![]() |
Wat is een beter, mooier, enz. boek? (R. Giphart)
Ik ook van jou of Phileine zegt sorry?
Tuurlijk is dat ook persoonsafhankelijk ed, maar goed, voor degene die beide boeken gelezen hebben: welke vond je beter? Ter verduidelijking: de vriendin van mijn zusje heeft ooit voor de gein gezegd dat ze Ik ook van jou wel voor haar verjaardag wilde hebben (ze houdt niet van lezen, Ik ook van jou gaat (zoals de meesten wel zullen weten) over sex en liefde ed en dat maakte het lezen dan wat minder erg ;)). Zelf vind ik Ik ook van jou echt een bagger boek (sorry) en ik meende me te herinneren dat ik hier ook wel eens mensen heb horen zeggen dat Phileine zegt sorry mooier/beter is, maar dat weet ik dus niet meer zeker. |
Ik heb alleen nog maar Phileine zegt sorry gelezen en ik ben niet beschaamd om te zeggen dat ik dat echt een ongelooflijk schitterend boek vond. Bovendien komt in dat boek niet echt ongelooflijk veel sex in voor.
Ik ook van jou heb ik nog niet gelezen eig, dus ik kan niet vergelijken. |
Het zijn allebei slechte boeken.
|
Citaat:
|
Toevallig moeten wij op school als afronding van het Litaratuuronderdeel een literaire spreekbeurt houden en een vriendin van mij heeft hiervoor Ik ook van Jou, Phileine zegt Sorry en Ik omhels je met duizend armen vergeleken.
Ze vond hiervan Ik omhels je met duizend armen helemaal top, Phileine zegt sorry vond ze wel leuk en Ik ook van jou vond ze zo ongeveer het slechtste boek ooit. (Ik dacht dat haar criterium de complexiteit van de verhalen was). Misschien dat je hier wat aan hebt? |
Ik vind "ik ook van jou"wel een leuk boek om te lezen, maar ik vond Phileine boeiender en hilarischer...
geen goede boeken, leuke boeken. |
Citaat:
Ze heeft een lijst voor Baantjer boeken. ;) Dan is dit toch een mooie aanvulling. ;) 't ziet er gelukkig dus naar uit dat ik de goede keus heb genomen door 'Phileine zegt sorry' boven 'Ik ook van jou' te verkiezen. :) |
Phileine zegt sorry!
|
ja phileine is echt wel beter!!!!!
Beter verhaal, echt grappig (als je er van houd) en minder ranzigheid, na mijn idee. |
Citaat:
|
Giphart heeft meer geschreven dan deze twee boeken. Waarom een keuze tussen "Ik ook van jou" en "Phileine zegt Sorry".
Ik vind Giphart heel aanstekelijk schrijven en qua humor heel erg leuk. |
Citaat:
|
ik las ik ook van jou niet, maar phileine zegt sorry vind ik errug leuk!!
|
Euhm... elk boek van giphart is slecht...
|
ik vind Ik omhels je met 1000 armen het beste boek van Giphart.
|
Citaat:
|
Ik postte net ook al in het Giphart topic:
Ik vond Phileine zegt sorry beter dan Ik ook van jou. Het is werkelijk smullen, de gedachtes van Phileine. Ik ook van jou was zo..Oppervlakkig. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |