![]() |
Waar heb jij je spreekbeurt over gehouden op de basisschool?
Naar aanleiding van mijn broertjes spreekbeurt over gitaar (echt prut maar toch een super- :eek:)
Zeg het maar : over welke onderwerpen heb jij je spreekbeurt gehouden?! |
Dolfijnen in groep 4
Iets van tijgers ofzo in groep 5 Zeepaardjes in groep 6 En in groep 8 ging het over Mummies, compleet met alle gruwelijke details :cool: Ga je me nu psychologisch analyseren op basis van deze info? |
Citaat:
Dieren vind je leuk ofzo :confused: ik : Piano in groep 3 (wilde ik de kinderen leren hoe je noten leest :)) skieën in groep 4 (geheel in ski pak en door de klas lopen op skies), Zeehonden in groep 5 (ownee daar ging mijn gedwongen werkstuk over..) Chinese Astrologie in groep 6 Middelbare scholen in Almere ofzo ik weet hetn iet meer in groep 7 Kinderen voor Kinderen in groep 8 (jaja die was echt leuk :)) |
groep 6: Mijn Konijn ( en dan natuurlijk mijn konijtje door de klas laten hupsen enzo :))
goep 7: Leeuwen groep 8: Indonesie.. |
Citaat:
|
Vissen (groep 4), koala's (groep 7 of 8). Dat zijn de twee onderwerpen die ik heb onthouden.
|
Is het erg als ik me dat echt niet meer kan herinneren?
|
Mexico
Noord en Zuidpool En nog een stuk of 5 anderen. |
reuzenpanda's :o (was ik vroeger verslaafd aan)
allemaal dieren die in australie leven.. Mn konijn vast ookwel een keer Bij ons deed iedereen het altijd over een dier |
* skiën
* katten * vliegtuigen * schaatsen * ..... (weet ik niet meer...) |
Dolfijnen
Katten China |
over tamme ratjes, herfst, zeehonden, paarden, de shi tzu en vast nog wel meer :D
|
pepermunt
pinguins greenpeace tennis zeilen |
pauwen
queen (mama's invloed) herman brood hamsters seks :cool: anne frank madonna |
maan
cello [edit]ik kan dus niet lezen[/edit] :o |
Citaat:
Wat een intellectueel kind was jij (y) |
De Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij
|
Weet je hoe lang geleden dat is :eek: dat weet ik niet meer hoor!
|
Over vampiers, over UFO's en over geesten.
Ik vond paranormale prutjes heel boeiend toen, zweefteef die ik was. :] |
olifanten
tijgers katten de tandarts :D doven en toen wist ik het ff niet meer... |
over chocolade, katten, atletiek en nog meer maar dat weet ik niet meer :)
|
Honden (hondje mee naar school :cool: )
WOII in Nederland :cool: |
india en olifanten, dat zijn de 2 onderwerpen die ik heb onthouden.. wel geinig, wan volgende maand vertrek ik naar India!! altijd al hart gehad dr vor dus.. ;)
|
Angst in groep 8
Bijgeloof in groep 7 |
zeilen (groep 5/6)
Anne Frank (groep 8) |
over gips, duinen, kanker...
uhm. weet verder niet meer :) |
Citaat:
en zweefteef... das echt een cool woord! |
Groep 7 over honden
Groep 8 over pinguins |
Ik heb werkelijk geen idee meer. Alleen in groep 7 over Asterix en Obelix geloof ik.
|
op volgorde van groep 3 t/m groep 8 (jaja, in groep drie moesten we ook al, maar dat stelde weinig voor)
*vlinders *drop *uilen *canada *indianen * tweede wereldoorlog |
Groep 6: Gym
Groep 7: Canada Groep 8: Walt Disney |
bruggen - in groep 7 ( tja ik was gefascineer ddoor architectonische hoogstandjes)
klei duiven schieten- groep 6 ( mijn vaders idee toen hij me een keer had meegenomen) oorlogsmuseum in overloon - groep 5, was erg indrukwekkend en daarom daarover gedaan de rest kan ik me niet meer herinneren |
uhm.. Over mijn konijn volgens mij in groep 6, het Foster Parents Plan in groep zeven.. en in groep acht over Roald Dahl.. vast nog wel meer..
|
Cyprus en ik had een 9 :) :) *trots*
|
De relativiteitstheorie.
|
Windsurfen, vliegtuigen en wapens
|
Beugels :cool:
|
skiën, blokfluit, hobo en over the phantom of the opera (ik was echt diehard fan)
|
Spice Girls :cool:
En ijsberen geloof ik.. Weetnietmeerzogoed eigenlijk |
Géén idee. :|
|
vliegtuigen o.a. de rest ben ik vergeten
|
de meeste ben ik weer vergeten, maar mijn spreekbeurt over kwallen is mij heeeeel goed bijgebleven.
ik had stroken crepepapier aan een paraplu geplakt, dan was dat een kwal, want die bewegen zoals een paraplu die open en dicht klapt. weet eigenlijk alleen nog dat ik heel enthousiast stond te klapperen met dat ding. en dat ik een negen had :D |
Ik had er één die ging over de politie en één die ging over de Tweede Wereldoorlog.
|
Een keer over snoep...met zelfgemaakt snoepjes!! :-) :S
En de euro... En tja, de rest heeft niet zoveel indruk gemaakt denk ik. |
Citaat:
|
Greenpeace
Panda's Muziek ---> Disco :cool: Thee |
Citaat:
|
groep 3: apen
groep 4: tennis groep 5: middeleeuwen groep 6 weet ik niet meer groep 7: communicatie groep 8 weet ik ook niet meer :o |
Anne Frank
Narcose Voor de rest weet ik het echt niet meer... |
Katten in groep 3 (toen hoefde t nog niet maar we wilden zo graag)
China in groep 7 Een keer over kindermishandeling... En de rest weet ik niet meer... Bij ons heette het trouwens verslagkring. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45. |