![]() |
Youre Not Alone magazine
interviews with:
MADBALL Red Union Disaster records Stomper 98 Death By Stereo Milkman Full Blown Chaos Spider Crew Knockdown Furthermore a lot of reviews and a column by Bas Bas www.yourenotalone.tk is de link WIe kent nog meer deze magazine? Ik heb ze net postzegels verstuurd en hoop dat ik hem snel binnen heb. :) Lijkt me best wel toffe magazine opzich. |
*Maximum Rock'n'Roll
*Sex & Guts Magazine *Now Wave Magazine *Vinyl-a-go-go zijn mijn favorieten. |
hier heb je de sites
*Maximum Rock'n'Roll http://www.maximumrocknroll.com/ columns van George Tabb en Bobby Manic zijn echt geweldig *Sex & Guts Magazine http://www.sexandgutsmagazine.com/ gedichten van Brandon Tussey zijn erg aanraadbaar, en de boek reviews. *Now Wave Magazine http://www.geocities.com/nowwave/ goeie reviews, columns en interviews *Vinyl-a-go-go http://www.vinylagogo.com/ goeie reviews, columns en interviews |
Mijn dank is zeer en zeer groot. :)
|
Citaat:
;) |
Alsof dat veel op zou leveren hehe. Maximum RnR is wel leuk, maar een beetje te groot en teveel stijlen. Respect voor hun standpunten though.
Ben zelf ook een zine aan t doen. Als iemand geinteresseerd is....interviews met GUTG, No Turning Back, DeadAlive Records en nog wat, maar dat moet ik nog bekijken. Verder reviews, columns etc etc. |
heb er iets van gezien
sprak me niet zo aan... |
Citaat:
|
Klopt het hoe en waarom moet je bij een zekere slacker genaamd FaceTheTruth halen. ;)
Ik gok er op voor t einde van t jaar iniedergeval. Tis duidelijk een bitch om een acceptabel ogend zine te maken. Anyway t moet wel interessant worden voor mensen met een bovengemiddelde interesse in hardcore. Lekker lange interviews. Coole pics. Columns vol met shittalk en controverse uiteraard :D. Beetje arty farty shit maybe. Reviews enz. Ik post wel wat als t af is. Maak er zo'n 100 i guess. |
Citaat:
|
Ik las t zine alleen sporadisch. De columns en schrijfsels van Hirax Max(van What happens next?, 625 trashcore recs.) vond ik altijd tof. Of van Felix Havoc.
|
Citaat:
Bestel mijn zines altijd met veel tegelijk bij dp-or-not-dp.nl over het algemeen snel en niet duur. You're not alone vind ik niet echt geweldig...nu geen tijd om het toe te lichten maar dat komt nog wel. 'ooit'. |
Ja ik ben ook benieuwd :D
DP is een goeie mailorder. Veel toffe shit die je moeilijk kunt vinden zelf en goedkoop ook. Heb je The dream is not dead #1 trouwens. Zine van een dude die ik ken. Zeker t tofste wat ik dit jaar heb gelezen. Veel politieke shit en toffe persoonlijke verhalen naast goede interviews/reviews etc. |
Nee heb ik niet, maar zal binnekort (als ik weer geld/werk heb) weer eens een bestelling doen en die zine checken. In elk geval bedankt voor de tip.
|
Check Upmagazine eens.
|
Dat is weer wat anders....we hebben t over "zines". Gemaakt door zogeheten "kids" dus.
|
Citaat:
Dacht dat online zines had en gewoon gedrukt.Door uitgever ofzo. |
tot deze week werkte ik voor rockezine. www.rockezine.com
dit was de eerste webezine in nld en misschien wel een van de eersten ter wereld. |
Je hebt online zines. Gedrukte zines(professioneel) en gedrukte/gekopieerde/geprinte zines gemaakt door kids zelf. Veel leuker om te lezen.
|
|
ik heb een keer gehad bij een paket platen die ik had besteld... stonden wel leuke dingen in maar veder niet bijster boeiend ofzo.
|
|
www.buddyhead.com/gossip da's t leukste gedeelte :D
|
www.roarezine.com
Over 't algemeen metal, zo nu en dan doe ik wat punk/hc voor ze... We hebben net een re-launch gehad dus nog lang niet alles staat online |
ik "ken" degene die YRNA maakt via een ander forum...
krijg ik nou scenepoints? |
+ 5
|
Citaat:
martin, kom es een keer online ;) |
bennu nie thuus
vriendin enzo ;) (nóg meer vrijetijdsbesteding...) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb de zine inmiddels ontvangen.
Het is een 26 paginas tellendee zine die best wel oke is. zwart wit gedrukt op goed papier. Zooi goede intervieuws en nog een hoop releases die kort worden beschreven. Hij is zeker wel de postzegels waar vind ik. (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34. |