![]() |
[Windows xp] registratie sleutel
Hee mensen
Ik heb net gewoon windows xp geinstalleerd met mijn broer zijn pc en netjes de code ingevoerd maar nu krijg ik een melding dat ik xp nog moet registreren en actief maken, wie iemand misschien wat dit inhoud. En als ik het niet doe binnen 30 dagen dan zou er iets gebeuren zeggen ze. |
Kun je even precies copy pasten wat er gezegd wordt? Ik heb het nog nooit gezien... Screenshot is ook (y)
|
je moet je nog ff on-line registeren. De registratiekey is een bewijs dat jij het origineel hebt. Registeer gewoon, het is zo gebeurd.
|
en toen kroop er een kleine bonobo aap uit de mouw :p
|
ik hoop wel dat het legaal is??? anders kan je beter niet registreren ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee heel simpel Bill Gates geeft dan de error dat je niet kan registreren omdat je code niet klopt, en dan vraagt Bill om je juiste code in te voeren volgens mij hoor :rolleyes: |
Citaat:
Dat van die key zal trouwens wel kloppen, had ik zelf kunnen bedenken. |
De grap is dat je voor iedere computer een nieuwe windowslicentie moet kopen, geen wonder dat ie t niet doet!!! Je andere computer staat al geregistreerd bij Microsoft (incluis configuratie) dus helaas kan t niet :p Natuurlijk kun je opbellen naar Microsoft en ze smeken om je toch een code te sturen omdat je je configuratie (zogenaamd) hebt veranderd... Ik draai zelf een bedrijfsversie van mn pa die onbeperkt geinstalleerd kan worden, niks illegaals aan ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
En jouw key begint zeker met FCKGW enz. Nou jongen dat is geen bedrijfsversie. Die is zo illegaal als de hel. Servicepack 1 wil die zeker ook niet installeren ??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wellicht een ingebouwde XP/SP1-CD die gek genoeg nog wèl de FCKGW-key pakt? |
Citaat:
Verder heeft Dob gelijk, je kunt SP1a (SP1 is niet meer te krijgen via Microsoft) installeren met een FCKGW-key. Verder is er een heel simpele oplossing voor die activatie-shit. Gebruik gewoon een OEM-versie van XP Prof. met een FCKGW-key. Download een (dé ;)) keychanger en kies een willekeurige key uit, vervolgens invoeren en activeren. No problemo. |
Citaat:
Maar wat zou er gebeuren als ik mij niet activeer? Krijg ik dan soms geen verbinding meer? Het lijkt mij sterk dat mijn pc niet meer aan kan. |
Citaat:
FWTJR-WRYM2-*****-*****-***** Dus nu moet ik ergens een key changer downloaden en dan is het oke? |
je kunt gewoon MS bellen (is zelf een gratis 0800-nr) bellen en zeggen dat je computer tijdens de installatie is vastgelopen dan word je key gewoon vrijgegeven
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-WJ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:58. |