![]() |
wat betekent gezondheid voor jou?
barst maar los..
|
gezond zijn bedoel je neem ik aan
|
Dat mijn lichaam en geest functioneren zoals het hoort.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bedoel je nu het begrip 'gezondheid' of hoe belangrijk je het vind om 'gezond' te zijn?
In geval van dat laatste kan ik je vertellen dat ik het echt héél erg belangrijk vind om gezond te zijn! Ik heb nu al geruime tijd de ziekte van Pfeiffer, en das behoorlijk k*t! Je krijgt te maken met een groot aantal beperkingen van dingen die voorheen vanzelfsprekend voor je waren. Ook al wil je net zo graag de dingen blijven doen die je voorheen ook altijd deed, je kan het gewoon niet. Door die pfeiffer ben ik gaan beseffen dat het heel belangrijk voor me is om gezond te zijn en te blijven :rolleyes: |
als je niet gezond bent heb je geen eerlijke kans in de wereld. Ik hecht veel waarde aan mijn gezondheid.
|
Citaat:
|
als het erover gaat hoe belangrijk ik gezondheid vind: daar hecht ik best veel waarde aan. ik ben best veel bezig met gezond eten, veel sporten, en slank blijven. soms ben ik er te veel mee bezig denk ik.. :p
qua gezondheid zit het ook wel goed, de laatste keer dat ik ziek was is alweer meer dan 2 jaar geleden.. al heb ik wel erg veel last van eczeem momenteel..kan niet alles hebben he :D |
Citaat:
hebben. Het betekent niet dat je minder bent of wat dan ook, (absoluut niet), maar in de zin van dat anderen eigenlijk een soort van 'voorsprong' hebben, (doordat ze niet die beperkingen enz hebben), ben ik het er wel mee eens... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |