![]() |
muziek betoog
ik weet niet zeker of dit in het muziek forum thuishoort maar ik kan het altijd proberen :) en anders word ie maar verplaatst....maaarjaaa ik wou vragen of iemand nog een leuk onderwerp wist voor nederlands om een betoog over te houden. het moet iets met muziek te maken hebben, want daar ligt toch mijn grootste interesse
jullie enig idee voor een leuk onderwerp? thanks alvast :) |
heel voor de hand liggend:
downloaden van muziek als onderwerp |
hmmm ja daar is inderdaad altijd wel gezeur over...
|
van welke muzieksoort houw je?
|
ik hou het meest van punk-rock muziek, maar als het voor school is is het altijd al leuker om het over muziek te doen dan bijvoorbeeld over een een of ander stom politiek iets ofzo... maar eigenlijk vind ik alles wel okee, behalve hip hop en rnb, daar kan ik niet tegen. oja en klassieke muziek dus haha :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Welke invloed heeft muziek op de huidige maatschappij.
|
toon anders in je betoog het verband aan tussen een lage intelligentie en gabbermuziek-liefhebbers
|
ja die is ook goed... alleen dat is meer iets voor een beschouwing/uiteenzetting dan voor een betoog... nja tis half 12 bijna en die vent ken de schijt krijgen, ik ga lekker mn bedje in! weltruste allemaal! :)
|
Citaat:
|
Citaat:
dan ben je wel punk :P |
Citaat:
|
Citaat:
punk ben je, of punk ben je niet dat zet je niet even een jaar uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een tijdje terug, bij het klokhuis ofzo, een geweeeeeldig filmpje over punk gezien... :)
Het ging over een school, er was een docent, die punk was, en een leerling die dat ook zou zijn.. Nou, die leerling excuseert zich omdat hij te laat kwam.. haha, nou, dat vond die docent niet goed.. en dat ging zo maar verder.. heerlijk Maarehh.. Je kan het natuurlijk ook houden over het verschil tussen punk en de sex pistols :p |
Citaat:
|
iets met punkers en werkeloos ofzo.
|
Citaat:
Ontopic: hou het gewoon makkelijk.. downloaden van muziek/prijzen op de cdmarkt. Als je wil kan je nog uitbreiden naar de 'underground', waar cd's (vroeger?) veel goedkoper waren en wel fatsoenlijk verkocht werden etc etc. Weet ik veel :) |
het verschil tussen Less Than Jake en Jim.
|
Citaat:
|
hou t gewoon over je moeder
|
idd, doe gewoon een betoog over het downloaden van muziek/mp3. Kan je het gewoon ergens van internet halen, hoef je teminste helemaal niet zelf meer na te denken :|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21. |