![]() |
wie van het forum heb je op je msnlijst staan?
kom op!
|
niemand :)
[edit]domme typefout[/edit] |
Alleen Denise volgens mij
|
n-i-e-m-a-n-d
|
Daantje_0705
wissie Evatjuuhhhh michelle_flo Cool Jessy |
Azaziel
Morgan AvA Adore Anansi de spin Qimm Cosmo Kramer C'est tout |
Basiliscus
freakinaround aafster pannekoeketrut parallel |
Lateralus, mazonie, transfattyacid, tmalingre. Zoiets geloof ik, tenzij er geen mensen stiekem ook op het forum zitten zonder dat ik dat weet..
Stel je voor! :eek: |
Inge13
Maar jah, das me beste vriendin... :D Ohjah! en euhm.. dark_poetry.. die vonnik interessant.. :p |
Omdat ik mij verveel:
Morgan AePiE EPD Dying Bride Utopie Freakjuh Just Johan Jon Alicia Silverstone Alpha Boogie Ekki Gatara Ieke Wishfuldreaming Marlies Mitros Mutant Scatterheart Leonoor Freakinaround Unexplained hele lijst :D Maar er zijn er een hoop met wie ik nog nooit gechat heb of waar ik nooit mee chat.. >forumbazen die erop staan omdat dat handig is bij overleg |
Ik kan me niet voorstellen dat iemand behoefte heeft aan contact met mij buiten het forum, zelfs dat is al te veel voor sommigen. Daarbij lijdt dat ge-PING enorm af wanneer ik sommen en opstellen aan het nakijken ben.
|
-checko
-loontjuh -city2000 -eend geloof ik ook, maar die spreek ik eigenlyk nooit - fleet admiral en ik gleoof dat dat t was.. |
Fringe (mijn vriendinneke en een hardnekkig lurker die niemand dus kent), Anteverta, ReV3rEnD en nog iemand waarvan ik de forumnaam ff kwijt ben... :o
|
wie niet:D
Maar ik praat maar met weinig forummers dagelijks:) |
Teunster
|
Citaat:
|
Citaat:
(zulk soort communicatie in het echt is cool, alleen met gezichtsuitdrukkingen.. whehe) |
Omdat ik mij ook verveel
Op volgorde van online offline en waar sta je in de lijst :P Chilli dude .: Piep:. Pannekoekentrut Noé Ik geloof dat deze persoon op dit plekje wim wok is :P Just Johan Jon Dusjcrib Koen Para! Pruttelpot Sooz Bertbart Jewel Tofke_H Hermione freakinaround nare man mcmotion kruimel Obi Wan Mortischa Roxy pinkish dress bonelesschicken an utopie of hoe merel nu weer mag heten op het forum avelon firefly F0_ol Metallicat stout! rodina cemetaryslut schoen shock 'I'he prophet Net meer dan de helft van mn msnlijst :o |
Ja.
|
Tofke_H
Secreet Trancegirl Evatjuuuhhhh Another way ******** greeneyegirl feminime ...;) candle jantine kwijibo luckyleo sorbet freakgmc |
te veel
|
Bazz
bloempjuh Chimera Conan the Librarian Dreams Evito ikheetfroukje Jon Koen Manuzhai Marcade MegaManX Methuselah Mitros Scatterheart Susanne Tampert 'I'he Prophet WishfulDreaming |
Morgan
Burning water N00dles Nare man Azaziel Cosmo Cramer Bluesummers 'I'he Prophet khebtrekinwatlekkers Unexplained Peperkorrel Chimera Kolkiewolkie Qless [edit] Questor [/edit] |
niemand :o :p
|
ik heb geen msn, laat staan een lijst
|
Een aantal
|
Citaat:
|
Talon
Boogie Mickael en nog 2 mensen :p |
Keyser Saus,
Pessimistje, Tiemen Nylez?! Siham <== kweet d'r nick niet meer :o en voor de rest weet k het niet meer :) dus iedereen die mij maar op noemt! |
Citaat:
|
Maypole
annonieme teddybeer tumor leon-v zjakkielien timmert en nog een paar waar ik verder de namen op ut forum niet weet |
Arun
Bloempjuh Die Happy Hermione MoonMonkey.. Hmm bloempjuh is nooit online, arun spreek ik eigenlijk niet, Die Happy zie ik alleen maar de laatste tijd. Eigenlijk spreek ik niemand op msn.. Wat doen jullie op mijn lijst eigenlijk :p |
Leonoor
Tofke_H Moenbase tacidvs Morphia Just Johan Conan Snow White nare man Eend Genesis ik had echt 3x zoveel, maar sinds kort een nieuw email adres, op m'n oude staan er nog een hoop... |
Ulfheidin, Christel, Para!, Dusjcrib, Aurelia Autumnrain, An, Jewel, star_glitter, Morgan en dat was het volgens mij.
|
Dminor
Qamra Quiana Wawl, maar die heeft mij eruit gegooid geloof ik :| cartman666 FloridVdB Nog een paar geloof ik, maar die ben ik vergeten :o |
Loontjuh
WolterB snoopy84 terrorkoe (ofzoiets? :confused: ) james_25cm_bond jnieuwelaar Questor RexIorum T-ijsje? Stefan (ben benieuwd of-ie op het forum een andere naam heeft :D) heavinly Reentjuh (zou eigenlijk niet meer weten hoe ze op t forum heet, ze komt nooit meer :() nog n paar die ik nooit spreek, maar goed... :) |
-Mcmotion
-anonieme_teddybeer -evatjuhhh (of zoiets, een onzinner in elk geval) -nomercy285 -another way -daantje_0805 -Dminor -Pauwi -straatnieuwsverkoper is zn email, wie het is weet ik niet meer -Ciskaatje/Vada -//ItsJustMe\\ -Feessie -me013 is dr emailadrs. Weet niet meer welke forummer het is -Atox -GeritoDM -AlopiA - ...;) -vrijgezel -chessmaster :confused: -coren -emilioFCG ofzoiets -dmtdmt -Bazz -Miss Helena -pessimistje -*Luna* ofzo -ingetjuhhhh -greenfly -very drunk driver -Marcade -Nothing -havock -Mazemouse -Hatake Kakashi -Repsaj -Rianuhhh -Qamra -Dreen -Farin -Montoya -Lovemaster -Freakinaround -Tofke_h -Wilco984 Vetgedrukt zijn de forummers die ik regelmatig spreek H,mm. nu ik dit zo lees word het maar eens tijd mn msn lijst flink uit te dunnen |
Citaat:
|
mystichunter
Vada (en alle andere nicks) Klootzak2001 *niet dat dat nuttig is gezien we altijd naast elkaar zitten als we op de pc zitten* Heavinly Eend Aragnabite Me_blackrose Vlooienband Metuselah Q Superfly Fleet Admiral |
Murwari
Anneee Genesis Tacidvs Leonoor Ratsja Freakinaround Dreampoet Snow white Calista Secreet |
Anneee
Dusjcrib Enlightenment Koen Leonoor Tofke_H ;)... Blueeyez03 ******** Marcade mir_86 Monrath Theonewholeft Quiana Niet zoveel dus :) |
OMG :D Veel. Evito, Morgan, Faery, Adrenaline, en um, nou heb ik opeens geen zin meer. :| Ik maak het lijstje later wel af ofzo. :D
|
- poki (maar die komt nooit meer online, of ze heeft me eruit geknikkerd :D )
- Mitros - Zaagmanz En dan nog heel veel gebannede ex-sportforummers :D |
Atje85
|
mensen waar ik tegen praat zijn
otherside tsasil roxy harrie the fifth infaustus chaos misschien vergeet ik er een paar buiten deze mensen staan er nog zo'n 5 anderen in m'n lijst ( of ik heb ze er al uitgegooid) |
helemaal niemand
|
Eend
Dusjcrib Bazz MegamanX MazeMouse Gwenniej PV Mitros Bloempjuh Devotee Tofke_H GeritoDM Conan Vada LoveMaster NielZ Testout.com Pannekoeketruy SE Shadow of death Lammuh-eikol Piccola Smilie me Aafster Flem Saartje* Bikinie-meisje MysticHunter Maboq Vlooienband Sinqi Vampyyy Pinkish Dress Boogie Murwari Joris KazzZ Fleet Admiral en dat was het zo'n beetje |
GeritoDM
Vanilia Parasiet Xia Nothing Anna Secreet Zopje *~*SuSHiJoW*~* Get pierced ennn Missneurotic |
Citaat:
|
Pebbles, FaZ, Skald, ank-su-namun. Alleen met FaZ spreek ik wel eens. De anderen nooit op msn eigenlijk :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29. |