![]() |
Waar kan jij nou vrolijk van worden??
Nou lijkt me duidelijk:)
barst maar los! (o ja, ik kan vrolijk worden van kinderen!!) |
Ik word vrolijk van mijn vriendin. (y)
|
Ik word vrolijk van het liedje van Gareth Gates (:o) dat ik nu luister. :D
|
Nu ben ik vrolijk omdat er net iemand belde of ik morgen op haar feest kom.
Leuk om te merken dat er mensen zijn die mij op hun feest willen hebben (y) :) |
ik ben niet zo vaak vrolijk :(
maar van leuke muziek of van aardige mensen kan ik wel vrolijk worden :) |
Vrolijke muziek
Bepaalde vreemdsoortige humor |
Citaat:
|
op dit moment zijn er niet echt veel dingen die mij opvrolijken :( maar als ik uit ga (vandaag alweer)ben ik een stuk minder niet vrolijk (:confused: vaag getypt maarja)dan nu
|
sex
mn vriend oppaskindjes die lief doen mn hond |
een fijn feesttopic op de Kantine
|
buiten plensbuien en dan binnen zitten.. lekker warm met een deken over je heen, theetje in je hand en een goede film
|
Van mn vriend :)
|
Citaat:
|
Hmmm, van muziek. En als ik goed werk geleverd hebt oid...
Van t weer ook n klein beetje, als de zon schijnt ben ik automatisch wat vrolijker:) |
Sommige muziek, sommige mensen.
|
Bier :)
|
vriend
kleine kinderen muziek (maar dan niet dat geschreeuw, maar beetje rustig) melig doen om niks en nog wel meer maar kom der ff nie op... |
Geld
|
van mijn vriendje, van vrienden, van sommige liedjes, (ik word altijd super vrolijk als ik skihut muziek hoor :D )
|
Muziek!
|
Citaat:
|
me vriendje.....*zucht* was ut maar dinsdag
|
Muziek :)
|
van msnen met 3 leuke mensen
het weerzien van mijn vriendinnen en dan feesten! |
vriend(inn)en
familie kinderen de zon die schijnt muziek msn smsjes brieven en nog veel meer dingen... |
Alleen thuis zijn en dan kunnen computeren/muziek luisteren/lezen/schrijven wat ik wil zonder gestoord te worden. Heerlijk, al weet ik niet zeker of ik daar nu echt vrolijk van word, eerder melancholisch of zo... Maar toch.
En verder word ik erg vrolijk van chocola en witlof met kaassaus uit de oven en leuke mailtjes krijgen en een goed cijfer op school. |
Van kleine kinderen..en van lieve smsjes van mn vriendje.. enne ook gewoon van mn vriendje natuurlijk.. enneeeee van sommige vrienden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van shows van Hans Teeuwen. Zowel vanwege de show als vanwege Hete Hans himself;)
|
Muziek, rustige muziek
|
niks
|
Vriend, muziek, mensen, bepaalde dingen bereiken.
|
Nu helemaal nergens van :mad: :mad: :mad:
Ow ja wel.. ALS DE BUREN EENS KAPPEN MET DAT GEHAK! VIJF UUR ACHTER ELKAAR IS GENOEHOEG! |
Citaat:
|
|
De Beatles :)
|
vrienden
een complimentje een leuk gesprek en mooi lied .... |
Citaat:
ik word vrolijk als ik van dat bubbelplastic laat knallen, en op zo'n een droog,opgekruld,krakelend herstblad stap :) kleine dingen. |
Vrolijke muziek!
Dingen die gewoon lopen zoals het moet. Vrolijkheid om mij heen. Ach, eigenlijk zie ik overal wel een reden in om vrolijk te blijven, tenzij het me aanzet minder vrolijk te worden. (joh) |
De zee, lente, feestjes, nieuwe kleren, the beachboys.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik loop al dagen met een big smile op mijn face rond omdat ik weet dat ik de liefste jongen van de wereld dinsdag eindelijk weer in mijn armen kan sluiten :)
En met de smurfen samen zijn, word ik ook erg vrolijk van. |
op een amerikaanse auto meeting ben ik altijd vrolijk :)
|
De polka doen met een barbequefeestje in een schuurtje op zeer foute muziek in een kringetje en dan net zo lang doorgaan totdat je bijna de grond over vliegt.(maar goed, dit is niet alledaags:p)
Nu evn serieus: ~Kinderen~ ~Vrienden of bepaalde mensen~;met een mooi/leuk gesprek of gewoon "om naar te kijken", in hun gedrag, aangezicht soms zo leuk) ~ ~Muziek~(maken en luisteren)~ ~Natuur~; hoe mooi soms ineens.~ ~Toevaligheden met een zeer hoog belangrijkheidsgehalte voor mij~ |
oohja ik word ook heeeeel vrolijk van een vriendelijk lach van een o zo leuke jongen :o :p
|
Leuke muziek
Een gezellige dag voor de boeg Een leuk telefoongesprek Nieuwe kleren Geld op m'n rekening |
Een leuke verassing ofzo. Maar dan ook precies op het goede moment enzo :o.
En vrienden. En muziek. En wiet/hasj ook wel eens :p. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33. |