![]() |
[pc] mijn nieuwe pc
Hierbij de offerte, kortom wat er in mijn pc komt:
Citaat:
|
Koop een taart en ga het vieren...
|
Citaat:
Denk laat ik de mening eens vragen, van wat jullie ervan vinden |
Citaat:
|
kvind dit eigenlijk een heel doelloos topic.
|
mx werkt wel maar het haalt wel je systeem eigenschappen naar beneden :D.
Om een keer een filmpje te kijken en zo werkt het goed hoor maar toch vind ik het jammer om in zo'n systeem maar een heel zwak kaartje te leggen. |
ik vind je pc 3x poep.
|
[Misschien bij DVD'tjes wel vertragend jah zo'n 4mb-kaartje :D Maar als je je systeem toch alleen gebruikt om te Excel'len ofzo..
|
Citaat:
"kijk dit heb ik gekocht, is dit een goede?" is een beetje brainless IMO. |
persoonlijk had ik een zwaardere videokaart gekocht, een writer van LITEON en een harddisk van seagate.
maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten. edit: en ik had natuurlijk een athlon XP gekocht :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wissel die harddisk eens om voor de WD800BB, grotere cache, en op die harddisk geeft WD tenminste wèl garantie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als het gewoon voor zakelijk gebruik is, vind ik het geen slecht systeem...De videokaart mag zelfs gewoon een standaard agp kaart zijn met 16 megabyte ofzo..dan kom je er goedkoper vanaf.
|
Citaat:
|
Idd, wil je toch nog iets minder zware spellen spelen (zoals ik vaak doe) is een 4mx ideaal :)
Kheb een 4mx in een p500 gestoken bij een vriend van me...Hij had eerst een voodoo2 :) Nu ja, echt wel een overkill maar voor de 50 euro kan hij tenminste deftig counterstriken op 1024*768 zonder de textureresolutie te moeten aanpassen. Anti-Alias had geen eens een grote inpact op de performance, zelfs in die pc, dus zo een slechte koop was het niet. Bovendien heeft hij ook nog eens tv-out :) |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |