![]() |
Posten
Als je reageert op een topic, lees je dan eerst je reply een paar keer over of klik je gelijk op 'plaats bericht' zonder naar je getypte tekst te kijken?
|
Ik lees het nooit over, maar pas mijn bericht na eventuele fouten daarna wel weer aan.
|
meteen plaatsen
maar als het om een serieuze reply gaat lees ik em nog wel over |
Citaat:
|
iedere week dit topic :cool:
|
ik lees het na. en denk; 'wat zou ik denken als iemand anders dit post'
en als ik dan tevreden ben ik verstuur ik m. |
Meestal lees ik het even na
|
ligt eraan hoe serieus het is... met mailtjes heb k hetzelfde, over sommige berichten doe ik een kwartier en een ander bericht kost me maximaal een halve minuut..
|
ligt er aan hoe lang het topic is en of het om een belangrijke vraag gaat. Vaak lees is wel alles binnen een topic door wanneer ik een antwoord in een topic geef (tenzij ik erg moe ben, dan wordt er meteen op de topicstrater gereageerd)
liefs, hanne |
ligt eraan.. hoe lang, hoe serieus, hoeveel tags, etc.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eerst posten, daarna overlezen.
|
Citaat:
|
Bij serieuze topics lees ik het eerst helemaal door.. meestal eigenlijk :confused:
Maar ik post meestal na het lezen en dan pas ik hem afentoe (in hoge uitzondering) aan.. |
meestal post ik hem en lees hem dan nog even door. Kijken voor spelfouten enzo alleen beetje jammer dat ik ze nooit zie terwijl ze er wel in zitten...
|
Ik lees het nooit over. Ik kom er altijd te laat achter dat er typ/taalfouten in staan en dan ben ik te lui om het te gaan wijzigen.
|
Hangt van de lengte af, maar meestal lees ik de tekst nog wel een keer door.
|
Citaat:
|
ik lees t niet over maar zet t er meteen op.
als er fouten in zitten verander ik dat later wel weer.. |
Citaat:
|
eh... who cares?!
nja. ik lees t eigenlijk nooit door. |
Citaat:
|
klik meteen vandaar de fele spel fauten :o
|
Citaat:
|
Ligt een beetje aan het forum. Bij onzin en de kantine denk ik bijna niet na, maar bij L&G moet ik het wel altijd even nalezen.
|
Nee, ik lees alleen de eerste reply en check of er op mijn gequoted is. Om alles door te lezen heb ik geen tijd of zin.
|
Citaat:
|
Ik check altijd nog even de spelfouten voor ik op alt+s druk.
|
Citaat:
|
Ja kijk altijd wel ff na
|
ik lees het altijd nog een keer na als het meer dan twee regels zijn... en als er dan nog fouten in zitten verander ik het alsnog :)
ik bedoel ik ben hier om mijn tijd te verdrijven.. maar dan moet ik het wel goed natuurlijk.. |
Ik lees meestal wel even na
|
kort bericht: meteen plaatsen, zoals nu.
lang bericht: nog een keertje doorlezen, om spellingsfouten enzo er uit te halen zodat de schade berperkt blijft (zie signature). |
sosm wel , soms niet
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43. |