new Offspring CD will now be called "Splinter". The release is scheduled for November 11th, 2003. =)))) =D |
Citaat:
|
i knew someone would reply on that one. briljant gewoonweg briljant.
|
das vat.
|
Citaat:
fuck off met je boyz en je motherfucking offspring |
Het interesseert me net zoveel als de plantengroei in Angola.
|
in die 2,5 jaar ben je zeker nog geen minuut ouder geworden, The Offspring STINKT!!!!!!
|
Citaat:
Teeeering, wat ben jij 'n trieste"kijk mij anders zijn"-ling. :D jullie zijn snel op je teentjes getrapt zeg, niet te geloven. Kneuzen. (FYI: Het was dus SARCASTISCH bedoeld) |
Citaat:
hoe zou het met 't mos staan daar? |
jaja zien dat je afgezeikt wordt en het op sarcasme gooien
|
Citaat:
|
*cough* dumbass *cough*
|
jij bent hier degene die mbo doet :D
|
als het sarcastisch was,.. vis je dus naar opmerkingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh Ironie Iemand post een topic over de offspring en noemt mij Dumbass. Jongen, leer een vak en neem een glaasje pindakaas. |
Tja...the offspring zuigt echt apenballen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
anders stond die smilie er niet achter ;) |
Citaat:
nou vooruit dan, maar het blijve lage opmerkingen natuurlijk |
Citaat:
Ik had het A) niet eens tegen jou. en B) wat heeft 'n topic over 'n nieuw album (wat misschien sommige van jullie soort leuk zullen vinden) ermee te maken over de dumbass-heid van iemand? sjonge jonge.. |
Serious attitude problem hebben jullie.
Ok jullie zijn alternatief (toch stoere alto sk8r b0is?) maar je kan ook gewoon normaal reageren of niet als het je niet interesseert? Of is tegen elk topic aantrappen en afkraken juist punk en stoer? |
Citaat:
Ik ben inderdaad beter dan jij. Daar zal je mee moeten leren leven. We leven hier volgens het kastensysteem, ook wel bekend in India. En ik sta boven jou daarin. over je 2e antwoord: Je bedoelde het toch sarcastisch? Waarom post je een topic over offspring, en loopt dan alle kanten op te draaien vervolgens? En mensen die topics over offspring maken hebben een grotere-dumbass-potentie dan anderen. |
Ik pluk 'm wel een keer van mIRC af, ben wel benieuwd.
|
Ik moet wel eerlijk, en objectief zeggen, dat -totaal los van het onderwerp van dit topic- je toch wel als een behoorlijke dumb ass overkomt, NRK.
|
dat je offspring kut vind is allemaal best, maar reply dan niet of normaal. Stelletje mongolen
|
Citaat:
|
offspring is gay
|
:D (y) ofspring sukt btw best wel heel erg .
k had het vroeger wel eens geluisterd en is bah! :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
offspring is niks meer aan
|
Citaat:
Wat een mannetje :D |
Citaat:
|
Citaat:
Wist niet dat er ook kansloze op internet zaten. Mijn soort is beter dan de jouwe, dat realiseer je je, np. Edit: Oww op deze site sta je boven me. Ok, vind ik geen punt, check hoe kut die mensen hier zijn. IRL ben ik op elk oppervlak beter dan jou. Edit-Edit: kzie ook nog dat je lelijk bent, It all makes sense now. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
The offspring is imo sinds americana troep.. americana vond ik al niet zo toppie.. ixnay on the hombre is het beste...
|
Citaat:
en ik zeg overigens duidelijk dat ik jouw ballen wax, niet de mijne. |
Citaat:
|
Citaat:
|
sneue bikkels hier. deel je cojones
|
ga toch godverdomme de koeien van je pa zitten bonken, achterlijke boeren pummel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met erop ingaan help je die jongen blijkbaar niet mee. Maja wat wil je ook als je offspring luistert
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kostelijk (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22. |