![]() |
Pixies Reunie
Niet alleen een tour maar waarschijnlijk ook een nieuw album:
http://www.pitchforkmedia.com/news/03-09/10.shtml Hell yeah!! :cool: |
Holy crap :eek:
|
wow... dat is echt het beste nieuws in tijden
heb je info over de tour? als ze niet in Nederland komen ga ik huilen :( |
Citaat:
"It's happening. In April. No dates yet, not even any quotes from the group's principals-- just a band spokesperson's promise to MTV, who broke the story." Nog even afwachten dus, hoop niet dat het een zieke grap is ofzo... |
http://www.mtv.com/news/articles/147...headlines=true
"The notoriously quarrelsome quartet have buried the hatchet, clearing the way for all four original members to hop onstage together for a world tour, according to a spokesperson for the band." |
The Pixies (L)(L)(L)(L)(L) een van de beste bands ooit!
|
:d
|
The Pixies. Are back. Together. Music is saved. Lovers of rock, unite and cheer. This is going to truly own.
:D <3. |
Wie?
|
En om het goede gevoel nog even vast te houden hier nog een plaatje van toen ze nog zo jong waren dat Frank Black nog net zoveel haar op zijn hoofd had als op zijn rug :D
http://users.adelphia.net/~bsturk/pics/music/pixies.jpg |
Woohoo, gelukkig dus toch
Had al gehoord dat Frank Black de band bij elkaar wilde hebben, maar was aan de andere kant ook weer bang voor een afgang... Als naar Nederland komen, I'll be there! |
ziet er niet echt funky uit
|
Ze zijn gewoon God en als ze niet naar België komen pleeg ik zelfmoord.
*gaat headbangen op "subbacultcha"* |
ah vet, ga ik zeker heen als ze enigszins in de buurt komen
|
mudhoney sig. vet.
|
frank black komt trouwens dit jaar ook in de melkweg
weet nog niet of ik heen ga zo geil is ie nou ook weer niet |
gaaf pixies :cool: (y) zeker ff checken als ze in nl komen
|
Haha als je Frank black nu ziet :)
Wat een knap jongetje leek het toen. |
wauw, ik ben er écht wel bij
|
my velouriaaa my velouriaaaaa
Trouwens check de covers eens: The get up kids- Alex Eiffel Weezer - Velouria |
wat een nieuws!!!
mijn dag is goed :cool: |
:eek:
hoe vet. als ze hier komen ben ik er. |
is dat dezelfde Frank Black als in Frank Black and the catholics ofzo die op gaan treden in Nl?
|
Leuk.
Weer zo'n nutteloos topic van mijn kant. En dit keer ook nog enthousiast. |
Citaat:
nog een en had nada surf vorig jaar niet een klein hitje met "where is my mind?". Tenminste, ik heb het toen een paar keer op het lek voor bij horen gaan. |
jah ga wel loeren mochten ze hier komen
|
Citaat:
|
die cover van alec eiffel door the get up kids is trouwens briljant
|
Citaat:
duh |
Is er toevallig al meer info over deze reunie ?
|
Citaat:
|
MM thx..
Nouja ik vroeg het meer voor een vriend van me.. Maar ik ben zelf ook wel beetje benieuwd.. |
MUZIEK Pixies
____________________________ BAND HOUDT OOK REUNIE OP ROCK WERCHTER _______________________________________ De Pixies plannen een reünie en gaan vanaf april weer in originele bezetting op tournee door de Verenigde Staten. Nadien zakken ze ook naar Europa af. Concertorganisator Herman Schueremans bevestigt aan De Morgen dat de groep Rock Werchter aandoet. De Pixies waren in de jaren '80 en '90 een invloedrijke rockband. Voor zanger Frank Black was een reünie pas mogelijk vanaf het ogenblik dat bassiste Kim Deal van haar drugsverslaving afkickte. Rock Werchter vindt van 2 tot 4 juli plaats en heeft als headliners alvast David Bowie en Metallica. dus toch een reunie, denk ni da iemand daar ontevreden mee gaat zijn? |
The Pixies are to release a DVD, which will also include the documentary Gouge, which features interviews with Radiohead's Thom Yorke, David Bowie and Bono. [from ananova]
zegt : www.ateaseweb.com |
Citaat:
|
Zal ik me dan toch maar eens gaan verdiepen in deze band?
|
UP.
En wel hierom: vandaag is bekend gemaakt dat ze op Pinkpop staan :cool: (en volgens mij zag ik het nog nergens staan) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoewel, Pixies, Kaizers Orchestra, After Forever....kan ook slechter. |
NEEE toch niet op Pinkpop... Zonde.
|
Ik wil ze best zien, en als ze nu op Pinkpop komen, komt dat goed uit (y)
|
Citaat:
Beter je huiswerk doen....... :p |
Citaat:
Werchter was wel al langer bekend :) |
Citaat:
De onderhandelingen met het management van de legendarische PIXIES hebben lang geduurd. Vanaf de aankondiging door Black Francis, zanger en gitarist van de PIXIES, dat er een reunie stond aan te komen, werd PINKPOP opgenomen in de lijst van belangrijke festivals die in aanmerking konden komen voor deze unieke happening. Uiteindelijk kan de organisatie hun komst met trots als eerste ter wereld aankondigen, nog voor hun eigen persconferentie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30. |