![]() |
L.A.M.B: Gwen Stefani's eigen kledinglijn.
Klik hier voor de site/tasjes.
Ik vind het eigenlijk best saai. Ik had veel meer kleur van Gwen verwacht. Ik vind alleen het begin van de site mooi. :o Wat vinden jullie van L.A.M.B? |
Saai en ongeinspireerd.
|
valt idd behooorlijk tegen...
|
Citaat:
|
ik vond Gwen er vroeger altijd heel gaaf uit zien, maar ik zie nu op die site alleen maar steeds de zelfde "rock steady" print haha? (n)
|
hah wtf ligt het nou aan mij of is elk tasje nou precies t zelfde?
|
ze heeft zeer goed gebruik gemaakt van de variatie mogelijkheden :rolleyes:
pffftt.... een daar betaal je dan 100 gulden voor, voor een portomonee (n) (biep onder Steve's naam, vergeten uit te loggen) |
Beetje jammer..
|
hmz, misschien wel leuk om wat meer kledingbedrijvfjes van beroemdheden te noemn, kijk nof da wat beter is, here it goes!
nadja peulen (coal chamber) - Crueltees: www.crueltees.com Ryan Shuck (orgy) & Head (koRn) - replicant: www.replicantclothing.com Justin Beck (glassjaw) - merchdirect: www.merchdirect.com andy bews&andy gilmour (100 reasons) - flaming match co.: www.hunderdreasons.com travis barker (blink/transplants) famous starts&straps : www.famoussas.com mark hoppus & tom delonge - atticus :www.atticusclothing.com simple plan- role model: www.rolemodelclothing.com madden twins (good charlotte - made : www.madelothing.com heb zelf nog nie alles bekeken,maar vind kleding van famous erg vet, made vind ik eigelijk geen fuck aan, ga ook nog wel andere checken, meningen zijn welkom I guess |
te simpel en saai. op zich een leuk lettertype, maar ze doet precies hetzelfde als bij de kleding van het laatste no doubt album.
|
Hahaha
"Ik weet écht niet welk printje ik moet kiezen!" |
Booooooooooooooooooooooooooooooooooooring.
|
http://www.lesportsac.com/store/media/8813_3350.jpg
Nog best lief, op zich. Beetje jammer dat alles hetzelfde printje heeft. Gwen heeft vast een schapenfetish. >:] |
jammer dat er maar 3 (waarvan 2 alleen van kleur verschillen) verschillende printen zijn..
beetje saai. |
Ik heb niets toe te voegen aan de meningen hierboven eigenlijk.... tis gewoon saai! (n)
|
Leuk. Alles is hetzelfde. (n)
|
Boooooooring (n)
|
ik had er idd veeeel meer van verwacht...saaai :(
|
Ik dacht: het zal toch wel mee vallen..?
Maar dit is wel héél saai :D Nou ja, LV heeft ook alles in hetzelfde printje, en dat werkte ook goed ;) |
Nou, ik heb niks nieuws toe te voegen. Had ook van Gwen een kleurige boel verwacht.
|
Citaat:
|
Eentonig zeg..pfft.
|
dit slaat werkelijk alles :|
|
Naja, niets bijzonders. Gwen mag er wel wezen, maar dit is rommel ;)
|
Citaat:
Ik denk dat ik mijn NXDX tattoo maar weg ga laten laseren |
ik vraag me af wie die troep nu eigenlijk gaat kopen? Er is geen volwassen vrouw die een tas koopt van zomaar een popster en tieners ook niet, want die kunnen zo'n tasje echt niet betalen. Ik verwacht dat haar tassenlijn 1 grote flop wordt (y)
|
Ik vind die tassen maar saai, steeds hetzelfde motiefje en de modellen lijken ook nog op elkaar. Het motiefje zelf vind ik ook nog al saai. Ik weet niet wie dat zou willen kopen.......... (n)
|
Saai en eentonig. (n)
|
lelijk (n)
|
'k vin 't niks
|
stiekem is ze zelf echt altijd al inspiratieloos geweest en al die coole kleren die ze draagt enzo ook niet zelf bedacht om te gaan dragen :nono: (niet sporende zin ,maar men snapt me wel :p)
|
De eerste is redelijk leuk, de tweede is de eerste en volgens mij is derde de tweede...
Noujah, iig niet bijster boeiend! :) Als het nou allemaal mooie tasjes waren, maar ik vind ze eigenlijk allemaal lelijk... |
Saaai .
|
Ik vind de 'Shop by colour'-optie wel erg lachwekkend. :D
Nee, even serieus. Beetje jammer. |
boring
|
Ehm ja... ik zeg het neit snel, maar zelf ik ben origineler. ....:o
|
saai en niet echt mooi opzich :s
|
Citaat:
|