![]() |
GirlG@merZ
Gewoon voor de info:
Zijn er hierzo GirlG@merZ aanwezig ? Zo ja wat game je dan ? K speel meestal RPG, FinalFantasy X en The Wind Waker zijn nu mijn favo's. Ook soms Strategy, maar dan wel in LAN-party. |
u go girl!
|
Br3eZ3rG@merZ
|
Citaat:
|
allemaal mannen die reageren :D
dan wil ik niet achterblijven. :p |
Ik 0wn alle bitches in IL2 sturmovic, word! *Bling Bling*
|
Citaat:
|
Mijn beste vriendin speel(de) altijd Elite Force :)
|
Ikke.
Rpgs uiteraard. |
Dit soms alle girlgamerZ hiero ? :(
Over Elite Force : wanneer komt deel drie ? Tja je bent trekkie half-trekkie (moi) en geen trekkie. En je hebt 3 soorten mensen: mensen die kunnen tellen en mensen die dat niet kunnen. :D |
Er zijn er wel meer :)
Ik: vanalles. Zelda, mario, Red Alerd, Yuri, Rayman, pokemon, Lost kingdoms, Golden sun, SSBM, af en toe ook wat sims om maar wat te noemen. Toch is RPG mijn favoriet. |
Ik ook hoor: GTA Vice City, Splintercell
|
Citaat:
|
ikke ook!!
Ik speel echt van alles, maar vooral strategie spellen |
ik
warcraft3! |
Girlgamers ..... :S
*Krijgt visioen van kort harige tuinbroek meiden met jampot glazen brillen (n) Vroeger leek het me leuk om met meisjes te gamen, maar tegenwoordig niet meer, kan wel komen omdat ikzelf bijna nooit meer game. En meisjes spelen vaak alleen maar de sims, en als ik ergens wel een hekel aan heb is het de sims. Nee doe mij maar een paar maten, een krat bier en een potje Tekken Tag/counterstrike (y) |
Altijd discriminatie en vooroordelen, eeuwige zonde.
Er bestaan voor de duidelijkheid meiden die ook van gamen houden. En die hoeven er niet direct alz een ... uit te zien. K ga bevoorbeeld dit weekend met een stel vriendinnen shoppen, om vervolgens met zijn alle Tekken Tag te gaan spelen. Om daarna in onze nieuwe kleding de disco in te rennen. |
Ze bestaan wel hoor, dat zeg ik niet :D
Alleen lijkt me gamen met Meisjes gewoon niets, die zijn leuk om mee te shoppen/jongens praten/make-uppen/stappen enzo, maar voor gamen vind ik ze niet echt interesant. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik game ook en ben een meisje ik doe overigens ook ict opleiding
wat ik zoal speel half-life mohaa (y) (y) wolfenstein :D die ruled btw age of empires heb ik heeeeeeeel veel gedaan maar nu nog nauwelijks :) en ik ben ECHT geen wijfman/manwijf omdat idee maar eff de wereld uit te helpen....... draag trouwens ook geen tuinbroeken heb ook geen bril, niet eens lenzen. :p |
Citaat:
|
Dan ben je vast dik en zit je onder de puisten :p ;)
Nee ik blijf het een zware afknapper vinden als een meisje gamet, sorry kan er niets aan doen :p Heb je trouwens geen last van overgeile nerds op die ICT studie? |
Citaat:
|
speelt er iemand hier al "There"?
is wel lachuh.. en de sims is cool :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom zegge meeste kerels:
aha een girlgamer zeker met puisten .....en lelijk .. Maar: andersom zegge ze dat niet ... aha een boy gamer zeker met puisten en lelijk ..nog nooit gehoord ... Vind een grote bullshit dat als meiden game lelijk zijn .... Heb er zelf een paar gezien die er toch wel mooi uitzage ... .................. En game doet iedereen, over msn damme is toch ook spelletje spelen :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn best wel wat vrouwelijke gamers die er mooi uitzien en nog goed spelen ook. Door jouw idiote opmerkingen gaan vrouwelijke gamers zich juist aansluiten in compleet vrouwelijke clans en dergelijke. Vaak zijn het alleen maar mannen die online games spelen, en dat is mijns inziens veel te eentonig. Meer vrouwen juich ik alleen maar toe. |
Citaat:
speel unreal tournament instagib |
KRENGEN
counter-strike spelen NU SLET :o :rolleyes: |
niks cs of ut ........
TEME HOSPITAL! |
Citaat:
zoietsd hoor je wel vaak meisje die gamen, dat zijn asltijd van die dikke snoeperds! (y) |
Citaat:
|
Citaat:
ik computer ook veel daar wordt je lelijk van! 0_o |
Citaat:
|
Citaat:
De meesten meisjes die gamen komen niet verder als de Sims of Dance Dance Revolution |
vroeger waren er vrij weinig mensen die gamede
alleen de nerds omdat die het leuk vonden/ontdekten dus gamen kreeg nerd imago nu is dat wat minder betreft jongens omdat heel veel (zo goed als alle) jongens spelen voor de meiden is het nog wat nerderig als je warcraft ofzo speelt, dat komt omdat de meiden nog in eerste stadium zitten zeg maar (het nerd only stadium dus) maar er zullen vast uitzonderingen op de regel bestaan hoor :) (y) |
Van de sims moet k juist kotsuh, geef mij Metroid maar.
Of zelda. Of FF X. Of een creditcard met 300 euro voor t winkuluh.. :D Maar believe me, ik ben zeker niet knap, maar een vriendin van mij die gamed, is ook model. En nee, die is zeker niet dik... |
FFX zuigt eigenlijk best wel vergeleken met andere rpgs ala Breath Of Fire en Suikoden ..vond FFX slechste verhaal van de FF serie ..toch 8 en 7 hebben wat meer ...
ffx zag wel mooi uit maar verhaal .. (n) |
FF 8 en 7 nie gespeeld.
Vroeger alleen civ 2, tomb raider, aoe 1 en alle nintendo platformers. Tjah, k waz toen 10 a 11... En behoorlijk debiel, ben k eigenlijk nogsteeds :D |
Citaat:
voor de rest is ffx wel koel, summons ook, alleen de final battle is té makkelijk :p |
Anima ..iedereen dood ..peace of cake ..tja en te linearr ...
gaan we weer off topic :) ..hehe .... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zijn er ook meisjes die C&C Renegade spelen? :p
*kijkt hoopvol rond* ...zal ook wel niet, er zijn sowieso veel te weining mensen die dat doen... |
Citaat:
|
Nee joh, al dat bloed das niks voor meiden. Meiden vinden games als creatures, sims etc leuk, games die dicht bij de realiteit staan :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41. |