![]() |
een wedstijdje voor de meiden
Ok meiden, ik heb een leuke wedstrijd voor jullie bedacht. Stuur mij eens een leuk privé-berichtje en probeer mij zo geil mogelijk te maken. Degene die dat het beste lukt heeft gewonnen! :p
|
Mag ik ook meedoen :P
|
Citaat:
|
ik denk niet dat daar iemand behoefte aan heeft, en ik denk dus dat deze topic vandaag gesloten gaat worden.
:rolleyes: |
Citaat:
|
Men heeft al een poging gewaagd maar het kan beter :D
|
Je hebt een bericht
Voor de mensen die het willen weten: "Als je op slotjes geilt zit je goed' |
k zie het al. Je krijgt niet genoeg aandacht van de vrouwen om je heen, dus gha je jezelf maar rukken bij de gedachte dat iemand jou geil vind.. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ja, aandacht is aandacht huh? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hey uhm als je zegt da je genoeg van die voor jouw opwindende reacties krijgt zet ze dan hierop met eventueel afzender want ik zoals we in limburg zegge. ik hoor de rits nog niet bommele
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kijk eens wat ik gevonden heb: http://forum.scholieren.com/fotoboek...forum&id=35993 :rolleyes: |
Haha DaDaan je bent ook niet al te slim he :D
|
Citaat:
DaDaan je bent erg NERD :p |
Heheh hoeveel geile mails heb je al gekregen? :p
|
Citaat:
en weet je serieus niet dat je een fotoboek hebt met een foto van je .... kop er in??? EDIT nieuwe wedstrijd, vul de lege plaats (de puntjes) in mijn post in :D de persoon met het beste antwoord is de winnaar (wat is dit een nerd topic) |
oeh, je weet niet hoe hEeT ik het krijg als ik die fOoTo van je zie uit je fotOoOwBoek......... oooooOoOoooh ik kan me bijna niet meer behéérsen!!! :o :o :D
ik weet alleen nog niethelemaal hoe je nou zo'n privébericht verstuurd... :confused: :D :D (y) :confused: sToM HeEeHhHhH?!!?? :D :p |
Citaat:
Hier niet meer... Spijt me zeer hoor, maar doe dit op onzin ofzow.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |