![]() |
Counter-Strike 1.6!!
De nacht zit er weer op, vandaag is het 11 september, de dag waarop Steam 1.0 uit zou moeten komen. Vandaar even deze post over de stand van zaken.
Officieel zou Steam 1.0 gisteren worden gereleased, maar door communicatie problemen is dit niet gelukt, en is de release verschoven naar vandaag. Vandaag is er weer wat meer nieuws bekend gemaakt: Steam HLDS is uit, dit hebben beheerders van dedicated servers nodig om zo hun server klaar te maken voor 1.6 Je kan HLDS hier downloaden. De Steam Client versie, die spelers nodig hebben, word vanavond gereleased. Steam 1.0 zal Counter-Strike 1.6 bevatten. De beta is dus afgelopen en vanavond kunnen we dus 1.6 final spelen. De WON servers zullen over 2 weken down gaan, dat wil zeggen dat na die 2 weken Counter-Strike 1.5 NIET meer te spelen is over internet. **UPDATE** Ik heb nog even gesporken met wat mensen van Steam, dit ben ik te weten gekomen: Eswip:Is it possible that 1.5 will be playable with Steam? SupraLePoser: No, you may still play 1.5 after steam is released for about two weeks until WON dies! Eswip:will 1.6 overwrite you 1.5? SupraLePoser: No but it may use some files from it[/b] Eswip:and how about buy scripts and stuff from 1.5, are they usefull for 1.6 to? SupraLePoser: Yes, although they might have to be written differently. bron:www.counter-strike.nl ============================================ Wat vinden jullie hiervan? nog maar 2 weken cs 1.5 ? Er komen shields, nieuwe wapens,gameplay die veranderd is? zijn jullie voor of tegen 1.6?? |
ze verneuken heel counter-strike met die KUT UPDATES.. nu gaan ze weer de maps veranderen, dan weer de interp dan weer de aim pff kut mongooltjes zem oeten het spel laten zoals het is, kan je weer 2 maanden inschieten op de nieuwe settings.. prrt bagger.
|
Blergh, 'k wacht liever op HL2.
|
Niemand wordt beter van die updates. CS 1.5 is niet zo buggy/vervelend dat er een update nodig is, en is intussen zo wijd verspreid dat een nieuwe update invoeren gedonder geeft. Ik weet zelf niet of ik trek heb om 1.6 te gaan downloaden en draaien.
|
:( wil 1.6 niet, zoals voorganger zei: Weer 2 weken inspelen met nieuwe settings.
Het schild had ik flink de balen in omdat je er zo'n vervelende handgun naast moet hebben. De awm is wel eindelijk verzwakt zei een vriend van mij. De nieuwe wapens heb ik nog niets van gehoord. Ag ja...ga het maar is dl-en |
hij is nog niet op www.counter-strike.net te dl-en. Vandaag was de release toch? :confused:
|
lol het lijkt me kiks om op die blije schilden te schieten met ak :p Kon je toch doorheen beuken?
|
dacht het wel.....ag ja...van mij had het niet gehoeven hor een 1.6 .Ben nog steeds zeer tevreden over 1.5 .En nu maar hopen dat ze niet nog meer onverwachte aanpassingen hebben gemaakt. :(
|
zonde, CS 1.5 is tot nu toe de bekendste multiplayer game die er bestaat.
maarja, CS 1.6 kben benieuwd (stomme shields enz.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
- 1.5 stopt over 2 weken, dan gaat WON down en kan je 1.5 niet meer online spelen.
- Als je nog geen CS 1.5 hebt geinstalleerd, zal de file tussen de 300 en 700 MB zijn, mensen met 1.5 moeten zo'n 50 MB downloaden. - Je kan nog NIET CS 1.6 over een LAN netwerk spelen. - Je kan CS 1.6 NIET zonder Steam. - VAC bans worden NIET overgezet naar Steam, iedereen krijgt dus een nieuwe kans. Worden dus weer lekker veel cheaters die weer gaan cheaten. En owja voor de mensen die nog niet weten wat Steam inhoudt; een tyfus lag/hangt-vast-als-die-laad programma wat je moet hebben om CS te spelen. Daar gaat mij o-zo-geliefde spel naar de knoppen. Goed bezig valve! (n) |
Jezus wat een veranderingen...
Maar is HL/CS dan nog het enige wat van WON gebruik maakt? Toen ik er wel eens kwam waren er ook nog dingen voor andere spellen.. (maargoed, da's minstens een jaar geleden). |
won is al een tijdje failliet hoor
|
Mensen dwingen om Steam te gebruiken gaat ze klanten kosten. Slecht idee. (n)
|
btw waar kun je steam downen? en hoe groot is ie?
|
Citaat:
2. http://cstrike.gamewarriors.com/down...install_cs.exe 3. http://212.203.28.113/dl/SteamInstall_CS.exe |
ik weet niet eens hoe die steam werkt :p Hij doet het bij mij niet :o Zo van.. je start hem op.. checking for updates.. en dan gebeurd er opeens niet meer? Terwijl het steamprogrammatje in het niets verdwijnt :o
|
iemand suggesties waar ik 1.6 kan vinden....staat nog steeds niet op de officiele cs-site :(
|
Steam is gigantisch buggy. Als ik wil inloggen ben ik minsten 20 min bezig...
ten eerste is hij onmenselijk traag. Als je wil inloggen mag ik eerst 5 minuten wachten, en dan geeft hij een foutmelding: Account bestaat niet(Doet hij wel!) Of: Je hebt geen internet (Sure :rolleyes: ) Of: Het steam netwerk is ff down Na 4 pogingen(en dus ook 4x 5 minuten hebben gewacht) ben je dan eindelijk binnen en doen de helft van de servers het niet omdat je ticket verlopen is (n). Bovendien wil hij nu telkens CS downloaden, terwijl die allang gedownload is :mad:. |
Citaat:
|
Gister was het bij mij ook een gekloot met Steam, maar vandaag doet ie het nog de hele tijd :D:D:D:D:D Dus er is hoop!
Er is trouwens door een medewerker van Vavle gezegd dat ze binnen 3 dagen de boel goed Up & running hebben! Dus heb geduld! |
als WON down gaat betekent het dan ook dat je geen niet-CS HL-mods kan spelen? denk het wel he?
hoe zit het dan eigenlijk met modden? kan dat nog wel zo makkelijk? |
ik = niet blij
|
niet zeiken, die schilden ownen dik en steam is ook wel relax..tis alleen af en toe nog mega sloom maar dat gaat wel over binnen 2 weken
|
passend picca..
http://www.counter-strike.de/screens...1063289466.jpg :D :D :D :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Dit doet steam dus met mensen die zo erg van cs 1.5 hielden!!! http://www.getfragged.nl/~nander/steam.gif :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: |
verwende kutjochies
dit was in mijn quake2 periode wel ff anders |
Citaat:
|
Jeez, er komt een ander authenticatie systeem, en er zijn wat dinger veranderd. Als je dit belangrijk vindt moet je echt je prioriteiten eens heroverwegen :rolleyes:
|
Eigenlijk vind ik het best belangrijk, al die veranderingen.
as if. |
Citaat:
verwend zeg ik je ! |
omg, matig dat schild bij cs!! (n)
wat een slappe kak zeg :) maar ik vind aztec + regen en de brug veel mooier geworden ;) nou is er bij cbble niet veel veranderd (paar kissies meer en een stroomdraadje waar je niet eens op kan staan, ik heb het geprobeerd :p) bovendien zit er boven in de toren bij cbble een enorme spleet waar je niet eens in kan zitten, prob een foutje ofzo :p ik vind de nieuwe wapens en het mesje erg relax :D vooral het mesje is vooruit gegaan, ik weet nog niet wat ik er van moet denken eigenlijk, of ik er tevreden mee ben, 1.5 was gewoon relax, iedereen moet er denk ik even aan wennen =] cs_airstrip is trouwens een boutmap :s , het lijkt wel een doolhof net als havana, maar voor de rest ach niks te zeiken ;) |
Citaat:
Er staat R.I.D. ipv R.I.P. :P:P Btw 1.6 is cool en steam moet nog ff op stoom komen (omg ik ben wakker vandaag)! Allee dat schild is wel erg CAMPER-VRIENDELIJK :( |
R.I.D betekent Rest In Disc :D
en steam geeft bij mij alleen de melding dat of mn internetverbinding niet goed is (nou nee niet dus) of dat steam netwerk down is.. probeer het al sinds zondag maar niets helpt :mad: mja en dat gezeur met ping 500 en Quake enso slaat nergens op als jij er niet tegen kan dat we lagere ping willen dan 50 ga je maar huilen ofso want quake zuigt en cs 0wnt.. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
nm
anders gaat koen weer huilen |
Zonde van steam, het is gewoon finaal mislukt. Ik hoop echt dat ze dat beter doen met HL2. Ik zit nogsteeds te wachten tot ie klaar is met downloaden (al 4 dagen dus). Schiet voor geen meter op.
|
is die nieuwe counterstrike dan al uit, want ik kan hem niet downloaden op de officieele site.
|
steam doet het weer eens niet :mad:
|
Citaat:
LUL! lees eerst ff de hele topic! En wat zie je dan? 3 LINKS NAAR DE DOWNLOAD! Sjonge jonge, je mag dan wel klein zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat je ook de domme sukkel uit mag hangen... |
Citaat:
Om je mond te spoelen :o. |
Mijn mening over 1.6:
- Steam is het slechtste wat de computer wereld ons geschonken heeft op windows ME na. - De nieuwe namen van wapens slaan nergens op en de nieuwe rangschikking is kut. - Sommige mappen zijn positief veranderd (aztec) anderen negatief (piranesi) - Het shield is leuk zolang niet iedereen er mee rondloopt - de nieuwe rifles zijn wijs, alleen kan je meestal beter gewoon een semirifle nemen. - de m4a1, de glock en nog wat dingetjes zijn sterker geworden volgens mij en da's bad eignelijk. Maar verder bevalt ie me wel. Hij's een stukje sneller bij mij dan 1.5 (1.5: 45fps, 1.6 55fps) |
Citaat:
tot ziens en slaap zacht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit gaat goed fout... :o
|
|
* banned *
|
Citaat:
|
Hoe klein kan iets zijn om je over op te winden. :nono:
en dan woorden te gebruiken als tyfus en tering is al helemaal belachelijk. Jullie maken jezelf belachelijk met je ontwetendheid over ziektes. triest hoar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31. |