![]() |
Varianten op lichtelijk onpasselijk makende zaken
Varianten op dingen als het krijtje/nagels over een schoolbord, bijvoorbeeld. :)
Ik kan er zelf niet tegen als je met een droge hand over een droge handdoek gaat. :o Een vriend van mij kan er niet tegen als je met een pen groeven in een papier maakt. Mijn vader kan er niet tegen als je met je vinger over een stukje drooggelegd tandvlees gaat. :D Hebben jullie ook van die dingen, of herkennen jullie dit helemaal niet? :) |
Als iemand met zijn nagels over de ´golfplaat´ van ons huis gaat.
(en nee, ik ga niet uitleggen hoe mijn huis met golfplaat in elkaar zit). |
Als iemand met zandvoeten langs elkaar heen wrijft .. aargh ..
met een niet-uitgeklikte-pen per ongeluk over papier krassen |
Iemand die iets droogs in z'n mond doet, bijvoorbeeld een groot stuk droog brood, een theedoek, een servet... :eek: (n)
Papier dat dubbelgevouwen wordt. En dan (erger dan erg) met z'n nagels eroverheen zodat het een scherpe vouw is :o Mensen die pijn hebben op televisie (past niet echt in het rijtje, maar ik krijg er hetzelfde nare gevoel van, en dat heeft niet echt met inlevingsvermogen te maken). |
met een vork over je bord krassen.
|
Citaat:
Ohja! Dit ook! |
potloden slijpen
|
Ik dacht dat je sites zoals http://www.rotten. com en http://www.sickestsites. com zocht..
Maarja, dat zal weer te soft zijn. :o |
Met je tong over wol likken.
Houtjes van ijsjes. |
als mensen met hun vingers of wat dan ook knakken
nagel op het schoolbord klikken met een pen (hoewel ik het zelf wel vaak zat doe) tikken op de tafel enzo |
Anders Moberg tot chef van Ahold benoemen.
|
Citaat:
|
WATTEN!! da vin ik eng
|
als iemand met zijn hand over op opgeblazen ballon gaat *rilling*
|
Citaat:
|
ik kan niet tegen het geluid dat ontstaat als iemand t laatste restje drinken opslurpt via een rietje uit een pakje, glas of flesje.
:D |
Citaat:
|
hmzzzz vooral toch t met je nagels over t bord gaan...
dr is nog iets waar ik niej tegen kan, maar weet niej hoe ik t moet uitleggen :S beetje vaag maar goed de meeste dingen die ik hier gelezen heb kan ik niej tegen :S..... |
Citaat:
|
Citaat:
verder: - korte nagels (dan voel je alles zo *iew*) - als de kraan bij het tandenpoetsen de hele tijd aan staat (zonder dat je er iets mee doet.. terwijl ik wel 20 min onder de douche :o mja) - standby lichtjes.. alles moet uit.. behalve die van de computer.. een vriendin van mij kan er niet tegen als je dingen in dingen doet.. bijvoorbeeld bij de mac de servetjes in het doosje van de patat doen enzo.. en dan juist doen natuurlijk :D |
Met je tanden op een (ijs)stokje van hout bijten *ril*
|
ijs met je voortanden eten...
ken dr ook eg niej tegen als iemand anders t doet *ril* t id al.... :( |
Citaat:
echt niet tegen kan.. (n) |
piepschuim
En het slijpen van een mes. |
glaswol
schuimrubber brrr |
een wollen (ofzo) draadje door jke tanden heen halen.. ik ril al als ik eraan denk :s
|
Citaat:
grote happen ijs nemen lange nagels ieuwieuwiuewwwww (n) (n) (n) als iemand bijvoorbeeld met z'n pen echt 1 milimeter boven het papier blijft hangen AARGGGHHH!!!! woorden die niet aaneengesloten zijn,brrrrrr als iemand zijn aderen gaat zoeken (drukken op de arm) is toch wel de ergste, dan word ik echt helemaal gek, ik heb al moeite met t te typen. |
Citaat:
Ik kan niet tegen watten in mijn handen.Verschrikkelijk gevoel. Met vork over bord schrapen. Krijt op bord. Met de micro te dicht bij de box/versterker/whatever staan --> pieeeeeepend geluid. |
Alles is hier al genoemd:
Met vork op bord krassen Een hap ijs nemen met je voortanden :| |
als mensen met hun nagels tegen hun nagels gaan en dan van die *krak* geluidjes maken...echt vreselijk!!
|
Citaat:
Piepschuim tegen piepschuim.. Grr.. Mijn moeder kan niet tegen het geluid van celefaan.. |
Thuis hebben we een bepaald soort glazen en die kan ik gewoon niet aanraken. IJs met m'n voortanden eten kan ik ook niet en ook niet tegen de stokjes die bij ijs horen. En mijn vorige leraar Duits....Daar kon ik ook echt niet tegen... :p
|
tanden op ijzer
|
Mensen hun nagels zien knippen. :|
|
zo , een bolletje stoff (vuiligheid zo , hoe zeg je het) aanraken , brrrrrr
voor de rest , nagels over schoolbord vind ik alleen mar bangelijk voor men nagels |
Citaat:
*brrr* |
Citaat:
ik voel me nu erg ongemakkelijk, na al die verhalen bleughhhh |
Aargh die was ik vergeten. Met tanden of nagels tegen ijs komen. Brrr.
|
Heel veel dingen zijn al genoemd, maar ik wil per se ook antwoorden;
watjes zijn afgrijzelijk, vooral het idee om op een watje te bijten.. *ril* en dan glazen die uit de vaatwasser komen; die zijn enorm stroef, ook zo'n kippenvelreactor *ril* Enn, verder hou ik er niet van wanneer mensen iets 'engs' doen, dus bv iets heel onhandig snijden of heel onhandig een kaars aansteken.. Ik kan ook helemaal gek worden wanneer iemand in een raamkozijn gaat zitten op een hoge verdieping... Jugh *ril* |
Citaat:
|
Hihi leuk topic wel :)
Ik kan er niet tegen als iemand met zn nagels over een (eet)bord gaat waar een stukje van dat glazuur af is. 2 vorken die een beetje vast in elkaar zitten is ook erg. |
Een potlood waar de punt van afgebroken is, en dan met dat omhulsel potlood ding over't papier gaan...
Water en wol, of natte wollen kleding |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb sowieso een hekel aan papier. Ik kan er ook niet tegen als je met je nagels over papier gaat. |
Eigenlijk herken ik me in niks :confused:
Wat is er nou zo erg aan watten? Of aan met je nagels tegen elkaar aan klikken? Het enige wat een licht onprettig gevoel geeft, is te grote happen ijs of ijs met je voortanden, omdat dat te koud is..Maar verder..pff:) |
Citaat:
|
Als je onder de douche staat en dan de masaagestraal vol op je tong richt :eek: :'(
|
raar dat er weinig over piepschuim staat want dat is echt mijn nummer 1 en ook nog van die nare folie..........rrrr
|
Heel de tijd met je pen klikken (als je zo'n pen hebt waarbij de schrijfpunt naar beneden gaat en weer omhoog als je op zo'n knopje klikt) :mad:
Verder wordt ik onpasselijk als ik dat hoofd van Jim zie :mad: |
Citaat:
dat is zo evil :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23. |