![]() |
Boos verdriet
Lieve tante
Waar ben je nu? Wie zal het weten? Wie gaat er mee? Wie zal je welkom heten? Waar jij nu bent kan ik niet gaan. Ik kan jou niet verlaten Jij doet het toch! Ik weet jij hebt geen schuld Ik ook niet maar toch Waar jij nu bent kan ik niet gaan. Jij gaat nooit meer met mij mee. Alleen als ik ga waar jij bent Ik kan jou niet verlaten Jij doet het toch! Ik weet jij hebt geen schuld Ik ook niet maar toch Dag lieve tante :'( |
Lief en droevig, maar eigenlijk vind ik alleen de inhoud goed...
|
mooi gevoel verwoord meis..
Mocht je ooit behoefte hebben om te praten *kom dan gerust* als je je kunt uiten in je gedichten is het geweldig meid. ik vindt het erg mooi. inderdaad ook droevig..maar iedereen kan zich hierdoor heen vechten als je maar iemand hebt die je die kracht weergeeft. liefs noreentje |
Ik vind eerlijk gezegd ook alleen de inhoud goed: het gedicht zelf vind ik niet sterk: te eentonige woordkeus en het loopt ook niet echt lekker. maar ik heb het idee dat dit gedicht daarvoor niet geschreven is...ik hoop dat je je een beetje kan uitten door gedichten te schrijven; voor mezelf lucht het altijd op!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33. |