![]() |
vraagje
hoi ik had nog 1vraagje....als je de pil slikt en je wilt niet ongesteld worden maar de strip is al op kan je dan gewoon met een nieuwe strip vedergaan?? of is dat slecht...enne nog een vraag ik heb al heel lang met een vriend en we willen het een x zonder condoom doen kan dat ook gewoon als je de pil slinkt maar ongesteld moet worden in die 7dagen zou je dan nog zonder condoom kunnen neuken?
|
pil vragen kan je beter in het grote pil-topic stellen bij lichaam en gezondheid denk ik, maar om je even te helpen; dat is niet slecht alleen moet je er wel rekening mee houden dat je spottingsbloedingen kan krijgen (dus een soort van ongesteld zijn) als je lang doorgaat, omdat je baarmoederslijmvlies dan zo dik wordt dat het toch afgestoten wordt door je lichaam (als ik het me goed herinner). Trouwens, dit staat als het goed is gewoon in je bijsluiter.
in die 7 dagen ben je, als je daarvoor elke keer gewoon de pil hebt geslikt en niet bent vergeten, veilig genoeg om zonder condoom te vrijen. |
1. Dit hoort in 't Pil topic op L&G.
2. 'vraagje' is geen fatsoenlijke titel. Als iedereen 'vraagje' zou nemen als onderwerp (want 6 van de 10 topics zijn toch vragen), werd 't een mooi onoverzichtelijk zooitje hier. Volgende keer een beetje denken aan een goede titel aub. Maar goed, pil topic dus. Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37. |