![]() |
Savage Garden
Zomaar ff n vraagje: kent iemand hier Savage Garden nog en wat vinden jullie van die muziek?
|
Nostalgie :>
Ik vond er weinig aan. |
ja, niks
|
zijn toch al uit elkaar?
|
Zijn inderdaad uit elkaar, al een jaar ofzo...
Aan 'truly madly deeply' heb ik diepe herinneringen, goede. :) |
Ik vond t wel aardig. Maar vooral dat ene nummer, eeeehm... Gotver ik ben de naam kwijt. Dat vond ike cht wonijs leuk. Maarja, ik was nog jong.
|
Citaat:
|
Jazeker ken ik Savage Garden nog!
Beide cd's zijn geweldig! Favorieten cd 'Savage Garden': - To the moon and back - Carry on dancing - Break me shake me Favorieten cd 'Affirmation': Allemaal! De solo-cd van Darren Hayes is ook niet gek... (y) |
Een van mijn favoriete groepen, helaas zijn ze uit elkaar. Geweldige pop. Mijn favoriete nummers zijn...
The Lover After Me (absolute favoriet :D) Crash and Burn Truly Madly Deeply Affirmation Maar ik kan naar alles van hen luisteren. (y) |
Ik vond pas nog op een hele oude videoband een clipje van ze. 'i want you' heettie, en dat vond ik een erg leuk liedje. Vooral omdat t zo lekker snel gaat en dan ishet zo leuk om 't 'chica-cherry-cola' stukje mee te zingen :D
|
Ik voel toch de behoefte even te zeiken:
in 1 pagina: topics over: -Garbage (of bands als) -Fountain of wayne -Savage Garden Er is iets mis. Als er zoiets was als een gemiddelde smaak draait die door naar de popkant. Ik wordt altijd fysiek ook erg slecht van zulke bandjes. |
Citaat:
|
Geweldige band, heb beiden cds :)
|
heb er ooit een cd van gekregen :)
vond t wel gaan.... |
Kvond het een beetje vervelend.....
|
ik vond die zanger altijd zo'n zeikwijf...
|
Citaat:
Zongen ze die bij de Olympische Spelen in Sydney? :) Die was mooi... Ik herinner me 'm niet meer, maar ik weet wel dat 'ie goed was. |
Die zanger was wel een beetje fag, en dat truly madly deeply bleeft altijd zo in mijn kop zeuren.
|
Citaat:
Citaat:
|
Erg fijn die muziek (y)
|
She's taking her time, making up the reasons
To justify all the hurt inside Guess she knows from the smiles and the look in their eyes Everyone's got a theory 'bout the bitter one |
Ik vond I want you een leuk nummer.. voor de rest haatte ik die muziek
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07. |