Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Beck (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=594578)

freakjuh 10-09-2003 10:22

Beck

Ik kende alleen een paar hitjes van hem, en ik dacht dat hij verder geen leuke muziek maakte. Totdat ik hem op Lowlands zag. Wauw. Super!! Ik ben nu volop aan het downloaden. :)

Wat vinden jullie van hem? Welke nummers en cd's vinden jullie het beste? En wat vonden degenen die erbij waren, van het Lowlands optreden? Welke nummers kunnen jullie me aanraden?

Gus 10-09-2003 10:34

Wel leuk en inventief, hoewel het de afgelopen jaren een beetje minder origineel is allemaal. Midnite Vultures en Mellow Gold vond ik erg goed.
Ergens in het archief vind je een recensie van de laatste CD van Beck.

tjeu 10-09-2003 10:36

Mutation is mijn favoriete album. Maar voor die volstrekt idiote nummers als New Pollution mag je me ook wakker maken. En Beck is sowieso een held, aangezien hij elk jaar met de voltallige familie een piano van het balkon afdonderen, er naast gaan staan en zeggen 'vorig jaar is 'ie toch mooier gevallen.'

lana 10-09-2003 10:47

Bekc is geweldig, zijn beste album is Odelay! luister ik erg vaak

Tropicalia :cool:
Loser
Novacaine
Debra
Where It's At
New Pollution
vind ik zijn beste nummers, ik kom er straks nog wel op terug omdat ik nu op school zit.

Sea Changes is wel een slecht album, erg depressief

cottoncandy 10-09-2003 11:06

Odelay vind ik ook zijn beste album. Tijdje geen Beck geluisterd want mijn vader heeft al die cd's en ik ben niet vaak meer thuis. Maar ik ga Odelay binnenkort zelf kopen denk ik.. Ga even heavy cd shopping doen aangezien ik een smak geld heb gehad van mijn vorige werkgever ivm niet opgenomen vakantie dagen :D
muhahahahaha

FaZ 10-09-2003 11:41

Citaat:

birthmark schreef op 10-09-2003 @ 12:14:
ik ken alleen loser en dat vind ik wel ok, niet bijster interessant

muziekvlinder 10-09-2003 11:52

is niet echt mn ding
heb hem ook niet gezien op lowlands

Escapism 10-09-2003 11:58

mutations vind ik zelf de beste cd, staan erg mooie nummers oo
odelay is ook vet
midnite vultures weer best wel anders, meer partyachtig

Cameo 10-09-2003 12:19

Het meeste is al gezegd, maar ik vind de Stray Blues: B Side Collection ook nog wel relaxt:

1. Totally Confused
2. Halo of Gold
3. Burro
4. Brother
5. Lemonade
6. Electric Music and the Summer People
7. Clock
8. Feather in Your Cap

mypinkpumps 10-09-2003 12:22

Mijn broer luisterde het vroeger altijd en toen hoorde ik het en was ik helemaal fan, vooral van het nummer Loser... en dan vooral die clip :) ...
Maargoed, nu vind ik het niks meer aan... Ik ben wel naar Beck gegaan op Lowlands... vond ik ook niet echt boeiend meer.

Reverend 10-09-2003 12:36

Leuke "mood" muziek. Ik kan het soms wel aanhoren, maar over het algemeen niet langer dan 2 nummertjes.

Kheb nog wel een cd'tje ergens liggen...

ganralph 10-09-2003 12:45

z'n muziek is wel geinig, maar het optreden op LL was voor mij toch wel de anticlimax van het festival - khad er veel meer van verwacht; zwaar matig

Tsu 10-09-2003 13:37

Citaat:

freakjuh schreef op 10-09-2003 @ 11:22:
Ik kende alleen een paar hitjes van hem, en ik dacht dat hij verder geen leuke muziek maakte. Totdat ik hem op Lowlands zag. Wauw. Super!! Ik ben nu volop aan het downloaden. :)

Wat vinden jullie van hem? Welke nummers en cd's vinden jullie het beste? En wat vonden degenen die erbij waren, van het Lowlands optreden? Welke nummers kunnen jullie me aanraden?

Ik vond Beck op Lowlands niet zo heeeel erg goed, hoor.
Maar de volgende nummers moet je sowieso hebben:

Sexxx Laws
Dirty Dirty
Nicotine and Gravy
The music

teutje 10-09-2003 13:44

whiej, ik vind beck ook goed, maar ik ken um via mu vader.

lana 10-09-2003 14:19

Beer Can
Lost Cause
Deadweight

luister ik ook graag

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37.