![]() |
Verder gaan
Hoe geef je aan bij je vriend dat je verder wilt gaan dan dat hij je vingert en ik hem trek???
ik vind het zo raar om ineens op hem te springen als ik niet eens weet of hij verder wil.... |
Tuurlijk wil ie dat. Kan me niet voorstellen dat ie dat niet wil, althans. Maar goed. Vraag het hem anders?
[edit] na het zéér vluchtig bekijken van je CU2: Ik zou het meteen uitmaken als ik jou was en het klooster ingaan.[/edit] |
gewoon es spontaan met je mondje naar beneden gaan,
ik denk niet dat ie dat erg zal vinden:P |
gewoon zijn piemel in jouw mond steken.
Als hij weigert, dat weet ik het ook niet meer |
Citaat:
VRESELIJK, die pagina van jou. Laat in het vervolg die Breezah staan wil je? Gewoon houden tot het handwerk voor nou. |
gewoon op m springen en kijken wat zn reactie is. ALs ie er niet van gediend is, dan laat ie dat wel merken (geen reactie, dat ie je van zich afduwt).
[edit: wat boeit t nou wat voor een type meisje ze is; ze stelt een doodnormale vraag. Reageer eens normaal :rolleyes:] |
Dit geval is wel héél erg hoor..
Mijn advies: gedwongen sterilisatie. |
Je hoeft het niet aan te geven. Gewoon doen. 't Is een jongen.
|
ach joh, wees blij dat ze het op dr cu2 zo doet, dat mag toch?hier op het forum is ze heel netjes geintegreerd en geassimileerd, niks aan het handje ,dat jullie nou gaan kijken op dr prive pagina wat er voor de rest met dr aan de hand is...
(maar oke, hij is erg BreEzaH...) |
Citaat:
|
Sterker nog hij vind het juist heel leuk dat je dat initiatief neemt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeg het gewoon. "Lieverd, ik wil je in me ".
Waarschijnlijk komt hij bij de gedachte al klaar, maar daar gaat het niet om. De eerste penetratie is zo intiem, dat moet je heel bewust samen doen, en hem er niet bij wijze van verrassing insnokken. |
Wat wil je eerst doen, orale sex of vaginale sex? (ik ga er niet van uit dat je meteen na het handwerk wil overschakelen op anaal). In het eerste geval kun je 't gewoon doen, langzaam naar beneden kruipen, kusjes geven, langs zijn penis likken en 'm kussen en 'm dan in je mond laten glijden. Als je dan een halve minuut bezig bent kun je even ophouden om aan 'm te vragen of-ie het niet te snel vindt gaan, of hij er wel aan toe is, dat soort dingen, maar als hij tijdens die halve minuut duidelijk laat merken dat-ie het lekker vindt dan lijkt het mij overbodig om nog vragen te gaan stellen. Als je bedoelt dat je graag vaginale sex wil, dan kun je bijvoorbeeld een beetje aan het rollen gaan en het zo manoeuvreren dat jij op hem ligt met zijn penis in jouw hand. Je kunt dan bijvoorbeeld met zijn eikel tussen je schaamlippen doorgaan en zijn penis zachtjes tegen je vagina drukken, en hem daarbij aankijken met een blik van 'ik vind dit leuk, wat vind jij?'. Het zou kunnen dat-ie 'm er dan meteen in duwt (ik zou dat vrij bot van hem vinden, maargoed) en het zou ook kunnen dat-ie terugkijkt met een blik van 'ja ik ook wel, maar ik durf niet', of dat-ie van je af springt en roept 'wat doe je nou?'. In het laatste geval kun je beter even wachten, want dan is-ie er nog niet aan toe:p. Als-ie laat merken het wel leuk te vinden, maar verder niets doet, dan kun je zeggen wat je wil, bijvoorbeeld met de formulering die poesiefox gaf, en dan geeft-ie heus wel antwoord...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De jeugd van tegenwoordig :D ....
|
Stuur hem een sms :rolleyes:
|
Citaat:
|
Met een condoom gaan zwaaien.
Of doen alsof je bewusteloos bent :D |
Praat erover. Je kan toch nog niet toe zijn aan vaginale sex als je er niet over durft praten?
Hoogstwaarschijnlijk zit hij met hetzelfde probleem. |
Ben jij nog niet ontmaagd op je 15e?
Wat een schande voor de breezersletjes federatie!! |
Citaat:
oi :D |
Citaat:
|
Citaat:
Bek dicht |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En zo is het wel genoeg geweest. Sorry Bitchy-Me, maar dit wordt te gek.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55. |