![]() |
Wat moet ik vragen voor m'n verjaadag?!
Ik ben binnenkort jarig, en ik weet absoluut niet wat ik moet vragen! Myn ouders zeuren al de hele tijd, want zij hebben geen flauw idee wat ze me moeten geven. Heeft iemand nog leuke ideeen?
|
hoe oud is/word u?
|
kword 16
|
vraag cds(y)
|
Geld.
|
Mij
|
Citaat:
Je kunt er nooit genoeg van hebben ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
heb je hobbies? :o vraag daar wat voor..
Of dingetjes voor op je kamer.. bv. posters.. |
kleren , geld, cd's, dvd's, mp3speler
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet: sinds wanneer vieren ballonnen een verjaardag. Of je lult mee, of je weet totaal niet wat ik bedoel. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha een scooter (n)
|
Citaat:
|
Een brommer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
K weet ook never wak moe vragen.
Vorig jr heb ik (o.a.) het volgende gvraagd. - Boekensteunders (want god ja, die had k nog nie). - Boeken (die moet je dan ook hebben en aangezien k cd's brand en geld nie vragen wil, staat zo saai, doe ik nie aan, blijven bokenen nog ovr) - Adressenboekje (handiger dan allez in je aggel-aggel noteren) - Brievenopener. (jah stom he, altijd al willen hebben:)) - Wierrook. (en als je nie zo'n wierrook ding hebt die dan ook). - Pittenzakken. (Die kun je in de magne leggen en dan in je nek, me moeder pikt die van thuis altijd in dus..) Vdr deden TV, VIDEORECORDER, FOTOTOESTEL en HOND:D:D het ook heel goed:);) naja suc6 iig |
Ik word morgen 19 en ik weet nog steeds niet wat ik moet vragen... Ik heb gezegd, wees origineel en maak er wat moois van (andere woorden voor doe maar wat als je het niet laten kan), want ik weet het ook echt niet...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een huisdier
Dat vraag ik elk jaar, maar nooit gekregen... Vraag of je een groots feest mag houden ter ere van je verjaardag Verder weet ik het ook niet |
Citaat:
|
Keiharde pieken, want die kan je naar eigen inzicht besteden.
|
Citaat:
|
Een etentje. (y)
|
een ballonpomp :rolleyes:
|
Citaat:
|
Ik vraag gewoon geld wat ik over het jaar heen opmaak :)
|
Geld is saai. (n)
En zoals iemand al zei: -posters -cd's -dvd's -boeken -iets veer je hobby.. Zo moeilijk is het toch niet? |
een ideeen boekje voor volgend jaar en de jaren daarop en een noteboekje op zak formaat en een pen zodat je opduikende ideeen direct kunt noteren.. :o
|
zeg gewoon dat je je wil laten verrassen, of bijvoorbeeld dat je het fijn zou vinden als gewoon iedereen aanwezig is op je verjaardag die je graag mag, een verjaardag gaat toch niet alleen om de cadeaus?
liefs, hanne ps: alvast gefeliciteerd en een fijne dag gewenst |
iets wat je zelf niet zo snel zou kopen, een hangmat, mooie spiegel, raar lampje, fotolijstje, dvd enz. iets voor op je kamer ofzo.
|
geld
|
een goudvis :D
|
wereld vrede
|
Citaat:
|
een gitaar :cool:
|
Geld :o
|
Citaat:
|
Dit: :P (als je 'm niet wilt hebben geef 'm maar aan mij)
http://k-tai.impress.co.jp/cda/stati...03/19/lg09.jpg LG u8150 260.000 kleuren TFT-scherm, extern 65.535 kleuren STN scherm 64mb intern geheugen VGA-camera ingebouwd met flits JAVA WAP 2.0 GPRS klasse 10 UMTS MMS |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga vragen of mn vader de kapperskosten wil betalen:) (niet voor gewoon knippen maar om mn haar te laten verven, dat kost 50 a 60 euro dus ja.. niet al te goedkoop)
|
Zijn we al zo verwend dat we niet weten wat we voor onze verjaardag moeten vragen...?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42. |