![]() |
Knights of the Old Republic
De grote droom van elke gamer/rpg-er/star wars-fan.
Knights of the Old Republic. Met zoveel opties, zoveel mogelijkheden enz. En dan lees ik, only for X-box. :( Waarom toch ? Weet iemand toevallig of het ook voor een andere console uit komt ? Of moet ik nog een console kopen ? |
Nou, op de PC misschien?
|
Klopt k zie t net op de website van Lucas Arts.
Waarom zetten ze dat dan niet er bij ??? Stomme GameQuest. Maar alsnog thnx |
fuck it het heeft geen multiplayer
kut consoles :mad: ik eis multiplayer met jedi knight heb je het wel.. maar de grahpics zuigen aars.. zelfs die nieuwe jedi academy heeft slechte graphics :'( |
Citaat:
|
tjah je kunt niet alles hebbuh...
Is SOCOM het eigenlijk waard ? |
Ik vind de graphics van de Jedi Knight series nog niet zó slecht dat je er geen multiplayer meer door gaat spelen hoor ik vind ze best wel meevallen. Maar goed, er staat xbox only omdat ze het dan over de consoles hebben en niet over de PC maja je weet hoe dat tegenwoordig met die 'exclusive' games gaat... En SOCOM is wel ok... maar het is écht fantastisch als je online aansluiting hebt.
|
vergeet niet dat de laatste tijd vaak als er for this console only staat het betekent dat er voor de andere systemen later een poort komt ofzo...
maar ja of dat hier ook zo bij is? dat weet ik niet;) |
Er zijn steeds meer spellen die bijv. wel op de XBox kunnen en niet op de PC. Dat komt doordat de besturingsmogelijkheden op de Xbox veel uitgebreider zijn. Te PC is in sommige gevallen gewoon té beperkt. :)
'Star Wars: The Attack of the Clones' is er ook niet voor de PC maar wel voor de Xbox. :/ |
Citaat:
|
Exclusive for the Gamecube betekent bijvoorbeeld dat het in principe qua consoles alléén op de GC komt. De PC valt hier buiten. Misschien is de GC een slecht voorbeeld, maar je snapt wat ik bedoel.
En de besturing hangt van het spel af. Een FPS speel ik op de PC maar MGS2 ofzo speelt klote op een keyboard. Typisch :> |
KotoR komt gewoon op de PC uit hoor. In de PCGP staat ie voor eind dit jaar.
|
X-Box spellen komen het snelst op de comp uit, omdat comp praktisch van Bill is, en X-Box helemaal.
Met dat praktisch bedoel ik dat me lynux nogsteeds geen ander spel ondersteund dan tux-racer... GC-spellen zijn niet zo verbonden met comp. Maar ik vind nog steeds een klote-streek dat als je GC koopt voor een bepaald spel, het later verschijnt op de PS2 die je al had. (of omgekeerd) Majah, Nintendo rulezz en bloeft ruleN |
Fantastisch spel (y)
|
Ik heb em vandaag gekocht en hij ruleerd!! Aanrader voor elke SW fan en RPG fan (of zelfs non-RPG fans). Ik had geluk want et was het voorlaatste exemplaar in de wijde omgeving :P
Citaat:
|
Ok, ben je Star Wars fan of hou je erg veel van RPG's?? Koop dan een Xbox! .. dit spel is echt te wreed voor woorden.. je kunt zoveel doen dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen!
|
Citaat:
En Halo komt nu toch op comp Ik denk dat deel 2 tegelijk op comp en x-box uitkomt. Zou wel logisch zijn. Citaat:
Je gaat me toch niet vertellen dat ik nog een console moet kopen ? Ik ben al aan het sparen voor ps3 en gc2. Maar alsnog X-Box is wel kewl, misschien. (ogen beginnen te glimmen) |
Citaat:
Citaat:
|
Socom is het zeker waard vooral online ...zit in beste clan van Nederland/benulux we hebben de beste van benelux al verslagen en willen nu door gaan naar UK en zo ook op ladder matches op nummer 1 staan!
|
Citaat:
|
voordeel van pc is dat je niet zulke dure spellen hoef te kopen :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar aoe 2 wou nie werkuh (maybe omdat die van Microsoft is - dom). Oni, Dungeon Siege, TR, Roque Squadron en Elite Force ook niet. Maar dat kan ook aan mij ligguh. |
Citaat:
Maarre, volgens mij moeten er echt speciale Linux-clients uitgebracht worden, en zal een spel nooit vanzelf op Linux gaan draaien. |
heb em nu halve dag en me halve party gelukkig ook af en toe wel pittig spel, erg cool soms zie je hoe je een beslissing terug wil draaien net als irl
juh gewoon vet. |
Gisternacht weer te lang gegamed maar wel de 1e wereld gecleared en Jedi geworden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Aaaaaaargh dan wel een New age Nerd toch? :confused: :( [edit] nog een aantal tips: wanneer je health laag is en je hebt de mogelijkheid terug te teleporten, doenje health word dan namelijk weer gevuld. Als je health laag is en je kunt een level up uitvoeren, gelijk doen health word ook hierbij gevuld. In je spaceship kun je de leden van je party dingen voor je laten maken, spikes grenades ed, deze worden gemaakt tot je inventory vol is, daarna kun je ze verkopen en het herhalen, lekker oneindig credits scoren. |
Als je veel quests doet, heb je bijna sowieso genoeg geld. Veel dingen hoef je niet te kopen, aangezien de meeste items gewoon vindbaar zijn in het universum.
Wel een goede tip: Neem "force pursuade" als skill, en max die out (2 lvls kost dat slechts). Het is erg handig om confrontaties te ontlopen (dus als je 'light' bent), en om geld te besparen.... |
Citaat:
Voor degene die het weten of zover zijn, in de kristalgrot van Dantooine liggen dr nou 1 of 2 kristallen? Ik meende namelijk dat ik dr 2 vond maar bij de workbench dr maar 1 had om me Saber mee te upgraden:s |
Citaat:
|
hmm, vraagje:
is het spel echt linieair, of krijg je later meer vriheid? kheb het op de xbox gespeeld (klein stukje), viel me best mee, dus misschien dat ik hem ga do...."halen" voor de pc. |
Citaat:
|
Citaat:
|
kheb hem vandaag gekocht, vind het zeker wel vet (y)
|
Citaat:
'k heb zelf ook al wat spul verzameld fighting prefs: 2 weapon maxed, short saber + maxed attack door kristallen en lichtsaber met maxed hit door kristallen. uberfijne shit Voor de rest vind ik de Choke power echt te c00l om te zien die gastjes die zichzelf naar de keel grijpen elke keer weer vet |
ff vraagje misschine dat iemand het weet de sith ritual lightsaber is deze upgradable want of ik kijk ergens overheen of het is niet zo, iemand???
|
Citaat:
Ik weet het niet zeker, maar als hij niet op zo'n werktafel wil geupgrade worden, dan lijkt het me van niet. Maakt op zich niet zoveel uit toch? De ritual Saber heeft toch niet meer damage oid was het wel een lightsaber? |
mm lijkt me wel d00p ik vond die Jedi academy demo toch wat missen hoor..
sowieso zijn ze imho alleen maar bergafwaards gegaan met die spellen sinds Dark Forces. *verklaart eeuwigdurende liefde aan Dark Forces* http://agdb.net.ru/images/star_wars_dark_forces_1.jpg http://members.shaw.ca/dreamcast-sk8..._screen002.jpg http://www.theforce.net/swtc/Pix/cg/df/Mohc.gif http://www.fm3d.com/software/shooter/3003t.jpg |
|
Citaat:
alleen upgraden via de bench werkt niet. hmm naja iemand nog vette chrysta combo's gevonden? 'k heb wel hele vette light side shit gevonden vette Jedi robe en Kristal, alleen heb ik dr dus weinig aan. |
Hijs idd vet, maar bij mij loopt ie af en toe vast :eek: Op het forum van KOTOR werd dit al erkend, dus dat het er meerdere mensen waren die het hadden. Echte balen, want dan moet ik dus weer terug naar een oudere save-game en hopen dat ie het dan weer doet.
:mad: |
ja...ik had dat ik me savegame niet meer kon laden vanaf begin scherm :s
andere save geladen, en toen me echte weer geladen en dat werkte wel :S |
De planeet Manaan vinnik alleen zo zwaaaaaaaaaaaaar zuigen alles ligt ver uit elkaar niet echt superveel te slashen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12. |