![]() |
Wat te doen?
het zit zo: mijn ex en ik zijn na een vrij serieuze relatie een jaar geleden uit elkaar gegaan met ruzie en hebben elkaar nu dus ook ongeveer 10 maanden niet gesproken.
Vorige week hoorde ik via via dat haar vader is overleden, mijn dilemma is nu... Ik denk dat ze niet op mijn 'meelij' zit te wachten gezien het verleden, en ik denk dat ze bang is dat het hele circus tussen ons van voor af aan begint (de ruzies en problemen dan) maar aan de andere kant zou ik haar graag willen condoleren met haar verlies (via kaartje of email). Dus... wat te doen?! |
Ik zou haar gewoon een kaartje sturen. Ik denk dat ze dat juist heel erg zal waarderen. Zij heeft het nu heel moeilijk en zal het denk ik juist op prijs stellen. Tis toch lief dat je ondanks jullie 'verleden' nog aan dr denkt en met dr meeleeft? Denk dus ook niet dat ze het zal zien als 'jouw medelijden' waarop ze niet zit te wachten, zoals je zelf zegt. Ik zou het overigens ook best bot vinden als je niks van je zou laten horen, jullie hebben toch best lang wat gehad... Gewoon doen dus :)
|
Gewoon een kaart sturen. T is gewoon een blijk van je medelevenk, wel zo aardig.
|
ik zou een kaartje sturen is tog wat persoonlijker als een brief. Ik denk dat ze het wel op prijs steld. Jullie hebben tog lang wat gehad samen...
|
kaartje
|
Citaat:
|
Stuur gewoon een kaartje of mailtje. Zou ze denk ik erg waarderen in deze tijden.
|
kaartje
|
mailtjes zijn te makkelijk.
kaartje dus. |
Kaartje sturen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou ook een kaartje sturen, of misschien bellen, maar aangezien jullie elkaar 10 mnd niet hebben gesproken, is een kaartje wel "veiliger" , ze hoeft dan nl. niet te praten tegen je, wat misschien erg pijnlijk kan zijn.
ik zou het wel echt doen, de blijk wat steun zal voor haar heel prettig zijn. |
Kaartje.
|
kaartje!
|
Citaat:
|
misschien ben ik wel de enige die denkt stuur geen kaartje
toen mijn moeder was overleden zat ik ook niet te wachten op kaartjes van mensen die ik bijna een jaar niet had gesproken. dit is natuurlijk allemaal persoonsgebonden enzo. ach, misschien doe je er ook wel verstandig aan :) |
Kaartje sturen (y)
Is altijd fijn om toch iets te horen van mensen als je het moeilijk hebt. (maarja als ze je niet mag, zou ik het niet doen. Dan krijg je er gezeik mee.) |
Een kaartje, uitstekend idee :).
|
Kaartje sturen
|
Citaat:
Met het eerste deel ben ik het eens iig. |
Citaat:
|
stuur dat kaartje maar gewoon, ik zou het iig heel erg waarderen, ex of niet.
|
kaartje, en het daarbij laten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17. |