![]() |
hbo criminologie
Bestaat dat? of iets vergelijkbaars?
|
Ik heb wel wat gelezen over een (particuliere?) opleiding in Best. Maar daar hebben de studenten net n rechtzaak aangespannen om t studiegeld terug te krijgen omdat de officiele HBO-status er niet is. Dus wees voorzichtig en laat je goed informeren.
|
Zolang je bestaad met een d schrijft, bestaat dat voor jou in ieder geval niet :D
Die opleiding in Best is een enorme lacher. Het is een particulier instituut voor mensen die beveiligingsmedewerker willen worden of, met een duur kutwoord, security manager *kots* Die opleiding is niet-erkend, mag dus geen bachelortitels toekennen en is volkomen waardeloos. Mooi links laten liggen. Voor criminologie geldt hetzelfde als strafrecht. Ga je het doen, ga dan naar de universiteit. Anders niet. |
het leek mij wel een interessante studie..maar hijs aan de VU aan dat vind ik beetje schraal :o hoor namelijk dat vu niet zo leuk is enzow en wil zelf ook liever naar de uva :o :o
|
De opleiding intergrale veiligheidkunde (Den Haag) heeft wel een afstudeerrichting "criminologie".
Deze opleiding wordt ook in andere plaatsen gegeven, maar daar moeten de afstudeerrichtingen nog worden ontwikkeld. |
Citaat:
|
Citaat:
ja maar ik wil echt heel graag in amsterdam studeren en aangezien criminologie me ''gewoon wel interessant'' leek, ga ik eerst nog ff verder kijken |
HBO rechten heb je hier (=Amsterdam) wel. maar ik geloof niet dat dat erg criminologisch gericht is.
|
Alsof HBO rechten niet überhaupt een lachertje is. Een zielloze kopie, een slap aftreksel van de mooie wetenschap die het recht is. Bah (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11. |