![]() |
Heb jij dit ook?
Ik heb als ik naar beelden van Amerika kijk dan heb ik echt het gevoel van daar zou ik me thuis voelen..
vooral met californie heb ik dat.. zo vreemd gewoon ik had op RTL4 naar het programma char gekeken en daar zat een man die had precies hetzelfde met Schotland als hij daar was voelde hij zich daar echt helemaal thuis hij wist alles daar te vinden enzo.. toen zei char dat zijn vorige leven daar geleden zou kunnen hebben.. wie heeft dit nog meer |
mwuah, ik zou amerika gewoon een keertje willen "meemaken" maar ik denk niet dat het iets mystieks is.
|
ik heb dit heel erg met beelden van de tweede wereldoorlog, heb ik ook in een vorig leven gevochten (1e +2e wereldoorlog)
|
ja bij mij heeft er ook iemand in de klas gezeten die zegt dat hij geesten kan zien en dat hij letsels ofzo ziet dat is dan een kleurending dat komt boven je hoofd zeer zeldzaam is dat zei hij en toevallig kwam dat is bij mij :confused: en hij zij ook dat hij in de 2e wereldoorlog is dood geschoten
|
kan wel, ik ben niet zo erg paranormaal, ik zie nooit geesten ofzow, maar waar hij het over heeft ken ik niet.
|
Ik heb dit heel erg wanneer ik zie dat iemand onrecht wordt aangedaan of iemand onderdruk wordt gezet...
Voorbeeld hiervan is een theaterstukje dat bij ons op school in de kantine werd uitgevoerd, het ging over een dictatuur waar mensen erg onderdrukt werden enzovoorts.. op de een of andere manier voelde ik mij toen zo teneergeslagen enzovoorts dat ik er gewoon bij ben weggelopen.. ik heb daarna er nog wel eens over nagedacht wat het dan kon zijn.. maar ik heb in mijn (recente) verleden niet iets meegemaakt waar dit betrekking op zou kunnen hebben... Duz errug vaag allemaal... -xxx- |
Oh my God. I fucking wish I was borned in America...
de taal vind ik geweldig, het land, het eten, het ..het...ALLES! :eek: vooral de Australische taal vind ik erg mooi. we hebben nu een lerares engels en die komt uit Australië. echt geweldig om daar naar te luisteren als zij wat huiswerk brabbelt. :o :) en als ik Amerikaanse films denk ik van :" jeezus. waarom speelt zij erin, en niet ik...." |
omg nu zijn er 3 topics over vorige levens...! :eek:
waarom synop? |
Citaat:
en Australisch? hmm, een beetje teveel ge-oi naat mijn smaak. Maar even on topic: nee, ik heb niet zoiets. Ik heb geen idee wat wie of waar ik was in een eventueel vorig leven. Ik vraag me af waarom de meeste mensen er niets van weten, maar sommigen zich of iets herinneren of een bepaalde band met een land ervaren. |
Synop... ben je plots geobsedeerd door vorige levens ofzo? Hou je bij 1 topic alsjebliehieft?
*sigh* ik heb koppijn... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55. |