![]() |
Hattrick Spelersetalage
Een topic om je spelers te etalageren
Omdat het daar niet mag en omdat me economie binnenkort in de min gaat biedt ik hier een paar spelers aan. Alfonso Bastiaanse 38 000 Euro, 18 jaar, redelijk in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: goed Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht Op lijst voor: 10 K Jannes de Geus 26 000 Euro, 25 jaar, rampzalig in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: zwak Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos Op lijst voor: 25 K Levnid Beketov 31 000 Euro, 31 jaar, redelijk in vorm Heeft slecht ervaring en is een redelijk leider Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos Positiespel: waardeloos Passen: redelijk Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak Scoren: slecht Spelhervatting: goed Op de lijst voor: 30 K Alfons Dodemond 149 000 Euro, 26 jaar, redelijk in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: zwak Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk Scoren: redelijk Spelhervatting: goed Op de lijst voor 150 K PS als je een redelijk bod heb, kun je me mailen (zie me info) of plaats een reactie hier |
Sorry, maar dit kan ook wel in het Hattrick topic dat er al is:)
Ik bedoel what's next? een Hattrick topic voor je wedstrijdverslagen etc? :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37. |