![]() |
van die mailtjes...
iedereen krijgt ze wel eens: van die mailtjkes of links dat je eerst iets lievigs of grappigs ziet, en dan ineens wordt het stil. je zet je boxen harder.......AAAARGH!! je hoort een harde gil en je ziet een eng gezicht. ik vind deze mailtjes echt doodeng, maar ook wel weer heel erg kicken, hoe kan dat? komt het door de adrenaline? wat vind je uberhaupt van deze bestandjes?
I know, it's a bit offtopic, maar het heeft ook wel weer met schrikken, en dus met spooky dingen te maken |
die heeft echt TOTAAL niks met mystiek te maken.
Je schrikt -> biologie -> adrenalineshot; jij opgefokt. Vraag maar eens aan je biologielera(a)r(es) |
nee ik weet het maar ik wist niet waar ik het anders kon planten , op onzin is het al snel zo'n lomp geouwehoer. maar ik hou wel van die adrenalineshots
|
Citaat:
|
ja, ik kan er ook niet tegen, ik kreeg er bijna een hartaanval van damn wat schrok ik hard, laatst had ik een link, dan kon je zien wanneer je zou overlijden, nou ik dus ff checken ben wel benieuwd, er zat een eng muziekje bij echt zo`n muziek dat je dood gaat, toen moest je vragen invullen of je rookt, drinkt etc, toen kreeg je de uitslag, je zag daarna allemaal woorden langs komen toen kwam er hearth disease uit dan zie je een hele enge foto met een eng gezicht en geschreeuw, nou dat je moet je echt 3uur snachts gaan kijken en lichten uit en boxen op max, ik denk niet dat je het dan gaat overleven :p
|
Citaat:
Hier word ik dus even niet goed van... Proberen wij uit alle macht het zijn van mystiek een beetje uit de enge-dingen-heksen-aliens-sprookjes-spoken-wereld te vissen, kom je met zoiets... Als je het persé wil weten, open je maar op L&G een topic over adrenaline... Sprakeloos ben ik... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04. |