![]() |
het weer
omdat het vandaag zo'n fantstisch weer is heb ik een topic over het weer gemaakt (nee echt?)
maargoed, wat vind je het fijnste weer? Ik vind regen fijner dan sneeuw, want sneeuw is glad. Maar warm weer is weer fijner dan regen, want warm weer is droog. Koud weer is weer fijner dan warm weer, dus koud weer vind ik het fijnste weer (ogod, wat een kutberedenatie) |
Nazomer.. Overal bruine blaadjes en dan een lekker zonnetje. Net warm genoeg om met jas aan op een terras te zitten. (y)
|
Koud en guur, maar zonder gladheid. :) (y)
|
alst maar waait, dan kan ik surfen
|
Temperatuur tussen 10 en 25 graden en geen neerslag.
|
Citaat:
|
Niet te warm, zeker niet te koud. Geen gladheid of keiharde
regen, een fris regenbuitje als het warm is weer wel. Niet teveel wind, klein beetje kan wel lekker zijn... Overal een beetje tussenin dus. |
Een lekkere frisse zondvloed (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Citaat:
|
23 graden, vrijwel onbewolkt en af en toe een verkoelend briesje :)
|
Ik vind het Nederlandse klimaat wel fijn. Afwisseling. Soms mooi weer, warm zelfs, soms wind, mooie wolken, af en toe regen, sneeuw en koude winterdagen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Winter en lente zijn fijn, mits het droog is. De zomer is Nederland is mij te broeierig maar in het buitenland kan het beter zijn. Ik heb een hekel aan de herfst, ik vind dat het geen sfeer heeft.
|
Citaat:
(help, ik ben triest, ik zit offtopic te kloten in mijn eigen topic :( ) |
ik hou van warmte.. maar niet die van Nederland.. want in Nederland staat warmte zo;n beetje gelijk aan benauwdheid.. liever een middelandsezeeklimaatje.. :)
In Nederland heb ik het liefst het weer in de maand mei.. lekker zonnig.. niet benauwd.. :) |
Heel erg koud, sneeuw enzow. Dat vind ik echt lekker :) hoewel ik zomer ook wel lekker vind hoor. Maar vind sneeuw leuker.
|
Ik vind dat elk seizoen wel iets heeft.
Lente: Uit de winter komen, alles wordt langzaam weer groen, de vogeltjes gaan weer fluiten. Zomer: Fijne temeratuur, zon, vrolijke mensen. Herfst: Mooie kleuren bladeren, uitwaaien. Winter: Schaatsen, sneeuw, in een warm huis komen, lekker vroeg naar bed :p Tja, als ik moet kiezen lat het dan voor mij maar altijd warm zijn (23-28 graden) tenzij we (wat helaas niet vaak meer voor zal komen) we een dik pak sneeuw in de winter zouden krijgen, dan mag het wel éven winter zijn. Maar op een een mooie herfstdag lekker uitwaaien op het strand vind ik ook wel wat, of door de bossen (lees: bladeren) sjouwen. |
Als de zon schijnt ben ik al dik tevreden (y)
|
Citaat:
|
Lente en zomer! Het beste weer is: 22/23 graden, onbewolkt met een heel licht briesje, maar wel zo dat je zonder jas naar buiten kunt.
Ik heb echt een hekel aan herfst en winter, veel te koud, nat, glad. |
Zonnig herfstweer. Rond de 18 graden en een beetje wind (waardoor er overal blaadjes zweven :cool: )
|
Citaat:
|
Bij mij is het altijd zo: als ik het warm heb, kan ik me niet voorstellen dat ik het ooit nog koud krijg en wil ik het liefst datv het gelijk -10 wordt en als ik het koud heb, kan ik me niet voorstellen dat ik het ooit nog warm zal krijgen en wil ik dat het 30 graden wordt.
Erg eigenlijk als ik dat zo lees :) Verder heb ik altijd een hekel aan regen en wind. Sneeuw is wel ok. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil extreem weer, of lekker koud en regenachtig of de volle zon en geen gematigd weertje das veel te saai.
|
zon
|
écht zomer of écht winter, niet dat ertussenin gepiel waar Nederland zo goed in is.
|
Citaat:
|
Als het maar droog is, niet te warme temperatuur, niet te koude temperatuur en geen harde wind staan. Zonnetje erbij mag, hoeft niet. Rustig weer dus voor mij.
|
24 graden, lekker windje, beetje zon, af en toe een wolkje, heerlijk
:cool: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47. |