![]() |
Lekkerste sinterklaassnoepgoed
Ja ik heb ze weer gevonden na lang wachten kan ik ze eindelijk weer eten. Bij de Alberth Heijn verkopen ze namelijk weer kruidnootjes. :D
Wie is er net als ik gek op kruidnootjes of ander sinterklaassnoep (chocoladesigaretjes!!) |
Die zag ik ook nu al maar dan bij het Kruidvat. :( :o
Ik ben (of was) helemaal weg van chocoladekruidnoten en de sigaretten. :) |
Argh.. ik hoorde dus ook dat er weer kruidnoten waren, ben in een AH, kruidvat en een super geweest en ze hadden ze nergens :( (n)
|
woehoew dan kan mijn verslaving weer opleven :D
|
Nu al? :eek:
|
Citaat:
|
HAHAHA, Ik werk soms bij Bolletje, ik kan kruidnoten eten vanaf april oid! :D Vers uit de ovens! :p :D
|
Hebben jullie dat nou ook, dat je van die dingen ontzettend aan de schijterij gaat?
|
Allemensen, die zijn er ook elk jaar vroeger bij. Straks is het nog zo dat we met Pasen kruidnoten eten ipv hazen.
Maar goed, ik vind ze niet zo lekker want ik heb er veel te veel op in mijn leven. |
Heerlijk, die kruidnootjes... :D
Maar dan wel pas over een maand of anderhalf... |
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe
Als je van al het voer dat je eet precies zou weten hoe het gemaakt wordt en hoe oud het is, zou je denk ik de helft van wat je zoal eet lekker laten zitten. Oja die chocolade kruidnoten zijn pas lekker :) |
Oeh, lekker! Ben ook helemaal verslaafd aan sinterklaas snoep enzo, kruidnootjes, met en zonder chocola, mm!
Wat dacht je van pepernoten, chocoladeletters, en die schuimpjes... |
Ik heb chocolade perpernoten en ook gewone, ben blij dat ze er weer zijn!
|
Is het alweer zover?
Vind het niet superlekker of speciaal oid, als het er is neem ik meestal wel een handje.. |
kruidnootjes met chocola!!
das erg lekker! :o |
Citaat:
|
Met chocola zijn ze wel lekker. Gewone vind ik niet echt geweldig, ik heb liever gewoon speculaas :)
|
Oh lekker! I love them.
|
verslavend voedsel :o
|
Kruidnoten...Hmmmm... Ik eet soms wel 2,5 kilo in een weekje van die zooi..:o
|
Kruidnoten zijn wel lekker maar geef mij maar echte pepernoten. Veel minder suiker en gewoon een ouderwetse smaak. Ik hou van die deeg-achtige smaak van pepernoten. Ik ga z.s.m. weer een zak inslaan.
|
Citaat:
jaaaa!! :D krijg er helemaal zin in..... niet goed, heb ze al zien liggen. Chocoladeletters en die schuimpjes zijn ook heerlijk En speculadeletters..... (chocoletter+bolletjes speculaas erin) jum! |
Ik hoef ze NOG niet (kruidnootjes horen niet bij mooi weer :o )
|
Citaat:
volgende week komende (bij 't kruidvat) de kerstkaarten, dus bereid je maar vast voor ;) |
Citaat:
|
Ik zag ze vandaag echt overal liggen, afgrijzelijk vroeg weer... bah, 't is nog zomer!!!!!!
Die met chocolade van Verkade zijn wel heel lekker :P |
raad wat ik net in mn mond stop :o
|
Citaat:
|
Tja, 3 weken terug stond bij ons de vertegenwoordiger van de Gulden Krakeling op de stoep. Heeey alles goed blablabla...
(Kdacht wat moet ie nu weer kwijt :D ) Het Sinterklaasgoed stroomt vanaf deze week in bij de winkels. Ik kom je schap herinrichten met 1 bank speculaaswaren en kruidnoten. En ja hoor daar lagen ze, lekkere kruidnoten.... en alle klanten die ze zien, zeggen maar 1 ding; NU AL !!??????????????????? |
Citaat:
daar zie ik eerlijk gezegd al helemaal niet 't nut van in .. Kruidnootjes zijn het hele jaar 'bruikbaar', maar wat moet ik nu al met kerstkaarten :confused: Overigens vind ik het wel jammer dat het 'bijzondere' (van bv. kruidnootjes) er zo steeds meer afgaat. |
Citaat:
|
En het ergste is nog, IK WERK BIJ DE AH:S Krijg al die zakjes wel honderd keer per dag te zien. Ik krijg al een overdosis ZONDER dat ik ze eet:P
|
Citaat:
Toch maar eens zelf van die dingen gaan maken ofzo.. :) |
Kruidnoten:D
zeer verslavend.. |
Ja heerlijk maar nu nog niet.
Ik zou ze graag al eten maar dat gaat echt tegen mijn principes in! |
Ik heb nu ook alweer taai-taai :)
|
Heb dit jaar al wel pepernoten gehad, maar nog geen kruidnoten dus ik ga echt héél binnenkort naar de supermarkt, want daar kijk ik al een half jaar naar uit
|
:'( ik woeu ze vanmorgen nog meepakken...helemaal vergeten en nu zit ik al op school... :(
|
jaa, die kruidnootjes zijn trouwens ontzettend lief. ik heb ze nog nooit in een klein formaat gezien :) en ontzettend smakelijk!
taai-taai poppen zijn ook lekker :D en chocolade letters natuurlijk! |
Dat komt over een maandje of twee wel. :o
|
Kruidnootjes van Bolletje da best!!! Heb vandaag maar weer eens een hele zak leeggegeten..alleen jammer van dat gevoel daarna... :rolleyes: beetje misselijk..hahaa...
|
kruidnoten van bolletje zijn idd wel de lekkerste, maar ik vind het nog wat te vroeg om daar nu al mee te beginnen....
|
Chocoladepepernoten zijn erg lekker, gewone pepernoten vind ik niet zo bijzonder. Speculaasbrokken zijn ook erg lekker.
|
Citaat:
Citaat:
ik vind pepernoten geweldig en gevulde speculaas ook net als marsepein :cool: |
Banketstaven, gevulde speculaas, taaitaai, marsepein, mmm :) Pepernoten vind ik niet zo bijzonder, die heb ik te vaak gehad denk ik.
|
ik vin van al die sinterklaas snoep alleen tumtummetjes en kruidnoten lekker :o en natuurlijk banket, speculaas en al dat soort dingen
die sigaretjes vin ik vies dat is melkchocolade |
Citaat:
|
Blz 2. :o :)
Pepernoten zijn echt héérlijk. :) Er zijn echter wel twee soorten, waarvan de een niet te eten is. 1) Grote, volbruine pepernoten. Smaken zoals een pepernoot hoort te smaken. (y) 2) Wat kleine, gebruinde pepernootjes. Hebben vaak een 'bobbelige' onderkant, en zijn niet 100% bruin. Voelen iets harder aan, en níet te eten! (n) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |