![]() |
Hardcore
wie gaan er hier regelmatig naar Hardcore-feesten ??
ik ga zelf zo'n 2 keer per maand |
Citaat:
|
Ik eigenlijk nooit... tis me amaal net iets te hard en komt nog bij dak waarschijnlijk nie eens zou mogen...
|
Er moet meer hardcore house gedraaid worden in gewone discotheken.:cool:
|
Niet vaak, laatste keer dat ik naar zo een feest ben gegaan was in febuari/maart ofzo. En dat was Masters of Hardcore, wel grappig. De muziek vind ik wel tof op zijn tijd, en de sfeer is dan altijd wel vaagjes heheh. Maar verder heb ik er niks mee, ook niet met het "soort" mensen wat daar heen gaat. Op enkele uitzonderingen na dan.
|
Ik ga er eigenlijk nooit naartoe. Heb liever een iets mildere vorm.
|
Ik ga ook zo'n 2 tot 3 keer per maand. Maar dan vooral hier in de buurt (Limburg) ik heb geluk dat hier vrij veel feesten worden gehouden (Peppermill, Platte Zoal, Exlipse en sinds kort de Vizion)
Dus ik heb altijd volop keus. Ik ga nu ongeveer 2 jaar lang en vind de sfeer meestal wel vet en de muziek is gewoon super. Ik ga ook redelijk vaak naar oldskool feesten (back 2 basics etc.) |
Citaat:
waar woon je dan? ik ga normaal altijd wel als er iets in de pepp te doen is en aangezien vizion bij mij om de hoek is ga ik als daar wat leuks is (bijna nooit dus :p ) en soms wel es platte zoal. |
Ikke ook,
Pep, platte zoal en whatever in de buurt is :p En dan af en toe verder weg maar kost zoveel centjes he ;) |
ik moet zeggen dat ik de sfeer in limburg meestal wat minder vind
vorige week tijdens HARDCORE in de platte zaal waren er ook al zoveel ruzies geluid is er trouwens wel zwaar okay maar als je met een leuke groep bent maak je het natuurlijk gewoon zelf altijd gezellig :) |
Voor het eerst geen debiele reacties in een hardcore topic:P
Magoed ik probeer altij d1x per maand te gaan en zelfs dat is afentoe nog moeilijk aangezien ik geen eigen vervoer heb en geen geld om elke keer met de trein overal heen te gaan, hier in de buurt heb je feesten als: club hell... krankimkopf en old school madness... krankimkopf ga ik wel altijd heen, super feesten:) Ik woon btw in gelderland, groot voordeel als je in limburg woont daar zijn idd veel feesten:) moet ik ook nog keertje heen:) majah volgende feest is thunderdome en daarna krankimkopf:) |
wie gaan de 26 naar de megarave reunion?
|
hardcore.... Tis zo langzaam weet je wel :(
Maar af en toe ook wel vet ofzo, maar hardcore feesten bek niet te vinden, dan verveel ik me |
Citaat:
|
Citaat:
|
320bpm! dat was nog een vette muziek paar jaar terug, soort van terrordrome was het geloof ik :D
|
Whaha extreme speedcore terror, 2250 bpm :p
|
Citaat:
:D |
Citaat:
Hardcore, sja. An sich lijkt me 'n hardcore feest wel stoer maar de prijzen die ze vragen zijn te hardcore. |
Citaat:
|
Grote feesten als thunderdome etc zijn wel belachelijk duur maar dat zijn sensation enz ook en de kleine feesten zijn gewoon normale prijs:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
DE REUNION IS GECANCELLED!
godverdomme! |
Citaat:
|
Citaat:
|
geen hardcore meer in heerlen :( :mad: (n) :'(
|
Citaat:
|
Citaat:
rude awakening - 20 euro e-xlipse part 4 - ? supreme hardcore 4 - 5 euro raving nightmare the battle - 20 euro shadowblaster - 14 euro thunderdome - 45 euro offensive - 15 euro dus op thunderdome na valt het best mee :p |
bij de Carte Blanche in weert draaien ze wel goeie muziek.
de Grand Madeira hier in nederweert is ook nog wel te doen mits in goed gezelschap. 2 (hardcore)discotheken hier in de buurt.. ik vermaak me wel :D erg veel verder kom ik ook niet met mn 15 jaar :o :( |
langleve de freeparties
|
Kicke feest met goede sfeer en wat nie duur is=> krankimkopf 14 november (www.krankimkopf.nl) ff spamme:P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is de grap over hardcore-punk al gemaakt?
|
jah, ookal is hardcore punk ook relaxt:)
exploited (y) |
Juh...
2morrow> Rude Awakening @ platte zaol !!! Alle ritietietietieuw-close-minded-kiddy-core-freaks gelieve thuis te blijven !!! |
hardcorefeesten roeleren
4 okt naar mezz breda iemand? |
Citaat:
|
Ik woon in rusland en daar kennen ze geen hardcore wat is dat?
|
ik heb vette zin in 25 oktober 27 oktober en 14 november :cool:
|
harcore mag van mij part verbannen worden
ik zie d'r geen vermaak in boem boem boem... ta ta ta da....boem boem boem ...ta ta ta da (n) |
Mja, nu weer normaal met z'n allen... Anders een slotje. Kies maar. Iig een pijltje naar muziek.
|
illegale hardcore feesten zijn het beste!!!
alleen die pillen en stuff.... iedereen loopt wappie rond |
nee, ik houd niet van hardcore. ik ga dan ook 0 keer per maand naar zulke feesten. wel af en toe eens naar een fijn drum 'n bass feest, maar dat is natuurlijk iets heel anders.
trouwens, @ sladressing: geweldige nick ! :cool: |
Ik heb madball wel eens gezien, en ik geloof dat ze toen streets of hate speelden, dus dat was wel (y)
|
post gewoon niet als je toch alleen loopt te zeiken. Iedere reply die offtopic is of enorm provocerend is en dus tot offtopic reacties leid zal verwijderd worden.
|
Party Animals - Have you ever been mellow :cool:
nah ik zou op zich best wel eens naar zo'n feest willen gaan, om eens te kijken hoe het is...maar om er nou 40 euro voor te betalen :s misschien ga ik binnenkort wel eens kijken in de hemkade, dat is hier toch om de hoek.. |
Citaat:
Nee dus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18. |