![]() |
:( hm zonde
|
We gaan een plaatje voor'm draaien... :(
Mocht ik ooit een zoon krijgen... :o |
Citaat:
? om 5 over 3 ? tis 10 voor half 2 nu :confused: |
lekker fucked up hiero :p
maar ik lees in dat artikel niet dat ie dood is? :confused: |
Citaat:
fijn dat iemand anders het ook ziet ;) |
Citaat:
MY NAME IS SUE! HOW DO YOU DO! :( |
Citaat:
|
The Man In Black is niet meer... :(
|
Waaaaaahhhhh!!!
OMG... alsof m'n dag nog niet kut genoeg was :'( *wordt depressief* |
NEE ! :(
heeft nog wel mooi Hurt kunnen coveren (y) |
:(
|
I took a shot of cocaine and I shot my woman down
I went right home and I went to bed I stuck that lovin' 44 beneath my head... :'( RIP the man in black |
@ killermachine & birthmark: het is toch maar 13:55, toch geen 15 uur enzoveel?? :confused: creepy...misschien is het wel johnny :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
i shot a man in reno just to watch him die
|
Citaat:
|
Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe slecht ik me nu voel.
|
:(
|
Johnny Cash overleden
http://teletekst.nos.nl/gif/images/128-01.gif
hij was gisteren uit het ziekenhuis ontslagen :/ http://www.headliner.nl/headliner.ph...=4287&abbr=mtv Die video-cover van NIN (hurt) is echt GENIAAL. Erg jammer. R.I.P. |
Citaat:
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( |
Bumout. :(
|
als je (naar mijn weten) zijn laatste clip bekijkt, Hurt, is dat ook echt een soort van afscheidsclip...
|
NEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!
:( :( :( :( Wederom heeft deze wereld afscheid genomen van een waardig artiest... |
Is er een clip van Hurt? :eek:
Btw wat grappig is, dat ie niet zegt "I wear this crown of shit", maar "I wear this crown of thorns". In Hurt dan he. |
Citaat:
Maar die clip zit ook vol symboliek en verwijst steeds terug naar religie en Jezus. Een van de mooiste clips ooit IMO. Prachtige sfeerinrichting, mooie oude beelden en dat einde! Echt een clip om meerdere keren te zien, want je blijft er steeds nieuwe dingeni uithalen. De clip was trouwens ook nog 6 genomineerd op de MTV video awards, maar daar kon hij niet heen omdat hij in het ziekenhuis lag. |
dat is wel jammer ja
|
Citaat:
Btw zo geweldig vind ik 'm niet, maar dat is omdat het een cover is. Hij is wel goed gedaan verder maar niet Fantastisch Veel Beter dan Trent 'm zou doen. |
Citaat:
|
Erg erg jammer, maar ja het zat er wel aan te komen, ik had al zo een idee dat hij deze maand niet meer door zou komen.
:( |
Mijn god nee! :(
|
Citaat:
Maar rings of fire was toch wel een beetje leuk :o |
Citaat:
|
ik ben diep geschokt :(
|
ach ja
|
Citaat:
|
*betuigt respect*
|
A boy named Sue...farewell Sue..
|
Vandaag nog met m'n pa de LP 'Live in San Quentin' gedraaid :>
|
godverdomme :( mijn hele avond is ook weer verpest zeg maar
KUT :mad: |
Ik was erg bedroefd toen ik het hoorde :(
Maar ik denk maar zo, z'n vrouw was al gestorven dit jaar, hij is echt véél ouder geworden dan ik ooit had gedacht, en hij heeft zeker weten vrede gesloten met zijn dood, kijkend naar zijn religieuze instelling. Rust in vrede, Johnny Cash. |
Johnny Cash heeft mij nou nooit echt geboeid..
maar toch naja jammer maarja het interesseert me eigelijk geen eene fuck.. |
Citaat:
|
johnny was een held :(
|
waarom hoor ik dat nu pas? :(
zonde, weer een legende verloren. ik ga m even draaien. |
Heb alle platen gedraait die ik van hem heb, heb al men wiskies aan hem opgedragen, dit jaar is echt FUCKING SLECHT.
Johnny Cash, June Carter Cash, Sam Philips, The Exploding Hearts..... :( :( :( :( :( :( :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wisten jullie trouwens dat het nummer Cocaine Blues (waarschijnlijk op last van amerikaanse censuur) is uitgebracht onder de naam " Transfusion Blues"
I took a shot of transfusion and I shot my woman down. :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19. |