![]() |
Kill Bill volume 1. (trailer uit!)
Citaat:
:cool: |
Lijkt me leuke film.
|
Het ziet er een beetje te vrolijk en gelikt uit. Het is misschien heiligschennis, maar het leek zelfs een beetje op Charlie's Angels!
Maar goed, het is maar een trailer. De cast is natuurlijk wel weer van topklasse, dus met het acteerwerk en de dialogen zal het vast weer in orde zijn. Michael Madsen, David Carradine, Samuel L. Jackson!!! Alleen, waar zijn John Travolta, Harvey Keitel en Steve Buscemi? Mr. Pink: You kill anybody? Mr. White: A few cops. Mr. Pink: No real people? Mr. White: Just cops. |
Woohoo! Michael Madsen. Wat een enorme bink is dat.
Beetje jammer dat ik die nieuwe trailer niet kan bekijken, WMP geeft geen beeld en ik ben compleet anti-RealPlayer. En dat terwijl ik 't meest recente codecpack van KazaaLite geinstalleerd heb :/ |
ik vind die trailer eigenlijk nogal tegenvallen
ziet er uit als een standaard hollywood actieflick |
TARANTINO-TARANTINO-TARANTINO-TARANTINO-TARANTINO-TARANTINO-TARANTINO-TARANTINO-TARANTINO-TARANTINO-TARANTINO-TARANTINO-TARANTINO-TARANTINO-TARANTINO-
master die gast :) |
Citaat:
|
Deze film gaat echt zeer bruut worden :cool:. Alleen jammer dat ze hem in tweeen hebben geknipt.
|
Lijkt me gaar. Okee, het is Tarantino, maar dit is je reinste camp :(
Overigens is de muziek wel koel (y) |
Dat ene hele korte shot in de teaser, dat gevecht in de sneeuw...
Als je het over sfeer hebt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
had je niet gedacht he, helemaal vanuit montana waar mn gezicht en mn voeten, handen, alles eigenlijk, eraf vriest... deze week verwachten ze een meter sneeuw :eek: :( weeeeehhhh kga je terug mailen ;) *sorry voor de topic-verkloting* :bloos: |
Citaat:
|
Lijkt me 2x niks ... die taritino is nogal overschat ( vind ik ) oke kom maar met het commetaar :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
geschreven, gespeeld, geproduceerd |
en die box had ik al besteld
|
Citaat:
|
Citaat:
Sommige films moet je niet per definitie als 'hoogstaand' beschouwen. Je hebt nou eenmaal mensen die "dat soort" films behoorlijk waarderen; geen psychologische moeilijkheden (Magnolia, anyone?) of filosofische vraagstukken (Donnie Darko, anyone?) maar gewoon een heerlijke, stijlvolle actiefilm, met iconen die er zichtbaar van genieten. Net zoiets als Desperado; 't verhaal is mijns inziens amper de moeite waard. Maar Antonio Banderas, Salma Hayek, Steve Buscemi en die Mexicaanse dude die steeds met messen loopt te gooien (die je ook in godsgruwelijk veel films ziet die iets met Tarantino te maken heeft) maken er gewoon een genietspektakel van. |
Citaat:
en kom nu niet aan dat ik alleen hou van hersenloze films hou omdat ik pulpfuction geen fuck aan vind ,want daar gaat het niet om :) |
Citaat:
En als regiseur heeft ie gewoon heel goed de verschillende verhalen in elkaar geflatstd. Als regiseur vind ik hem persoonlijk ook niet bijzonder ten opzichte van anderen. Bij Guy Ritchie vind ik dat bijvoorbeeld juist wel. Hij heeft hele orginele shots. Het filmwerk is vrij speciaal zeg maar. En ook zijn scripts zijn onwijs goed (y) |
Inderdaad, ik vind hem als regisseur goed, maar als schrijver geweldig(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
ze hadden er beter Reservoir Dogs in kunnen doen... |
Citaat:
Resevoir Dogs verdient 't om gewoon los gekocht te worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Even kleine indicatie: op IMDB krijgt deze film een 8.5 gemiddeld. -wat betekent dat 'ie zal eindigen op 8.1/8.2 gemiddeld-
|
Ben benieuwd. Kan een erg veramkelijke film worden, maar misschien is-ie juist strontvervelend.
EDIT: Citaat:
|
Staat trouwens op de site dat dit zijn 4e productie is he...
Maar ik kwam laatst een dvd tje tegen waar toch echt op stond directed by quentin tarentino...ben alleen de naam ervan kwijt Weet iemand hier meer van? Pulp fiction Resevoir Dogs Jackie Brown Kill Bill maakt 4... en toen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
YES!!
Ik heb net een poster binnengrkregen met Quentin Tarantino (met die recolver tegen zijn hoofd :cool: ) En ook de DVD-box!!!! :cool: |
waar haal je die dvd box?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ow ja daar ben ik een tijdje niet geweest en zag m niet op www.frs.nl staan
maar dan ga ik ff langs want das wel een relaxt boxje voor maar 20 pleuro :cool: edit: ow hij staat wel op frs.nl, ik keek verkeerd :) |
Best genaaid. Heb ik net pulp fiction voor 13,50 bij ebay vandaan geplukt, zie ik die box-set. :( :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Hmm ok :) djw. |
Citaat:
je kan m verkopen door zon briefje op te hangen in de supermarkt;) |
Citaat:
|
De eerste film waarin Tarantino een betere regisseur is dan schrijver. Verhaal bevat weinig diepgang, maar het wordt allemaal meesterlijk uitgevoerd. Eén van de beste films van 2003. Kan niet wachten op Vol. 2.
|
e hebt m al gezien :eek:
Kun je niet iets meer kwijt? ;) |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10. |