![]() |
weet iemand een leuke activiteit...?
Hallo
misschien kunnen jullie me helpen? Ik loop stage in een ama huis (alleenstaande minderjarige asielzoekers) en van school moet ik een werstuk maken met 5 activiteiten die ik met hen zou kunnen gaan doen.... Dus weet iemand een activiteit die niet al te moeilijk op papier te zetten is een beetje origineel is en ze nog leuk zou lijken? alvast bedankt! |
Uhm.... naar de dierentuin ofzo? :confused:
|
Tien voor taal spelen.
Of het grote Van Dale spel. |
oooow sorry.. t mag niet duur zijn....
dus geen uitjes.. of pretparken..zowiets |
Een fietstochtje maken. (als ze kunnen fietsen)
|
Gewoon de natuur ingaan, lopend, en dan dingen vertellen over wat ze allemaal zien.. Nederland is voor hun een vreemd land en dus ook onze natuur is voor hun nieuw...
Moet je natuurlijk niet midden in een stad zitten En verder iets van ga nederlands koken met ze, hoeft ook niet duur te zijn... |
ja. een natuurwandeling, die kan je dan combineren met knutselactiviteiten. ligt er wel ff aan hoe oud ze zijn maar bijv kastanjemannetjes of spinnewebben met kastanjes en prikkers en draad enzo, of herfstbladeren spatten.
sporen zoeken die kan je met gips volgieten en daarna verven of een speurtocht met opdrachten ofzo? |
Verzin spelletjes, ga picknicken, ga een speurtocht houden...weet ik veel wat allemaal. Weet niet welke opleiding je doet...kan helpen om dat even neer te zetten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50. |