![]() |
Philips CoolSkin
Heeft iemand ervaring met CoolSkin van Philips? Ik hoor hier wisselende verhalen over: de een bevalt het heel goed, terwijl het bij de ander juist niet bevalt...
Graag uw meningen :). |
Het gaat toch niet over een scheerapparaat hè? :eek:
|
Ik denk het wel :o
Wegwezen Enlightenment, dit is mannenpraat! :cool: :p ;) Maar hoort dit eigenlijk niet meer op L&G? :) |
Lijkt me niet zo goed passen op Hardware nee, dus doe maar in L&G.
Hardware -> Lichaam & Gezondheid |
heb ik, bevalt prima, alleen heel vaak de koppen schoonmaken omdat die lotion in de mesjes gaat hangen.
|
Euh, ik heb gewoon een braun en die bevalt ook prima :D
|
Ik ben er ook aan het denken om zo'n ding aan te schaffen. Die mesjes van mach3 worden me veel te duur. Ik ben dus ook wel benieuwd.
|
Citaat:
Maar het is echt een super ding, scheert heel fijn, je kan overal scheren, ik scheer nu altijd onder de douch. Met de gel kan je best lang doen, doe er nu al 2/3 weken mee. En je krijgt er ook nog een 7 zakjes bij. De accu is helemaal handig, die laad je maar een keer in de 3 maanden op. Het is dan een beetje duur maar het is super. Je krijgt er zelfs nog een exclusieve tondeuse bij :D Plus binnen 30 dagen niet goed geld terug. |
m'n broer heeft die en het bevalt hem heel goed.
maar verder weet ik d'r niet echt veel van... ;) |
Citaat:
De mijne heeft geen tondeuse :( |
Citaat:
Volgens mij is er maar een type, ik heb gewoon die blauwe :D En ik mag zo weer aan de slag, ik ga zo ook voor het eerste de tondeuse gebruiken, spannend!! |
Citaat:
|
Ik heb de Philishave Sensotec. Die ownt wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
Gr, DaLoverBoy |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04. |