![]() |
Tot hoelaat zit jij nog op internet in de nacht?
:o
|
Veels te laat, allemaal de schuld van Nebuchadnezzar. Nu heb ik ook zo'n ritme. En ik moet morgen naar school. Fijn is dat.
Eigenlijk zou ik het anders willen doen. Eigenlijk zou ik om 6 uur op willen staan, en dan even buiten rondlopen, en weer gaan slapen. Wakker worden als de wekker gaat, en rond een uur of 1 naar m'n nest ofzo. |
ik zit ook nog maar effe te skaten over het net
|
Voor dat ik naar bed ga meestal nog even. Dus als dat 3 uur is zo laat, als t 1 uur is zo laat.
|
niet zo laat
|
Niet zolaat. Tot een uur of 23.00 denk ik. Moet namelijk iedere morgen om 6.00 uur m'n nest uit en anders is dat niet vol te houden.
|
umh, nou ik denk meestal wel tot 23.00 - 23.30 , maarjah dat heb je met dit forum :p
Voor de rest is het in het weekend wel uurtje of 1 half 2 ofzo |
doordeweeks maak ik het niet later dan 12 uur.. in het weekend kan het zo 3 uur worden.
|
verschild per keer.... soms wel is de hele nacht als ik niet kan slapen (fijn hoor die red bull)
|
meestal iets van half 12, kwart voor 12.. Maar als ik moe ben eerder
|
Ligt eraan hoe ik me voel achter de comp. Soms ben ik ontzettend moe en ga ik om 22.00 weg ongeveer (als mijn vriend niet online is ;) ) en ik ga ook wel es rond 12 uur/half 1, maar dat is alleen in t weekend (ben 1 keer zelfs pas om 2 uur s'nachts gaan slapen...)
|
niet zo lang, hoog uit tot 22:30, dan ga ik meestal richting bed. Moet er ook redelijk vroeg uit, en we hebben geen kabel/adsl. En internet meestal toch alleen maar om te msnen, en rond 3:00 zijn er niet echt veel mensen online.
|
Veel later dan ik me voorneem.
|
Maximaal tot 24:00 ongeveer, daarna wordt het saai.
|
Het was gisteren half 12, maar meestal later. :o
|
Citaat:
|
Bijna nooit na 23.30, rond dat tijdstip word ik altijd van de computer weggesleept :|
|
De ene keer tot 03:00, de andere keer tot 22:00
|
Meestal zet ik rond half één de boel echt wel uit.
|
vannacht was het kwart over 2, maar toen iedereen nog vakantie had was 3 uur/half 4 ook niet ongewoon :P :o
|
Tot maximaal 3 uur ongeveer.
|
Citaat:
|
Ik soms tot 24:00, maar nooit langer. :)
|
Ik zit niet elke avond achter de pc, maar als ik er wel achter zit stop ik meestal rond 23.00 uur.:)
|
Nu ik weer naar school ga, willen mijn ouders dat om 23.00 uur de comp uit is dus ja... soms ga ik nog door tot 23.15 uur (gister bijvoorbeeld), maar later niet. Maar tis niet dat ik niet langer mag, maar dat komt omdat zij altijd om 23.00 uur gaan slapen en dat licht op de zolder stoort hun slaaprust (nieuw woord :o ... :D ). Zij werken allebei dus motten vroeg op. Ik ook trouwens vaak met school, dus is het niet verstandig om tot 1 uur of zo nog erachter blijven zitten :D
Maar tot 1 uur heb ik het wel eens gedaan :D of tot 2 uur... 3 uur... |
Soms stiekem tot 00:01 :o
|
Voor elf uur 's avonds gaat ie meestal wel uit.
|
Uiterlijk tot acht uur,anders kan ik al helemaal niet slapen en slaan mijn ouders op tilt:o
|
1,5/2 jaar geleden bracht ik náchten lang achter d PC door.
Tegenwoordig slaap ik 's nachts en is het hooguit tot 1 uur. |
Niet later dan 22.00u, of dat probeer ik iig.
|
Citaat:
|
niet later dan 22.00/23.00
maar dat komt omdat ik er dan achteruit geschopt word door mijn ouders :( |
Mijn deadline is half 9.. En die haal ik best gemakkelijk..
|
21:30 ongeveer, daarna heb ik meestal geen zin meer.
|
Tot een uurtje of een.. meestal dan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ligt een beetje eraan... soms heb ik buien dat ik geen zin heb om te slapen en dan wil het wel eens 12 uur worden oid... en of nare man er is wil soms ook wel helpen voor de late uurtjes...
Verder meestal uiterlijk half 11 |
Dat ligt eraan of ik kan slapen zegmaar. Wanneer ik dat niet kan, ga ik nog wel eens achter de compu zitten, ja. Maar ik ga het liefst 's nachts niet achter de compu, word ik alleen maar minder moe van, en zo slaap ik dus helemaal niet meer.
|
Ik heb een tijdlang tot 4 uur 's nachts op i'net gezeten (met inbelverbinding :o) en dan 3 uur slapen. 7 uur weer op om naar school te gaan. Maar dat was vanwege een bepaald persoon. :o Tegenwoordig ga ik om 1 uur naar bed en sluit de computer rond 23.00 af.
|
tot rond half 4/half 6
|
soms tot 10 uur savonds. maar soms tot 4 uur. ligt eraan of ik kan slapen of niet.
|
Citaat:
|
Ligt er aan, als ik het gezellig cq. interessant vind, maximaal tot 00:00 uur.
|
k heb vannacht m'n record gebroken denk ik, rond 3.30 logde ik uit :o
|
21 uur, goed huh ;)
|
ik zit 's nachts niet op I-net
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48. |