![]() |
Bolke de Beer
Kennen jullie deze nog?
http://home.concepts.nl/~lwmkeijs/bb/bb012b.jpg Bolke de Beer Bolke, Bolke, Bolke de Beer Daar is ie weer, daar is ie weer Bolke, Bolke, Bolke de Beer Daar is ie weer, daar is ie weer Er zijn beren in alle maten en ook beren die praten Er zijn beren die springen en ook beren die zingen Ik ken beren die veel weten en ייn die houdt van honing eten Maar Bolke kan nog veel meer, met zijn vriendjes in het bos, avontuurt hij erop los Iedere keer, telkens weer, kijk naar Bolke de Beer Bolke, Bolke, Bolke de Beer Daar is ie weer, Bolke de Beer http://home.concepts.nl/~lwmkeijs/bb/bb012d.jpg Als het je melodietje nog kent, kun je meezingen! :) |
tot mijn grote spijt moet ik zeggen dat ik bolke niet ken
|
En ik schiet Bolke neer met mijn dubbelloops jachtgeweer.
Bolke is niet meer. |
Bolke rocks!! Hij komt vrij vaak voorbij in zappelin gedurende vakanties!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb bolke de beer als beltoon
maar hoort dit niet op films en tv, kantine of onzin? |
Wisten jullie dat Bolke homoseksueel is? Eigenlijk hoort dit onderwerp ook op seksualiteit thuis.
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
nu ben ik samen met bolke homo ik wil bolkkkke :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
ja :rolleyes: :rolleyes:
en daarmee basta! |
:(
|
Jongens, lief doen tegen elkander! Zo zou Bolke het ook gewild hebben.
|
:o
|
Citaat:
|
Hou op met het voordurend verspreiden van leugens over Bolke. Dit is al de zoveelste keer dat Bolke gedemoniseerd wordt.
|
Aaaargh
leeft die klotebeer nog?? Hellup hellup, brandweer, schiet hem בבבבבבבבf *zingt* Bolke, bolke, bolke de beer, daar is hij weer, de klotebeer |
LBB
Lijst Bolke de Beer |
Beter je huiswerk maken, vriend. Bolke is al twee jaar dood.
|
De bereklauw kwam van links!
|
Citaat:
|
Ja, mijn naam is Bolkert van der G.
|
Citaat:
|
omfg!
bolkje!!!! :) wat een lekker ding is het toch ook |
wij zingen altijd bolke in de achtbaan :D
|
Ja, mijn naam is Bolkert van der G.
*Wiej* :D |
Jah sorry, kom er nu dus 8er dak niej weet hoe ik gvd da quote-dingus moe doewn, ma de eer is gehaal aan jou, tjeu! :p
|
Citaat:
en je undersign klopt niet. yoghurt schrijf je met een g en niet met een c graag gedaan :D |
Citaat:
Bolke had me nog ge-smst eergisteren trouwens |
Wat een poepie zeg...ik ken het helemaal niet!
Ik heb echt wat gemist in mijn opvoeding...nu weet ik waar het aan lag, dat ik zo geworden ben... :( |
uh oke.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59. |