![]() |
Belgisch buurmeisje..*hot*
Naast mij is nu een Belgische paar komen wonen. De buurvrouw is een mooie ( :D ) blondine van 20 en haar vriend is 38. Veels te oud en ik vind dat zij ook niet bij hem past. Maar misschien is het omdat hij een goedbetaalde baan heeft en doet zij het om het geld. Het is wel moeilijk om te kiezen zeg, eerst een Fins overbuurmeisje (18) en nu een Belgische. Maak ik kans of gaat zij toch voor haar vriend? Of zal ik de Finse en Belgische buurvrouwen uitnodigen voor een etentje? Kan mijn moeder het klaarmaken. Het zijn toch maar buren, maar het is wel moeilijk om te kiezen. :rolleyes: :eek:
PreaK, |
---> Liefde & Relatie
Weet niet of hij daar stand houdt, maar we kunnen het proberen... |
en waar wil je nu precies antwoord op hebben? :rolleyes: :p
|
Dat je er zelfs maar aan denkt om in die relatie te gaan wroeten.(n)Als ze niet bij elkaar passen gaat het vanzelf wel uit.
En hoe bedoel je kiezen? Hebben ze zich als wulpse seksgodinnen op je geworpen en je gesmeekt om een keuze te maken of weten ze nergens van? Dit topic moet wel fake zijn. |
Thumbs up voor Belgische meisjes (y)
Belgen zijn sowieso meestal wel toffe gasten. Ben je nou Nederlander of niet? |
Citaat:
S.L.O.T.J.E.??? |
Je leest teveel pr0nverhalen.
|
Citaat:
|
Blijf nou gewoon maar bij dat dertienjarige meisje.. :o
|
Alsof ie ooit een kans zou maken bij die chick, ze kickt duidelijk op oude knarren :D
|
bij dat finse meisje maak je meer kans denk ik die heeft nog geen relatie. Waarom zou je in een relatie gaan vroeten?? Dat werkt tog niet....
|
Ik denk dat ie zowiezo géén kans maakt.
|
Citaat:
|
blaaaaaaaaa blaaaaaaaaa blaaaaaa :mad:
|
kansloos
het doet er niet zoveel toe of hij goed voor dr is of niet, je denkt toch niet echt dat ze iets met een jongere jongen wil ?? |
Nee inderdaad, als je eenmaal zo'n ouder iemand heb gehad, dan wil je niets anders meer :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hey ff offtopic. Ik herken jou van stormfront forum :) kickuh! SF rulez
|
Je moet gewoon een kopje suiker halen. Of de postbode/pizzabezorger/loodgieter zijn, en langskomen als d'r vent niet thuis is. Volgens alle B-film wetten kun je haar dan wel krijgen :rolleyes:
|
Yo!
Valitse suomalainen tyttö!! Oftewel: KIES DAT FINSE MEISJE! Finnen zijn geweldig, ben zelf een halve Fin, I KNOW! |
ik neem aan dat je bedoelt aan wie je gaat denke tijdens het eenzame rukken? :p
|
Citaat:
Hmmm zijn de Belgen nie goed genoeg :rolleyes: :p ben namelijk zelf Belg ,is toch niet mis... |
Citaat:
|
pak ze gewoon allebei
wat een goed idee van: (y) FOOIJDONK (y) ps. lief zijnn |
Ik zou kiezen voor die fin
Ik neem aan dat je ze wilt verkrachten in hun slaap, en dan kun je beter niet die vriend van 38 erbij hebben :P |
alle meisjes zijn slecht ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|