![]() |
Gtst [4]
zo hier gaan we verder :p
Pascal...moet ik er woorden aan vuil maken? Ze zijn dood Yasmin...ze zijn dood.... ze snapte het script zeker niet :p ik d8 dat laura de serie uitging? maar ja, nu worden ze 1 happy family met het afwasmiddel...ik bedoel...Sil... :rolleyes: dat einde...wat een kop die Ray trok...dat iemand zichzelf zo lelijk kan maken :p (of nog lelijker, t is maar net hoe je het bekijkt) En dan die clowns...echt weer zo'n morris idee... ik hoop dat robert sterft aan een overdosis...kunnen we lachen ;):p |
Idd dat acteer"talent" van Pascal; daar valt nog veel aan bij te schaven. Iets opzeggen kan ik ook, welke kwalificaties je tegenwoordig al niet nodig hebt om tot de gtst-cast te mogen behoren... :rolleyes:
ff kijken, waar erger ik me nog meer aan? Ohja, verrassend: Isabella en haar zo geweldige, geloofwaardige, beroerd Engels sprekende spiegelbeeld... Over Engels spreken gesproken; dat kan Pascal óóók al niet, tis om te huilen.. Over huilen gesproken; hoe fake huilt Pascal?! Dat kind is gewoon te waardeloos voor woorden. Krijgen jullie trouwens ook teletekst-neigingen zodra dat gezever over Benjamin en Ray begint? Ik vind dat toch wel zo irritant en vooral slaapverwekkend. Het wordt tijd dat die twee gevonden worden want het is echt zo totaal niet boeiend. En Benjamin, de sneak, gedurft hoor, hoe hij dat zakmes (of wat het ook was) bij Ray vandaan jatte toen Ray sliep. Wat een lef... Maar t blijft een leuke soap :cool: waar ik nog steeds voor thuis blijf (hoe triest eigk :d) |
Oh, en als dat loeder van een Robin toch opeens wakker wordt hè? Ik doe um wat aan.. Ik vind dat echt zo een irritant personage.. Op de gtst site stond laatst een interview met als intro iets met de strekking "Heb jij Robin ook meteen in je hart gesloten?" Nou nee :rolleyes:
Kan me nog goed herinneren hoe die piep van dat aparaat waar meneer aan ligt opeens constant werd en ik al van binnen juichte: yes hij is kassieweilen! Maar dat was dan een mooie tegenvaller. Evenals bij Laura btw.. Wel grappig vandaag trouwens toen ze tegen Dennis zei dat ze haar nagels ging laten doen en weetikveel wat voor andere dingen waardoor ze mooier moet gaan lijken (verspilde moeite) waarop hij antwoordde dat dat tijd werd.. Alleen hadden zij het over hun bruiloft. Jammer want in een andere context was het ook heel passend geweest :D |
Aaah, Milan :| Hij weet niet hoe die met Charlie om moet gaan. Ik vind t zielig voor beide :(
Dat van die clownen vonk trouwens wel cool :o, lopen ze even later beide gewoon in clownskleren door Scala :cool: Voor dr rest ben ik t helemaal met jullie eens over Pascal en Isabella. Maar ik dacht echt even dat Ludo haar door had met: "Gaat er al een belletje rinkelen?" .. heeft ie t over Yasmin :'( Ja, Benjamin en Ray moeten echt even doodgaan. Sil moet trouwens blijven leven! |
Citaat:
Volgus mijh wil Milan Charlie dumpen... Zal eg lullig zijn. En die Robert moet het Valerie vertellen en dan komt Valerie snachts op bezoek en vermoord hem :p (hoop ik) |
Ray en Benjamin... dat is echt te saai voor woorden.
Dat met Isabella is ook zo lomp. En Pascal is ook niet leuk.. Dat gedoe met Laura en Sil :rolleyes: slaat helemaal nergens op. Oftewel ik vind er niets meer aan (n) |
Citaat:
en ik vond dat van die clows wel leuk eigenlijk :) |
Citaat:
Ik zouw daar ook om liegen.... Wel zielig als ie er niet meej omkangaan :( Voor Charlie en Valerie vin ikt nog t zieligst :( |
Ik vind de verhaal lijn van isabella en ludo toch zoooi saai, het word tijd dat dat oude lijk van en ludo vertrek, even als die graftak van een Laura (n) En sinds waneer rookt Dennis (sponsor?)
Dat van Ray en Benjamin vind ik wel oke, vooral hoe die ray Benjamin loop te pesten over die beenwond, geniaal (y) |
morris is cute :o
:P |
Citaat:
Je bent de eerste die ik dat hoor zeggen! |
ik heb het vrijdag gemist! :( ...snif...snif! maja, ik was op de kermis. Anyway, van dat engels gezwets van Isabelle word je echt strontziek, er moet iets spannends gaan gebeuren!
|
Charlie kan binnen 3 weken weer lopen. Dat moet wel.
|
Citaat:
Over Laura ben ik het met je eens, die had er jaren geleden al uit gemoeten. |
Citaat:
Nee maar ik vind em echt schattig :D en Lieke van Lexmond wordt natuurlijk da bomb als charlie, alleen haar voornaam al ;) Laura mag inderdaad wegwegweg, en neem dennis asjeblieft mee.. |
Citaat:
ik vind morris ook wel schattig. over laura en dennis ben ik het ook met je eens, dennis wordt nu echt zo'n degelijk vadertje. |
:cool: zie GTST is echt weer wat voor de meiden... Je ziet hier alleen maar 1 jongen (+mij maar ik houdt het niet over een verhaal lijn)...
Reageer ze |
ik ben aan het afkicken van gtst :cool:
|
Citaat:
|
vanaf wanneer wordt aukje eigenlijk vervangen door lieke?
(in de serie dus he? want in de opnames is ze al vervangen) |
Citaat:
|
Eind october word Aukje vervangen :'( En da vin k niet leuwk... :(
|
Citaat:
oKtober is nog altijd met een K. (ik zal mijn mond houden over de rest van de zin) maar ik ben het met je eens: Aukje doet het beter dan Lieke |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik vind Lieke in alle dingen die ze gedaan heeft niet echt geweldig. |
laat ze alsjeblieft die pascal eruit flikkeren!! ze kan yasmin dr naam niet eens behoorlijk uitspreken...
en k zag laura dr nieuwe kapsel...nou...wat een vooruitgang :rolleyes: en robert...laat ik er maar geen woorden aan verspillen... :rolleyes: eigenlijk is iedereen irritant...maar ja, daarom kijk ik er ook naar ;):p |
Stom einde :|
|
Citaat:
Citaat:
ik vond de dubbele opmerking van valerie wel grappig, toen robert met zn coke aan het frummelen was :D ik dacht eerst echt van: huh, weet ze dat al? heb ik iets gemist? ik vind dat gedoe met ray en benjamin veeeeeeel te lang duren, nou weten we het wel hoor. en charlie is ineens helemaal omgeslagen dankzij 1 gesprekje met barbara, dat is plotseling... |
Citaat:
|
Citaat:
ray blijft idd in de serie. laatst las ik in een interview dat hij 'terugkomt' en een liever en beter persoon wordt. ben benieuwd |
als ie terugkomt, gaat hij waarschijnlijk juist wel dood...
|
Citaat:
wat bedoel je? |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, zo kan je het ook bekijken
|
Ik vind het tegenwoordig niet zo interessant meer.. Pascal is moeilijk irritant en ik erger me dood aan haar..
Isabella, tja, dat gaat ook allemaal een beetje ver.. neej ik vind het niet zo leuk meer (n) |
Citaat:
en met terugkomen bedoel ik terug naar nederland (dus weg uit de tempel) |
Jahoorrrrrr, trouwen in een ziekenhuis :/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat gezicht van janine op het einde vond ik wel grappig |
ik vind het haar van laura eigenlijk wél een verbetering.
tuurlijk, het mens ziet d'r niet uit, maar dan vind ik dit nog beter dan dat korte zwarte. je zag trouwens wel een groot verschil met sjors zeg! ze was helemaal bruin en d'r haar was langer. je kon wel supergoed zien dat dit na de vakantie was opgenomen en het voorgaande dus nog voor de vakantie. |
Citaat:
|
Sjors moet iets met Morris krijgen.. :o
|
Citaat:
Dat je mn spelling niet zow leuwk vin is jouw probleem. Tggg :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
zo kun je toch niet over Robbert praten! hij is best beroemd bij GTST! over Pascal mag ze doodvallen. ze durft ze zomaar over benjamin en ray praten. en ray mag echt doodvallen! die maakt maar misbruik van iedereen!!
Ik ben echt blij dat laura met dennis is getrouwd maar ze moet de waarheid vertellen aan hem. anders komt hij er achetr!!!!! :( en weten jullie misschien hoe de einde afliep?????? :confused: |
ja.
op het einde kwam janine naar martine en toen kwam de reclasseringsambtenaar (zoiets) en die zei dat ze proefverlof mocht, maar dat ze een logeeradres moest opgeven. toen zei martine zonder het aan janine te vragen: o dat is geen probleem dat kan wel bij janine en toen keek janine haar met grote ogen aan en dat was het |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59. |