![]() |
een begin van een idee, iemand tips?
Met zijn drieen de klappen opvangen
van vaders teleurstelling in zijn bestaan Zij die geven en krijgen troosten en zwijgen, ze vangen ze voor elkaar in zusjes naam Ik kom er niet uit. Ik probeer wat uit te beelden maar kom er gewoon niet uit. Iemand wat tips? |
ik weet niet wat je wilt uitbeelden, dus ik zou echt niet weten waar ik je precies mee kan helpen...(aan de hand van die strofe heb ik natuurlijk wel een idee, maar ik weet niet waar je naar toe wilt)
|
Zet het achter elkaar en maak er een verhaal van, het is te expliciet voor een gedicht, en mooi genoeg geschreven voor proza. Of laat je hart verder spreken.
Hij dronk, liet zich bekijken Door paarden die bezwaar maakten Tegen gedrag zonder verzet Tegen leven zonder liefde Die er wel zit aan de bodem Karma dat gedragen wordt door zussen en hun piepen Twee slachtoffers van een pijn Die dieper leeft dan heden Of dit leven, reeds verjaard Want passie is verdwenen Geloof heeft plaats gemaakt voor het lijden van een vader voor het lijden om een vrouw om het lijden te doorbreken Om te Schijnen in het duister waar het duister toch niet was want het duister kent keen wegen die begaanbaar zijn voor licht Gedwongen stralen af te buigen Hij slaat weer, en zij geniet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:30. |