![]() |
Hoe ben je op dit forum gekomen?
|
Toevallig een keer toen ik boekverslagen aan het opzoeken was.
|
Ik geloof dat ik een werkstuk zocht en dat ik toen op het forum klikte. Maar precies weet ik het niet meer, tis alweer 2 jaar geleden.
|
Door Morgan
|
via de verslagen/uittreksel site
|
Citaat:
|
Citaat:
|
via een ander forum
|
ik haalde hier altijd massaal mijn uittreksels vandaan.. totdat ik een hele uitdagende naam zag staan FORUM .....lets find it out!
|
Toen ik op een dag zielig achter mijn pc'tje huiswerk zat te maken en op zoek was naar een werkstuk/uittreksel, kwam ik per toeval op scholieren.com terecht... En wat zag mijn oog? Een forum!
|
Mijn zus zat hier en toen heb ik me uit pure nieuwsgierigheid ook aangemeld.
Blame her :o |
Een jongen had het over het forum, dat die daar zo vaak kwam, en toen ging ik ook eens kijken :)
|
Ik denk zoals de meeste wel: Via het huiswerk gedeelte :o
|
door bram (hier sunriser ofzo)
|
Door eeuhm.... jah ik weet het al niet meer... zit hier al zo lang... (ook andere nicks gehad)
|
toen ik toevallig wat aan het opzoeken was
|
ik typte: forum.scholieren.com in, en tada :p
|
Citaat:
|
Via Charlie1704
|
Citaat:
|
Heel lang geleden (zit hier sinds 2001) zei ene dreadlockleen dat terror koe dit forum frequent bezoekt.
Et voila. |
Door een niet nader te noemen persoon die vond dat er op A&N teveel linkse personen waren/zijn. Ik moest voor meer evenwicht zorgen :eek: ;)
|
Ik zat eerst op het forum van leerlingen.com, al in 2000.
Daar werd alsmaar gepraat over 'dat grote scholieren.com', dus ik besloot eens te gaan kijken, en sinds 18 mei 2001 terroriseer ik dagelijks dit forum. :cool: Inmiddels meer dan 11000 posts. |
Zit hier nog niet zo lang, maar kwam hier ook terecht zoals de meesten bij toeval (lang leve het toeval)...
|
Ik zou met iemand gaan chatten (toen kende ik msn nog niet) op scholieren.com Een half jaar later ongeveer kwam ik er weer, en zag Forum staan. En toen begon het :|
|
volgens mij zocht ik een boekverslag of iets dergelijks....
ik zou het niet meer weten, tis te lang geleden! :D |
Via goes15 of zo
Het is alweer een aantal jaar geleden dus weet ik zijn naam niet echt meer. Zag hem op een quake2 forum, en hij begon toen over dit forum. |
Weet ik niet meer, das te lang geleden..
|
Citaat:
|
Toen was het nog de klaagmuur toch????
|
Via via hoorde ik van dit forum en toen wilde ik ook een keer wat posten....meost me toen aanmelden.... :)
|
Citaat:
|
Ik zag het licht van de leiding...
oftewel ik keek eens in de geschiedenis. |
Met m'n neefje ging'k een x dingen lezen op dit forum, toen ben'k hier blijven hangen eigenlijk :)
|
Een onzichtbare kracht dwong me.
Geen idee eigenlijk, tijdens het rondkijken op inet ws. ;) |
haha ik had eigenlijk en boekbespreking ofzoow nodig en aangezien ik forumbehekst ben , tjah :p
|
Citaat:
|
Nou, eigenlijk kwam dat door jnieuwelaar. Die zag ik ooit forummen op school en toen besloot ik daar ook eens een kijkje te gaan nemen. Ik kwam erachter dat hij dit forum bezocht. En daarna, ja, dat is inmiddels bekend. :)
|
Citaat:
|
Ik ben hier gekomen via collegenet. Daar zat ik altijd op het forum maar dat was toen tijdelijk buiten gebruik. Ik verveelde me toen dus toen ging ik op zoek naar een ander forum en toen kwam ik hier terecht.
|
ik zat heel sneaky de mail van ********** te checken... en toen zag ik dat hij zich had aangemeld bij dit forum. dus ik op die link klikken. rondgekeken en toen dacht ik.. hmm.. eens kijken wat dat is
.. (en als je bekykt hoe lullig ****** tegen mij heeft gedaan, is t niet lullig dat ik zyn mail check!) |
Ohja, ehm, tja, ik wilde menigen over een bepaalde kwestie weten
|
Ik deed een zoekopdracht op altavista. Toen zag ik een topic van dit forum als resultaat staan. Gelezen en moest even reageren. En toen ben ik blijven plakken :o
|
JA DAT GA IK NIET VOOR DE 3246E KEER VERTELLEN HOOR ­
|
Bijna drie jaar geleden via een jongen uit mijn informatica klas. We bouwden toen een site over Lenny Kravitz en we moesten van vijf onafhankelijke mensen hun mening hebben. Daar gebruikten we Software & Multimedia voor. En ik ben blijven hangen.
|
Ik zocht info over de klassieke oudheid en ben via dat gedeelte hier terecht gekomen.
|
via de klaagmuur....
|
via mensen op een ander forum
|
Iemand op ICQ vroeg of ik het kende, ze zei dat dit wel een leuk forum was ofzo...weet niet meer precies. :o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37. |