![]() |
Hoe kan je haar sneller groeien?
Ik weet wel dat je de punten moet laten knippen eens in de zoveel tijd, gezond moet eten en niet moet kammen als ze nat zijn...En de rest?
|
Citaat:
|
denk ff logisch na. je haar groeit vanuit de wortels heeft het zin om de puntjes te knippen?????? nee
heb dit btw uit de fancy :D |
Je haar groeit niet sneller als je de punten bijknipt, maar je kan vaak wel beter zien dat het groeit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of is het zonnenbank? |
Vitamines slikken en tijdens het wassen van je haar, je hoofdhuid masseren.
|
Citaat:
|
Kammen? Bostellen lijkt me handiger :)
|
Citaat:
|
Tis een fabeltje dat je haar sneller gaat groeien door dode punten bij te knippen..het haar groeit vannuit de wortel bovenin en niet onderaan,je haar knippen heeft daar totaal geen invloed op,maar je haar lijkt wel langer als je dode punten er af haalt omdat dode punten omkrullen en levend haar niet.
En ja voor de rest gewoon goed je hoofdhuid masseren. |
Citaat:
Nah, das flauw. Uitzondering :). |
Citaat:
|
smeer drie ongekookte eieren op je hoofd gooi een glaasje van je eige urine op je kop dans dan 2 x een dans naar keuze en ga 13.3 uur slapen en tadaa je hebt precies zoveel haar als je wou hebben. :rolleyes:
uhms nee eigenlijk geen idee... |
ziek worden en verhoging krijgen
als je ziek bent groeit je haar en je nagels sneller |
warmte en vitamine b5
|
vitamine B helpt idd ja..ik slik het ook (voor m'n acne) en m'n haar groeit nu iets van 4 cm (!!) per maand (en dat is echt niet overdreven ofzo...)
|
Citaat:
|
Eh.. mijn haar groet echt heel hard als ik net bij de kapper ben geweest..na verloop van tijd gaat het minder hard groeien..echt vaag...
Dus veel korter knippen dan groet het sneller :P |
niet laten knippen, denk ik..
|
Citaat:
|
Naja, zoals de meesten al zeiden... goed je shampoo inmasseren...en het is echt onzin dat van punten knippen je haar sneller groeit want het groeit nog altijd vanuit de wortel :) Maarja dat zeiden al meerdere hiero :)
|
Citaat:
maar mijn opmerking was trouwens retorisch... maargoed laat ik maar ophouden, want anders word ik gebanned... :D |
Citaat:
|
Vaak puntjes laten knippen , je haar word dan wel steeds weer iets korter gemaakt
maar daardoor groeit het wel sneller !!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
voorbeeld: Als je haar 1 cm is wordt het sneller 2x zo lang dan wanneer het 10 cm is, maar het duurt alsnog even lang om je haar 3 cm te laten groeien, hoe lang ut ook is. Simpol Verder weet ik niet zoveel truuks om je haar snel te laten groeien Nooit kammen en wassen werkt bij mij wel :D |
mijn vader zei vroeger altijd dat als ik in de regen liep dat mijn haar er snelller van ging groeien :D
Maar of het waar is........ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vitamine B slikken, je hoofdhuid goed masseren (indien je GEEN vet haar hebt!!) en.. met je haar los in de wind lopen.
daarnaast, kleur je haar niet te veel (al heeft dit geen invloed op het groeien, maar je wil wel GEZOND lang haar) En trek er niet teveel aan. |
Citaat:
|
Citaat:
Eeeh sorry, maar volgens mij slaat dit nergens op... :D :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Naja, beetje wazig verhaaltje |
Citaat:
|
ik heb een vraaaag
ik heb me perongeluk kaal geschoren maar wil eigenlijk lange haren hoe kan ik t even serieus sneller laten groeien veel sneller |
Citaat:
|
Geen gekke pillen ofzo nemen. ALS het werkt groeit al je haar vaak sneller volgens mij.
Gewoon normaal doen. Gezond eten, niet de hele dag binnen op je kamer zitten maar ook buiten komen en gewoon geduld hebben. |
Haha, topic van tien jaar geleden.
|
Ja, een topic van 10 jaar terug hoef je idd niet te uppen, dan kan je beter een vraag stellen in het haar en kapsel topic.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27. |