![]() |
wat is de laatste show waar je heen bent geweest?
en, geef maar een (korte) beschrijving van de avond.
|
concert?:p
|
Citaat:
|
ok, de mijne was ehh...lowlands
laatste band die ik daar heb gezien was Foo Fighters was helemaal geweldig. speelde tot mn groote verrassing en blijdschap heel veel nummers van hun eerste twee albums (zijn het beste) en de drummer zag er weer eens heerlijk uit:) ik stond helemaal vooraan, met 2 goede vrienden, en ik ben heerlijk uit mn dak gegaan, gespringt gedanst geschreeuwt, noem het maar op was echt (y) |
mijne was westerpop in delft :D
klein festival met maar 1 podium , maar peter pan speedrock speelde dus het was het waard :) |
errr..dat was pukkelpop , en laatste wat ik gezien heb waren de foo fighters , kon me niet echt bekoren.
|
Tindersticks - Maandag 8-9 Paradiso
Super Geluid, zeer sfeervol, de muziek vind ik erg boeiend. MAar de stem van de zanger vind ik niet afwisselend en boeiend genoeg voor een hele show, waarmee ik niet zeg dat het een slechte zanger is. |
Metallica op Rock Werchter!
Heel gaaf natuurlijk, alleen viel mij persoonlijk tegen, en dat kwam door het publiek. 1e rij, niets aan de hand, nou ja, qua enthiousasme dan, maar daarachter was het met toenemende graad steeds suffer. En laar ik nou net (na 1 nummer - Battery - vooraan te hebben staan) in dat derde vak terecht gekomen zijn. Suffe kutbelgen, dat ik mee te heerschen, zegt die suffe frietkop dat ie 'ff naar de muziek wil luisteren'. Ja ik ook, slet! Maar Metallica is om te heerschen! |
M'n laatste poging was de malkovich releaseparty. Mn laatste show(LL vind ik geen show) is eff denken.....laatste tijd niet al teveel geweest. Ik gok op Holier Than Thou/Surf Nazi's must die in utrecht. Not sure(terwijl t nieteens zo gek lang geleden is haha).
|
Tindersticks in de Oosterpoort.
Kippenvel, werkelijk waar. Ze waren zó goed! Al staat Stuart Staples natuurlijk vrij statisch op dat podium, toch vond ik het leuk om ze te zíén. Als je je ogen dichtdeed, was je in een andere wereld. |
Muse - Melkweg
Goed optreden, fantastische ervaring, setlist aan de korte kant, maar toch geweldig |
Muse in de Melkweg.
Was wel redelijk, beetje standaard. |
Eeehm. Lowlands. Laatste concert daar? Ik weet t niet...
|
Acrid + Comshot in Musicon
|
Citaat:
daar was ik ook :D eigelijk was dan m`n laatste show gister maar dat was een jamsessie telt dat ook :P |
Impulz, eindelijk Underworld gezien, mijn grote droom was uitgekomen! :)
|
Citaat:
twas wel leuk ... Comshot was wel beter dan Acrid hoor ... Acrid was eentonig |
Redman op Lowlands..
Maja je kan het idd niet echt als een show zien.. Dus ik zeg Pennywise + Matchbook Romance in de Melkweg.. |
Bright Eyes in Paradiso.
Tja. Bright Eyes was erg goed. Jammer alleen dat niet iedereen dat vond met wie ik was. |
NME.....in hasselt, 4 weken geleden
|
Gaudemus Muziekweek: Night of the unexpected (4 Sept Paradiso)
Reinier van Houdt, Scanner, Staalplaat Soundsystem, Charlemagne Palestine, Eboman, Marko Ciciliani en Carsten Nicolai gezien en dat was allemaal enorm goed (vooral de optredens van Ciciliani en Nicolai maakten veel indruk op me). Mouse on Mars speelde ook, maar die heb ik helaas gemist (OV). |
Stretch Armstrong.
afgelopen maandag in Ede. was supervet optreden, alleen was de zaal niet gebouwd op de vele bezoekers... dus werd allemaal veel te benauwd daar binnen. |
Lagwagon @ Melkweg
En dat was gaaf :) Wilde ze al zo lang zien, en eindelijk zag ik ze dan (2x in één week zelfs!). T was een hele strakke show, de sfeer in de zaal was goed, ik was er met leuke mensen, tsja. Alles klopte gewoon. Het was precies zoals ik verwacht had. Kijk er echt tevreden op terug :) |
Pukkelpop.
en daarvoor Blood Brothers, The Locust, Pretty Girls Make Graves, Orthrelm – Melkweg |
afgelopen vrijdag ofja het was al zaterdag..
bang bang bazooka en 69 charger |
lawgwagon in melkweg, stuk doper dan op LL hadden er zin in en speelde n paar nummers waarvan ik alleen had kunnen dromen dat ze die zouden spelen...en die lange gitarist is zooooo lelijk dat ie iets liefs heeft
|
pfff....Beeckestijnpop begin dit jaar.
btw hoofdact PPS |
Citaat:
|
Pukkelpop was et, en daarmee kom ik tot de conclusie dat de laatste band die ik gezien heb Limp Bizkit was :mad:
En nee, daar heb ik geen goed gevoel bij. We zijn vertrokken toen er een nummer aan Britney Spears werd opgedragen.. |
Euh, een maand geleden geloof ik. :|
Paradise Lost in Tivoli. Was wel tof, daarvoor kwamen Epica en Autumn. Beetje jammer altijd dat als je wacht op een band de tijd altijd langzaam gaat en als de band eenmaal speelt de tijd zo voorbij is.(n) |
Citaat:
|
Iron Maiden op waldrock met 'Iron Maiden' als laatste nummer en '2 Minutes to midnight' als de voorlaatste, voor mij een super show. En daarvoor had ik nog Type O Negative gezien e.d Erg goed!
|
als ik lola meereken pfff..
zo niet dan blood brothers en locust enzo en natuurlijk was dat gaaf <3333 |
Citaat:
|
laatste wat ik gezien heb was volgens mij manu chao. afsluiter van pinkpop.
|
Citaat:
|
Laatste was Lowlands. En daarvoor heel lang niks want ik heb een aantal maanden in het buitenland gezeten. Misschien Ten Foot Pole. Anders weet ik het niet meer.
|
ik had nog niet gezien dat er een beschrijving bij moest.
nou. t was echt geniaal. heel t optreden leek net 1 lang nummer, maar de sfeer was geniaal, want iedereen was dronken en/of stoned, en iedereen stond weird te dansen. |
Citaat:
|
The Mars Volta in Vera Groningen 10/9
3 lettergrepen: GEE NIE JAAL |
Sonata op Wacken. (y)
(y) was de beschrijving. |
ehm...lowlands, en de laatste dus de foo fighters, waar ik meer op het scherm heb meegekeken, dan hen heb gezien.
tering, wat was dat druk. |
Aparte show? Lifehouse in 013. Als festivals meetellen heb ik Do als laatste gezien :rolleyes:
|
Citaat:
|
Lowlands :) Do I need to say more?
Maargoed daarvoor: kaizers Orchestra. Was erg goed en zeer vrolijk :) |
Altar en Darkdayrising in Aalsmeer ergens.
|
Lowlands. 2many Djs. Was erg cool, dansen (y) :)
|
Citaat:
:eek: wat een vreselijk gevoel voor humor hebben die gasten, niet normaal meer |
Citaat:
staan volgende week (geloof ik) in paradiso (geloof ik) urm. ff denken.. oja dat was Night Of The Unexpected, laatste act was Mouse On Mars |
beef in tivoli. was wel ok. ook met gastoptredens.
sta niet heel blij te juichen en te springen bij de herinnering maar ok was het wel (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31. |